ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

UE alocă 150 de milioane de euro pentru livrarea de produse medicale esenţiale

18 Septembrie 2020   |   Agerpres

Prin intermediul Instrumentului dedicat sprijinului de urgenţă se pot transporta echipamente medicale, personal medical şi pacienţi.

 
 
Prin intermediul Instrumentului dedicat sprijinului de urgenţă, Uniunea Europeană oferă ajutor financiar în valoare totală de 150 milioane euro unui număr de 18 state membre şi Marii Britanii pentru a acoperi cheltuielile legate de livrarea în Europa de produse medicale esenţiale, informează un comunicat de presă al Executivului comunitar.
 
Prin intermediul Instrumentului dedicat sprijinului de urgenţă se pot transporta echipamente medicale, personal medical şi pacienţi.
 
"Sprijinim în continuare statele membre ale UE pentru a fi mai bine pregătite să facă faţă pandemiei de coronavirus. Am finanţat livrarea de materiale medicale esenţiale în întreaga UE. Produsele au fost livrate în zonele care au avut cea mai mare nevoie de ele şi au stimulat eforturile naţionale de salvare a vieţilor omeneşti şi de asigurare a unei mai bune dotări a spitalelor şi a lucrătorilor din domeniul medical", a declarat comisarul pentru gestionarea crizelor, Janez Lenarcic.
 
Cele 150 de milioane euro fac parte din suma de 220 de milioane euro pusă la dispoziţie în aprilie 2020 pentru a acoperi cheltuielile legate de livrarea de articole medicale acolo unde este cel mai mult nevoie de ele, prin finanţarea transporturilor de ajutoare şi de articole de primă necesitate în statele membre ale UE; transferul de pacienţi între statele membre ale UE sau din statele membre în ţările învecinate, în care serviciile de sănătate riscă să nu mai facă faţă situaţiei şi transportul de personal medical şi de echipe medicale mobile între statele membre ale UE şi din UE din alte ţări.
 
Instrumentul dedicat sprijinului de urgenţă face parte dintr-un program mai amplu de asistenţă oferită de UE, alături de mecanismul de protecţie civilă, inclusiv rescEU, de procedurile comune de achiziţii publice şi de Iniţiativa pentru investiţii ca reacţie la coronavirus, care vin în completarea eforturilor depuse de statele membre la nivel naţional.
 
Bugetul Instrumentului dedicat sprijinului de urgenţă este de 2,7 miliarde euro. Acesta a fost conceput pentru a se răspunde nevoilor într-un mod strategic şi coordonat la nivel european. Este componenta de finanţare a Foii europene de parcurs pentru ridicarea măsurilor de limitare a răspândirii coronavirusului, contribuind la atenuarea consecinţelor imediate ale pandemiei şi anticipând nevoile legate de ieşirea din criză şi de redresare.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5231 / 7917
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...