Sameday inaugurează un nou centru logistic, în urma unei investiții de 20 mil. euro
07 Noiembrie 2019 BizLawyer
• În noul centru logistic vor putea fi sortate automat până la 25.000 de colete pe oră • Creșterea capacității de procesare a coletelor va reduce timpul de livrare și va crea o mai bună reacție în campania de Black Friday • 450 de angajați vor susține operațiunile în cadrul centrului logistic • Tehnologiile implementate vor îmbunătăți experiența clientului prin respectarea promisiunii de livrare
| |
Sameday, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de curierat, inaugurează noul centru logistic, situat pe Centura Capitalei, în apropierea orașului Chitila, în urma unei investiții totale de 20 de milioane de euro. Centrul logistic are o suprafață de 22.000 de metri pătrați și dispune de tehnologii de ultimă generație care scurtează până la de trei ori timpii de sortare a expedierilor, eficientizându-se astfel fluxurile de procesare și expediere a coletelor.
Noul centru logistic va gestiona 80% din volumul total al expedierilor companiei la nivel naţional, urmând ca aici să fie procesate coletele trimise de clienții din București-Ilfov și din partea de Sud a țării. Zilnic, peste 250 de camioane vor tranzita centrul logistic pentru a descărca și încărca expedieri.
Noul centru logistic va gestiona 80% din volumul total al expedierilor companiei la nivel naţional, urmând ca aici să fie procesate coletele trimise de clienții din București-Ilfov și din partea de Sud a țării. Zilnic, peste 250 de camioane vor tranzita centrul logistic pentru a descărca și încărca expedieri.
Amplasat pe un teren de 100.000 de metri pătrați, noul centru logistic al Sameday dispune de 106 rampe de încărcare sau descărcare a coletelor. Spațiul logistic este împărțit în trei zone: una dedicată coletelor de mari dimensiuni, o zonă pentru colete mici, medii și plicuri, dar și spații moderne pentru angajați.
Centrul logistic este dotat cu două benzi de sortare automate ce pot procesa împreună până la 25.000 de colete pe oră.
Coletele voluminoase, până la 50 de kg sunt sortate și triate automat pe o bandă care permite procesarea 15.000 de pachete pe oră, cu o viteză de 2,5 metri pe secundă. Banda permite deplasarea, cântărirea și măsurarea automată, expedierile fiind ulterior direcționate către cele 100 de tobogane.
Pachetele mici și plicurile sunt sortate automat pe un sistem special, cu o capacitate de
10.000 de expedieri pe oră.
„Ne dorim să facem lucrurile mai bine, de aceea construim un sistem logistic de curierat cu o viziune complet nouă pentru piața românească, un sistem în care punem destinatarul pe primul loc atunci când luăm decizii. Un prim pas este lansarea noului centru logistic. Livrarea cât mai rapidă, alături de respectarea promisiunii de livrare sunt cele mai importante lucruri pentru destinatari, iar pentru a face acest lucru trebuie să optimizăm toate procesele în cel mai mic detaliu. Astfel, am investit în sisteme software complet noi de Warehouse Management (WMS) & Transport Management (TMS). Acestea, împreună cu creșterea capacității de procesare prin noul centru logistic, ne apropie de obiectivul nostru de a îmbunătăți experiența clientului prin respectarea promisiunii de livrare” a declarat Lucian Băltaru, CEO Sameday.
Activitatea noului centru logistic Sameday este susținută de cei 450 de angajați, care lucrează în trei ture.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 7627 / 9002 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
ANALIZĂ | Eurohold Bulgaria AD & Euroins Insurance Group AD vs România: 1-1 după prima încleștare la ICSID. Arbitrii au decis bifurcarea procedurii și vor analiza mai întâi efectele Acordului de denunțare a tratatelor bilaterale intra-UE. Urmează o fază preliminară decisivă - dacă România are dreptate, Tribunalul nu va avea jurisdicție, iar dosarul se oprește
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
‘Leading lawyers’ in Romania | RTPR, NNDKP, CMS, TZA și PNSA au cei mai mulți avocaţi recomandaţi de IFLR 1000, ediția 2025. Ce firme sunt recomandate în practicile de M&A, Banking & Finance, Capital markets și Project development
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





