ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Instant Factoring își schimbă CEO-ul și se extinde în Europa Centrală și de Est

06 Februarie 2019   |   BizLawyer

Cristian Ionescu este numit CEO și Președinte al Instant Factoring

 
 
Instant Factoring, prima companie românească de micro-factoring online, face schimbări strategice în structura organizațională a companiei, în vederea întăririi echipei de conducere, care să susțină extinderea regională în Europa Centrală și de Est. Începând cu 25 ianuarie 2019, Cristian Ionescu, Președinte al Consiliului de Administrație și Cofondator, a preluat și funcția de conducere a companiei, devenind astfel CEO și Președinte al Instant Factoring IFN S.A.

Instant Factoring și-a planificat pentru acest an deschiderea a două noi filiale în Europa Centrală și de Est, în vederea consolidării prezenței sale regionale și extinderii operațiunilor de micro-finanțare online a micilor întreprinderi. În acest sens, compania face o mutare strategică, desemnând un CEO pentru viitorul Grup de companii Instant Factoring, în persoana lui Cristian Ionescu, Cofondator și Președinte al Consiliului de Admnistrație. În fiecare dintre țările în care vor fi deschise filiale, inclusiv România, în rolul de conducere va fi desemnat un Country Manager responsabil pentru desfășurarea operațiunilor locale și execuția planului de afaceri aliniat obiectivelor stabilite de către acționari și investitori.


Cristian Ionescu are o experiență de peste 15 ani în sectorul serviciilor financiare și consultanță în afaceri, concentrată pe servicii de management al riscului, incluzând factoring, asigurări de credit comercial, finanțarea corporațiilor, evaluarea riscului companiilor și colectarea creanțelor comerciale. A condus activitatea Coface timp de 10 ani din poziția de CEO pentru România, și ulterior pentru Europa Centrală și de Est. În ultimii  6 ani, a condus în calitate de Country Manager sucursala locală a Expense Reduction Analysts, liderul mondial în servicii de cosultanță pentru optimizarea cheltuielilor operaționale.

”Această schimbare este un pas înainte în planul nostru de extindere regională care va demara în lunile următoare prin deschiderea unei noi filiale în Croația și va continua în semestrul II al anului cu cea de-a doua țară. În același timp, ne propunem creșterea volumelor de finanțare în România la peste 10 milioane euro în 2019, o creștere de 300% față de 2018, astfel că avem nevoie de o echipă solidă și capabilă pentru a îndeplini aceste obiective ambițioase. Dorim să ne întărim prezența strategică din România și în Europa Centrală și de Est și să profităm de avantajul competitiv tehnologic pe care compania îl are și îl consolidează în momentul de față. Vom aduce alături de noi specialiști cu experiență internațională în operațiuni financiare, precum și activități de evaluare a riscului pentru a sprijini strategia noastră regională, precum și profesioniști în creditarea companiilor mici și micro din țările în care ne vom extinde”, a declarat Cristian Ionescu, CEO și Președinte Instant Factoring.

„Procesul de schimbare a structurii organizaționale din Romania este deja în linie dreaptă și ne pregătim să anunțăm în curând numele Country Manager-ului pentru România. Am căutat o persoană cu experiență vastă în factoring, dobândită în instituții financiare de top, în finanțarea IMM-urilor și, cel mai important, cu un puternic spirit antreprenorial”, a mai declarat Cristian Ionescu.

Instant Factoring facilitează dezvoltarea afacerilor mici furnizându-le soluții flexibile și inovatoare de finanțare, prin transformarea în lichidități a facturilor aflate în termenul de plată. Decizia de finanțare este luată într-un interval mediu de 2 ore, grație tehnologiei avansate de care platforma dispune, iar în maxim 24 de ore clientul primește banii în cont. Întregul proces de evaluare a riscului și managementul operațiunilor este automatizat și complet online, totul desfașurandu-se cu rapiditate și transparență și fără solicitarea de acte suplimentare pentru sume de până la 50.000 lei. Per ansamblu, Instant Factoring finațează online facturi cu valori individuale de până la 100.000 euro. 

Până în prezent compania a acordat finanțări de 3 milioane euro micro-întreprinderilor din România, cu un volum aproximativ de 1.700 finanțări acordate în cele 10 luni de la înființare. Valoarea medie de finanțare a unei facturi a fost de aproximativ 2.100 euro, dublu față de valoarea estimată la momentul lansării pe piață, iar rata finanțărilor neperformante raportate la valoarea expunerii curente este de sub 1,5% la sfârșitul lui 2018.


 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7844 / 7981
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Senior Lawyer Employment | Reff & Associates
Patru case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Cum sunt prezentate în GAR 100 (2024), ce mandate au avut și ce spun clienții despre avocați și prestațiile acestora. TZA, ZRVP, LDDP și SP asistă clienți în arbitraje cu pretenții de 15,7 miliarde de dolari
Kinstellar a asistat BIG Mega Renewable Energy cu privire la finanțarea de 92 mil. € cu BERD și OTP Bank pentru construcția și operarea Parcului Eolian Urleasca
Răzvan Gheorghiu-Testa, fondator al Țuca Zbârcea & Asociații, inclus în „Top 50 Cei Mai Influenți Oameni de pe Piața Imobiliară din România”
Wolf Theiss a asistat AIRSOL în legătură cu achiziția MedAir Oxygen Solution | Emanuele Lainati, Legal Affair Manager SOL Group: “Expertiza, dedicarea și abordarea proactivă a avocaţilor Wolf Theiss au fost esențiale pentru încheierea cu succes a tranzacției”
Filip & Company a asistat Centrokinetic, în parteneriat cu Agista, în achiziția pachetului majoritar de părți sociale ale clinicii Socrates din Timișoara
Arbitrajul ICSID cerut de Nova Group Investments a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la 345 mil. E. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
D&B David şi Baias o cooptează în echipă pe Adina Guțiu, care va coordona departamentul de Energie și Resurse Naturale
Provocarile legislative actuale ale companiilor într-un mediu de afaceri dinamic și inovator | De vorbă cu cu Alexandra Pădurariu, Head of Legal, Compliance and Public Affairs – Samsung Electronics România & Bulgaria, despre cum reușește compania să implementeze practicile și politicile care sprijină guvernanța corporativă responsabilă și adaptarea la tendințele ESG
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...