ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Sameday inaugurează un nou centru logistic, în urma unei investiții de 20 mil. euro

07 Noiembrie 2019   |   BizLawyer

• În noul centru logistic vor putea fi sortate automat până la 25.000 de colete pe oră • Creșterea capacității de procesare a coletelor va reduce timpul de livrare și va crea o mai bună reacție în campania de Black Friday • 450 de angajați vor susține operațiunile în cadrul centrului logistic • Tehnologiile implementate vor îmbunătăți experiența clientului prin respectarea promisiunii de livrare

 
 
Sameday, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de curierat, inaugurează noul centru logistic, situat pe Centura Capitalei, în apropierea orașului Chitila, în urma unei investiții totale de 20 de milioane de euro. Centrul logistic are o suprafață de 22.000 de metri pătrați și dispune de tehnologii de ultimă generație care scurtează până la de trei ori timpii de sortare a expedierilor, eficientizându-se astfel fluxurile de procesare și expediere a coletelor.

Noul centru logistic va gestiona 80% din volumul total al expedierilor companiei la nivel naţional, urmând ca aici să fie procesate coletele trimise de clienții din București-Ilfov și din partea de Sud a țării. Zilnic, peste 250 de camioane vor tranzita centrul logistic pentru a descărca și încărca expedieri. 


Amplasat pe un teren de 100.000 de metri pătrați, noul centru logistic al Sameday dispune de 106 rampe de încărcare sau descărcare a coletelor. Spațiul logistic este împărțit în trei zone: una dedicată coletelor de mari dimensiuni, o zonă pentru colete mici, medii și plicuri, dar și spații moderne pentru angajați.

Centrul logistic este dotat cu două benzi de sortare automate ce pot procesa împreună până la 25.000 de colete pe oră.

Coletele voluminoase, până la 50 de kg sunt sortate și triate automat pe o bandă care permite procesarea 15.000 de pachete pe oră, cu o viteză de 2,5 metri pe secundă. Banda permite deplasarea, cântărirea și măsurarea automată, expedierile fiind ulterior direcționate către cele 100 de tobogane.

Pachetele mici și plicurile sunt sortate automat pe un sistem special, cu o capacitate de 
10.000 de expedieri pe oră.

„Ne dorim să facem lucrurile mai bine, de aceea construim un sistem logistic de curierat cu o viziune complet nouă pentru piața românească, un sistem în care punem destinatarul pe primul loc atunci când luăm decizii. Un prim pas este lansarea noului centru logistic. Livrarea cât mai rapidă, alături de respectarea promisiunii de livrare sunt cele mai importante lucruri pentru destinatari, iar pentru a face acest lucru trebuie să optimizăm toate procesele în cel mai mic detaliu. Astfel, am investit în sisteme software complet noi de Warehouse Management (WMS) & Transport Management (TMS). Acestea, împreună cu creșterea capacității de procesare prin noul centru logistic, ne apropie de obiectivul nostru de a îmbunătăți experiența clientului prin respectarea promisiunii de livrare” a declarat Lucian Băltaru, CEO Sameday.

Activitatea noului centru logistic Sameday este susținută de cei 450 de angajați, care lucrează în trei ture.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 430 / 32998
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Voinescu Lawyers a încheiat o alianță cu Studio legale asociato Martinez & Novebaci din Milano. Casa de avocați a deschis și un birou la Paris
România a câștigat arbitrajul în care italienii de la FIN.CO.GE.RO cereau despăgubiri de 327 mil. €. Ce facturi a plătit statul pentru apărare în acest dosar și ce firme de avocați sărbătoresc victoria
RTPR Allen & Overy, avocații vânzătorilor Sano Vita. Cornel Soare, unul dintre fondatori și CEO al Sano Vita: Am apreciat profesionalismul echipei RTPR conduse de Alina Stăvaru pentru modul în care ne-a ghidat prin labirintul tuturor complexităților juridice
Ce punctaje au obținut firmele selectate de Ministerul Finanțelor pentru derularea Programului MTN | Pelinari și Pelinari, în asociere cu Cleary Gottlieb, s-a clasat pe prima poziție. Pe lista finaliștilor sunt și asocierile din care fac parte Filip & Company și Volciuc-Ionescu
Dr. Sabin Taclit, Legal Manager în cadrul NextGen Communications: Strategia departamentelor juridice va rămâne aceeași și în anul 2020: prevenire și inovație. Va fi un an dedicat mai mult consultanței juridice și mai puțin activității litigioase
MPR Partners | Maravela, Popescu & Roman primește două premii din partea Client Choice by Lexology - 2020. Alte 4 firme locale primesc câte o distincție
LegiTeam: ZRVP recrutează avocat definitiv pentru departamentul Litigii
Avocații Radu și Asociații SPRL obțin o nouă confirmare din partea Înaltei Curți de Casație și Justiție a momentului de la care curge termenul de prescripție în materie fiscală
Printre cele mai interesante proiecte ale avocaților de IP de la TZA a fost mandatul legat de anularea unui brevet de invenție acordat în domeniul metalurgiei, în care s-a obținut respingerea unei cereri de despăgubiri în valoare de peste 100 mil. usd. Echipa acordă asistenţă juridică în tranzacţii mari de tip „private equity” şi în alte preluări comerciale complexe
Asistența acordată UiPath, printre proiectele de o mare complexitate ale echipei de IP de la Filip & Company. Monica Stătescu (Counsel): Ne așteptăm ca zona IT să fie extrem de activă și anul acesta. Apar din ce în ce mai multe start-up-uri în domeniul dezvoltării de software, iar firmele cu renume investesc în dezvoltarea de noi tehnologii
Cum lucrează avocații de Concurență de la bpv Grigorescu Ștefanică. Cristina de Jonge, Avocat senior coordonator: În toate cazurile în care am atacat deciziile am reușit fie anularea sancțiunii, fie reducerea semnificativă, cu peste 45%, a amenzii acordate
Un Senior Partner se retrage din asocierea cu Leaua Damcali Deaconu Paunescu – LDDP și își înființează propria-i practică. Focus pe arbitraj internațional și IP
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...