ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cornelia Nicolae se alătură Fashion House Group pentru a gestiona extinderea și dezvoltarea operațiunilor din România

02 Septembrie 2020   |   A.D.

Numirea Corneliei reiterează importanța strategică pe care o are România în planurile de dezvoltare ale FASHION HOUSE Group și vine în contextul investițiilor anunțate recent pentru inaugurarea celui de-al doilea outlet din București.

 
 
FASHION HOUSE Outlet Center, unul dintre cele mai mari centre comerciale de tip outlet din Europa, o numește pe Cornelia Nicolae în funcția de Director de Operațiuni Retail în România.

În funcția nou creată, Cornelia va fi responsabilă de lansarea Fashion House Outlet Centre din zona Cernica, noul proiect emblematic al Grupului, al doilea din București, situat în partea de est a Capitalei, precum și de creșterea vânzărilor și a traficului de clienți din centrul outlet din zona Militari.

Cu 24 de ani de experiență în industria de fashion retail, Cornelia se alătură grupului FASHION HOUSE, după ce anterior a ocupat funcția de Retail Sales Manager pentru Europa de Est al brandului italian Stefanel. Din această funcție, a condus operațiunile retailerului din România, Turcia, Germania, Austria și Polonia, gestionând o echipă de 350 de persoane și contribuind la creșterea semnificativă a veniturilor celor 59 de magazine și șapte outleturi din regiune.


Numirea Corneliei reiterează importanța strategică pe care o are România în planurile de dezvoltare ale FASHION HOUSE Group și vine în contextul investițiilor anunțate recent pentru inaugurarea celui de-al doilea outlet din București.

Cu o suprafață de 13.000 mp, lângă Cernica (ieșirea de pe autostrada A2), construcția noului outlet a demarat la începutul acestui an, iar magazinul urmează să fie inaugurat până în primăvara anului 2021. Centrul comercial va găzdui 59 de magazine, iar peste 50% din suprafață este deja închiriată.

Odată cu deschiderea FASHION HOUSE Outlet Centre din Militari și a primei sale investiții din România, în decembrie 2008, Grupul a inaugurat și un nou concept de poziționare a centrelor de acest tip în parcuri de retail de dimensiuni mari din Europa Centrală și de Est.

Cu o suprafață de 15.500 mp, centrul din Militari înglobează peste 50 de magazine ale unor branduri renumite, în noiembrie 2020 urmând să fie inaugurată o a treia etapă de dezvoltare. Faza finală a proiectului urmează să fie dezvăluită publicului în 2021.

„Cornelia va juca un rol important în următoarea fază de dezvoltare a grupului FASHION HOUSE în România. Experiența sa vastă de conducere în companii de retail din Europa Centrală și de Est va avea o valoare semnificativă pentru businessul nostru, pe termen lung. Fiind prezenți de 12 ani în București, următorul centru outlet pe care îl vom deschide în partea opusă a orașului reprezintă o investiție semnificativă în economia țării și arată încrederea noastră în piața de fashion retail din capitală. Prin cele două unități, vom reuși să răspundem nevoilor tuturor bucureștenilor, dar și celor care vizitează orașul. Cornelia va juca un rol major în atingerea obiectivelor Grupului FASHION HOUSE pe această piață competitivă”, a declarat Brendon O’Reilly, Director General, FASHION HOUSE Group.

“Mă bucur să colaborez cu o echipă de experți, dedicați și apreciați, care au dezvoltat o companie de succes. Ne vom continua creșterea, oferind servicii de cea mai înaltă calitate atât pentru chiriași, cât și pentru clienți și îmbunătățind experiența de cumpărături de tip outlet. Acesta este un moment important pentru business, cu multe oportunități, odată cu inaugurarea următoarei etape de dezvoltare ale outletului din Militari și a noului nostru outlet de lângă Cernica. Sunt onorată să fac parte din familia FASHION HOUSE”, a declarat Cornelia Nicolae, noul Director de Operațiuni Retail al Grupului FASHION HOUSE.

Pe lângă cele două centre de tip outlet din România, FASHION HOUSE Group deține și administrează două centre similare în Rusia, unul la Moscova și altul la Sankt Petersburg.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5376 / 7966
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...