ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

SmartBill anunță o creștere a cifrei de afaceri cu 45% și un profit care a depășit 1.000.000 de lei în 2019

23 Ianuarie 2020   |   BizLawyer

• SmartBill a ajuns în 2019 la o cifră de afaceri de 15.000.000 de lei (aproximativ 3.161.000 euro), o creștere de aproape 45% față de 2018 • Compania a înregistrat o creștere substanțială a profitului, până la 1.330.000 de lei

 
 
SmartBill, primul ecosistem software de business din România, având ca obiectiv automatizarea proceselor, transferul de date, precum și emiterea de documente, anunță o creștere anuală a cifrei de afaceri cu aproape 45%, consolidându-și în același timp profitul cu peste 900.000 de lei, față de anul 2018.

Business-ul SmartBill a crescut de 5 ori în ultimii patru ani, fiind liderul pieței de soluții financiar-contabile din România, în parte și datorită creșterii semnificative a portofoliului de clienți.

„Pentru noi, această evoluție vine ca o continuare a parcursului firesc pe care l-am avut în ultimii ani. Suntem mândri de felul în care am crescut și ne dorim să continuăm să oferim soluții inovatoare, care să îmbunătățească viața antreprenorilor. Aceste cifre vin ca o confirmare a faptului că, împreună cu partenerii mei, Ioana și Mircea, am reușit să construim o echipă solidă și eficientă, capabilă să furnizeze soluții de facturare, gestiune și contabilitate în cloud la un nivel de top. De menționat ar fi și faptul că suntem încă în construcție, profitul nu a fost până acum un indicator cheie, însă importanța lui va crește, iar aceste date nu pot decât să ne bucure”, a declarat Radu Hasan, Co-Founder & CEO SmartBill.


Principalii factori care au determinat această evoluție a cifrei de afaceri sunt calitatea produselor oferite, notorietatea din ce în ce mai mare a brandului, dar și structura pieței, care se află în creștere și care manifestă un apetit tot mai ridicat pentru soluțiile cloud. Adopția de servicii software este în continuă creștere, iar reprezentanții SmartBill estimează că acest proces se va accelera în 2020.

Cele mai mari venituri au fost generate de Versiunile de Facturare și Gestiune + Facturare, iar serviciul de Gestiune capătă o pondere din ce în ce mai mare, oferind IMM-urilor o bună parte din facilitățile unui ERP, la un preț incomparabil mai mic, cu o mai mare ușurință în utilizare.

În 2019, SmartBill a trecut printr-un proces de rebranding, în urma căruia s-a repoziționat drept primul ecosistem software de business din România. Concret, este vorba despre o serie de aplicații interconectate, în centrul cărora se află SmartBill: banca, platforme e-commerce, marketplace, curieri, contabilitate. Tot în 2019, SmartBill a desfășurat campania „Casa de marcat gratuită”, pentru a-i ajuta pe antreprenori cu înlocuirea unităților de marcat proprii.

Cel mai important eveniment al anului trecut îl reprezintă intrarea Visma în acționariatul companiei, o confirmare a faptului că misiunea de a deveni primul ecosistem software pentru IMM-uri din România este aproape îndeplinită.

Pentru anul 2020, asociații companiei se așteaptă la o creștere de aproximativ 40%, dar și la o maturizare a produselor existente, o consolidare a ecosistemului SmartBill și, în același timp, a echipei din cadrul companiei.

Din punctul de vedere al serviciilor-vedetă, în acest an se prefigurează o adopție și mai accelerată a SmartBill CONTA, un produs care a ajuns la maturitate și care a început deja să atragă din ce în ce mai mulți utilizatori. SmartBill CONTA este una dintre piesele esențiale ale ecosistemului companiei, dar și un pariu major care a atras investiții din partea Catalyst și Gecad. De asemenea, acționarii anticipează o evoluție a SmartBill POS, unul dintre cele mai noi produse oferite de companie.

În cursul acestui an SmartBill va lansa o facilitate prin care conturile SmartBill se vor putea conecta între ele, astfel că transferul de date și documente între toți utilizatorii să fie făcut automat, câștigând astfel timp și eficientizând procesul.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7373 / 9033
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company a asistat Global Vision Investment Fund S.A. în obținerea unei refinanțări pentru prima sa investiție în retail
Filip & Company operează în segmentul cel mai sofisticat al pieței de Capital Markets, acolo unde se proiectează emisiuni pentru stat, bănci sistemice, companii listate și emitenți antreprenoriali, toate sub presiunea unui calendar strâns și a unor standarde de conformare ridicate | De vorbă cu Olga Niță (Partener) despre direcția pieței, proiectele-reper ale anului, modul în care funcționează ”laboratorul de soluții” și mecanismele interne care permit echipei să finalizeze, la timp și în siguranță, tranzacții extrem de sofisticate
Filip & Company a asistat Grupul Banca Transilvania în finalizarea achiziției BRD SAFPP SA. Alina Stancu Bîrsan (partener) a coordonat echipa
ZRVP, desemnată din nou „Firma de Avocatură a Anului din România” la Lexology Index Awards 2025 | Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner): Un premiu obținut doi ani la rând spune un lucru simplu: că echipa merge în direcția bună. O astfel de recunoaștere confirmă nivelul profesional atins și, în același timp, ne obligă să rămânem la fel de exigenți
Albota Law Firm își menține standardele ridicate în Real Estate cu o echipă alcătuită doar din avocați seniori, recunoscută constant în ghidurile internaționale. Practica are anvergură, ritm și disciplină, iar vizibilitatea internațională validează un mod de lucru orientat spre rezultat | De vorbă cu Oana Albota (Managing Partner) despre tendințele pieței, provocările perioadei modul în care lucrează echipa
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în cea mai mare emisiune de obligațiuni AT1 din Europa Centrală și de Est | Echipa de proiect, coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner)
Balog & Stoica: Un nou jucător pe piața serviciilor juridice și o perspectivă contemporană asupra avocaturii
Lexology Index: Arbitration - 2026 | Arbitrajul românesc nu mai este doar „prezent” în clasamentele globale, ci începe să-și contureze, în mod coerent, un ecosistem. Patru avocați, printre care Cosmin Vasile (ZRVP), Crenguța Leaua (LDDP) și Luminița Popa (Popa Legal) formează nucleul de influență al practicii. ZRVP Și LDDP au cei mai mulți profesioniști în categoriile Thought Leaders și Future Leaders. România devine un „hub” credibil în arbitrajul regional
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Țuca Zbârcea & Asociații și britanicii de la Legal 500 au lansat ediția 2025 a GC Powerlist Romania
Filip & Company a asistat Autonom Services S.A. la încheierea unui contract de facilități de credit în valoare de 300 mil. €. Ce avocați au fost în echipa de proiect
Popovici Nițu Stoica & Asociații a asistat Hexagon în achiziția Platformei CUG din Cluj, într-unul dintre cele mai mari proiecte imobiliare ale anului
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...