ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Vivre Deco anunță inițierea procedurilor de concordat preventiv. Proiect gestionat de divizia de restructurare a PwC România

07 Septembrie 2022   |   BizLawyer

În a doua jumătate a anului trecut noua echipă de conducere a luat o serie de măsuri care au ca scop crearea unui teren solid care să permită companiei depășirea acestei perioade.

 
 
Vivre Deco anunță inițierea procedurilor de concordat preventiv ca măsură pentru protejarea și redresarea business-ului, în condițiile în care post-pandemie piața de home&deco a înregistrat o scădere medie de peste 20%. În 2020 Vivre Deco înregistra o creștere conjuncturală record de 52% a cifrei de afaceri, care a stat la baza unor planuri pentru expansiunea business-ului, însă în 2021, odată cu ridicarea restricțiilor impuse de pandemia de COVID-19, compania a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri, de 18% în 2021 și de 45% în primul semestru din 2022.

Vivre va beneficia de serviciile PricewaterhouseCoopers Business Recovery Services, divizia de restructurare a PwC România, specializată în oferirea de servicii de transformare sustenabilă și restructurare a business-urilor, care va asista compania pe parcursul procedurii de concordat preventiv.


Pentru a putea asigura transformarea modelului de business pe baze sustenabile și pentru a-și onora în continuare obligațiile față de clienți și parteneri, Vivre Deco S.A. a demarat formalitățile procedurii de concordat preventiv. Această inițiativă permite continuarea măsurilor de restructurare a business-ului în vederea redresării.

În a doua jumătate a anului trecut noua echipă de conducere a luat o serie de măsuri care au ca scop crearea unui teren solid care să permită companiei depășirea acestei perioade. Printre aceste măsuri se numără:
●    Ajustarea dimensiunii echipei Vivre Deco în raport cu noile condiții de piață și de business, cu un impact direct în cheltuielile salariale de minus 29% în prima jumătate a anului 2022;
●    Eficientizarea cheltuielilor de marketing și promovare în contextul contractării pieței de home&deco. Astfel, costul cu activitatea de marketing și promovare a înregistrat o scădere de 35% în primul semestru al anului 2022 față de aceeași perioadă a anului anterior;
●    Reducerea costurilor logistice cu depozitarea cu până la 40%, pe fondul redimensionării business-ului în noul context de piață.

Vivre Deco este deținută în proporție de 51,81% de Neogen SA, alături de Advisory Delta SRL (43,37%) și Nagy Vajda Andras Peter (4,82%). Acționarul majoritar, Neogen SA, a contribuit cu peste 2.5 milioane euro în 2022 pentru susținerea business-ului și va continua să contribuie cu încă 1 milion de euro pe parcursul acestei proceduri.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1463 / 7966
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...