SmartBill anunță o creștere a cifrei de afaceri cu 45% și un profit care a depășit 1.000.000 de lei în 2019
23 Ianuarie 2020 BizLawyer
• SmartBill a ajuns în 2019 la o cifră de afaceri de 15.000.000 de lei (aproximativ 3.161.000 euro), o creștere de aproape 45% față de 2018 • Compania a înregistrat o creștere substanțială a profitului, până la 1.330.000 de lei
| |
SmartBill, primul ecosistem software de business din România, având ca obiectiv automatizarea proceselor, transferul de date, precum și emiterea de documente, anunță o creștere anuală a cifrei de afaceri cu aproape 45%, consolidându-și în același timp profitul cu peste 900.000 de lei, față de anul 2018.
Business-ul SmartBill a crescut de 5 ori în ultimii patru ani, fiind liderul pieței de soluții financiar-contabile din România, în parte și datorită creșterii semnificative a portofoliului de clienți.
„Pentru noi, această evoluție vine ca o continuare a parcursului firesc pe care l-am avut în ultimii ani. Suntem mândri de felul în care am crescut și ne dorim să continuăm să oferim soluții inovatoare, care să îmbunătățească viața antreprenorilor. Aceste cifre vin ca o confirmare a faptului că, împreună cu partenerii mei, Ioana și Mircea, am reușit să construim o echipă solidă și eficientă, capabilă să furnizeze soluții de facturare, gestiune și contabilitate în cloud la un nivel de top. De menționat ar fi și faptul că suntem încă în construcție, profitul nu a fost până acum un indicator cheie, însă importanța lui va crește, iar aceste date nu pot decât să ne bucure”, a declarat Radu Hasan, Co-Founder & CEO SmartBill.
Business-ul SmartBill a crescut de 5 ori în ultimii patru ani, fiind liderul pieței de soluții financiar-contabile din România, în parte și datorită creșterii semnificative a portofoliului de clienți.
„Pentru noi, această evoluție vine ca o continuare a parcursului firesc pe care l-am avut în ultimii ani. Suntem mândri de felul în care am crescut și ne dorim să continuăm să oferim soluții inovatoare, care să îmbunătățească viața antreprenorilor. Aceste cifre vin ca o confirmare a faptului că, împreună cu partenerii mei, Ioana și Mircea, am reușit să construim o echipă solidă și eficientă, capabilă să furnizeze soluții de facturare, gestiune și contabilitate în cloud la un nivel de top. De menționat ar fi și faptul că suntem încă în construcție, profitul nu a fost până acum un indicator cheie, însă importanța lui va crește, iar aceste date nu pot decât să ne bucure”, a declarat Radu Hasan, Co-Founder & CEO SmartBill.
Principalii factori care au determinat această evoluție a cifrei de afaceri sunt calitatea produselor oferite, notorietatea din ce în ce mai mare a brandului, dar și structura pieței, care se află în creștere și care manifestă un apetit tot mai ridicat pentru soluțiile cloud. Adopția de servicii software este în continuă creștere, iar reprezentanții SmartBill estimează că acest proces se va accelera în 2020.
Cele mai mari venituri au fost generate de Versiunile de Facturare și Gestiune + Facturare, iar serviciul de Gestiune capătă o pondere din ce în ce mai mare, oferind IMM-urilor o bună parte din facilitățile unui ERP, la un preț incomparabil mai mic, cu o mai mare ușurință în utilizare.
În 2019, SmartBill a trecut printr-un proces de rebranding, în urma căruia s-a repoziționat drept primul ecosistem software de business din România. Concret, este vorba despre o serie de aplicații interconectate, în centrul cărora se află SmartBill: banca, platforme e-commerce, marketplace, curieri, contabilitate. Tot în 2019, SmartBill a desfășurat campania „Casa de marcat gratuită”, pentru a-i ajuta pe antreprenori cu înlocuirea unităților de marcat proprii.
Cel mai important eveniment al anului trecut îl reprezintă intrarea Visma în acționariatul companiei, o confirmare a faptului că misiunea de a deveni primul ecosistem software pentru IMM-uri din România este aproape îndeplinită.
Pentru anul 2020, asociații companiei se așteaptă la o creștere de aproximativ 40%, dar și la o maturizare a produselor existente, o consolidare a ecosistemului SmartBill și, în același timp, a echipei din cadrul companiei.
Din punctul de vedere al serviciilor-vedetă, în acest an se prefigurează o adopție și mai accelerată a SmartBill CONTA, un produs care a ajuns la maturitate și care a început deja să atragă din ce în ce mai mulți utilizatori. SmartBill CONTA este una dintre piesele esențiale ale ecosistemului companiei, dar și un pariu major care a atras investiții din partea Catalyst și Gecad. De asemenea, acționarii anticipează o evoluție a SmartBill POS, unul dintre cele mai noi produse oferite de companie.
În cursul acestui an SmartBill va lansa o facilitate prin care conturile SmartBill se vor putea conecta între ele, astfel că transferul de date și documente între toți utilizatorii să fie făcut automat, câștigând astfel timp și eficientizând procesul.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 7344 / 9004 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company a oferit asistență juridică la înființarea Bursei Internaționale a Moldovei
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





