€    USD    
Home Login
BIPA, brandul de drogherii al Grupului REWE, se extinde în România

21 Mai 2025   |   BizLawyer

• Dezvoltarea cu succes a BIPA în Austria, Croația, dar și a PENNY România în ultimii ani a făcut oportună extinderea pe piața românească • Primul magazin BIPA din România va fi deschis în 2026 • Martin Gaber devine Managing Director BIPA România, începând cu 1 iunie • Grupul REWE se concentrează astfel pe strategia de creștere internațională și își consolidează prezența pe piață în Europa Centrală și de Sud-Est

BIPA se va extinde în România anul viitor. Acest pas strategic subliniază succesul și creșterea companiei pe piețele sale existente din Austria și Croația și marchează o etapă semnificativă în strategia de extindere internațională a întregului grup REWE.

"Suntem mândri să ne extindem și mai mult prezența pe piață. Acest pas este dovada dezvoltării noastre de succes în Austria și Croația și a angajamentului nostru de a oferi produse și servicii la cel mai bun raport calitate-preț și în România, în viitor", a declarat Markus Geyer, Managing Director BIPA.

România are condiții economice excelente, care nu numai că promovează o creștere dinamică, dar oferă și o infrastructură bună care creează condițiile ideale pentru investiții și poziționează țara ca o locație promițătoare pentru succes durabil.

Ce înseamnă BIPA

BIPA este o drogherie modernă, cu prețuri atractive pentru tot ceea ce ține de îngrijire, frumusețe și well-being, și oferă produse de frumusețe, îngrijire a părului, parfumerie, produse pentru bebeluși, îngrijire dentară și sănătate. BIPA acordă o mare importanță mărcilor sale private. Fie că este vorba de frumusețe, sănătate, cosmetice naturale sau îngrijirea bebelușilor - mărcile BIPA oferă calitatea și prețul potrivit. Fondată în urmă cu 45 de ani, BIPA este astăzi nu numai cea mai cunoscută companie din sectorul farmaciilor austriece, ci și favorita incontestabilă a aproximativ 3,3 milioane de clienți fideli. Conceptele de succes din Austria și Croația vor fi aplicate și în România, compania fiind atentă și la obiceiurile și nevoile locale ale clienților săi.

Extinderea pieței ca oportunitate

Pentru BIPA, extinderea nu înseamnă doar o creștere a dimensiunii, ci și o prezență suplimentară pe piața din Europa Centrală și de Sud-Est pentru întregul Grup REWE. Marcel Haraszti, membru al consiliului de administrație al REWE International AG, subliniază: "Dezvoltarea pieței românești este un pas important în strategia noastră de creștere internațională. După intrarea pe piața croată în 2007, România va urma în 2026. Așteptăm cu nerăbdare să beneficiem de oportunitățile de afaceri din România, continuând dezvoltarea noastră pozitivă și suntem convinși că vom avea succes și din punct de vedere economic în România."

Investiții într-o piață românească în creștere

Grupul REWE activează în România cu discounterul său PENNY din 2001. Compania operează pe plan local 418 magazine PENNY cu aproximativ 7.500 de angajați. "Extinderea BIPA este un pas important care va avea un impact pozitiv asupra întregii piețe românești pe termen lung", este convins Marcel Haraszti.

Intrarea BIPA pe piața românească înseamnă, de asemenea, un impuls suplimentar pentru o țară emergentă din punct de vedere economic. Din 2026, clienții români se pot aștepta la o nouă gamă interesantă de produse și servicii care să răspundă nevoilor pieței românești, oferind în același timp cele mai înalte standarde de calitate la un raport preț-performanță atractiv.

Austriacul Martin Gaber devine Managing Director al BIPA România

BIPA România va fi administrată de un austriac. Martin Gaber (56 de ani) va prelua funcția de Managing Director și, prin urmare, responsabilitatea pentru BIPA România de la 1 iunie 2025. Născut în Mödling (Austria Inferioară), Martin Gaber a lucrat deja pentru REWE International AG și a acumulat experiență internațională în Italia și Slovacia înainte de a se muta la Marionnaud Austria (AS Watson Group) ca Director General și apoi la JosdeVries din München. Cel mai recent, a fost director general al Thomas Philipps Handels GmbH din Viena.

BIPA devine o companie de miliarde de euro

BIPA depășește bariera de 1 miliard de euro cifră de afaceri în Austria și Croația în acest an și a pus bazele intrării sale în România cu această dezvoltare pozitivă susținută. Numai în ultimii trei ani, BIPA și-a crescut cifra de afaceri în Austria cu peste 25% și în Croația cu peste 72% în perioada comparativă 2021-2024, făcând din BIPA Croația cea mai de succes afacere din Grupul REWE. În aceeași perioadă, în Croația au fost deschise 10 magazine (141 de magazine în total) și au fost angajați 123 de noi angajați (938 de angajați în total).

Contacteaza-ne!
Trimite un email