ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

ALTEX susține inițiativa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor pentru o practică unitară la nivel național

23 August 2019   |   BizLawyer

În timpul întâlnirii, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor și companiile care au dat curs invitației (ALTEX, Cel.ro, Flanco) au abordat probleme care privesc toți jucătorii din sectorul comerțului electro-IT, comercianți, producători, curieri, service, instalatori etc., propunând soluții orientate către client, pentru o practică unitară la nivel national:

 
 
ALTEX România apreciază efortul noii conduceri a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor de a îmbunătății experiența de cumpărare a clienților susținută de intiativa de a discuta problemele intregului sector al comercializării produselor în magazine sau online, prin invitația făcută principalilor jucători ALTEX, Cel.ro, Flanco, E-mag, se arată într-un comunicat al companiei.

ALTEX România a dat curs invitației Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor participând alături de o serie de jucători din sectorul comercializării produselor IT&C la o întânire desfășurată în data de 21 august, care a condus la clarificări în ceea ce privește conduita sectorului în relația cu clienții.


„Ca lider de piață dorim să îmbunătățim constant serviciile pentru oferi o experiență cât mai plăcută a clienților. Căutăm mereu soluții și suntem deschiși la comunicare și la sesiuni de lucru cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor care să conducă la îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților și clarificarea, poate chiar îmbunătățirea legislației. Astfel, considerăm constructivă consultarea și apreciem abordarea proclient a Autorității. Ne propunem o colaborare strânsă și eficientă în care să înțelegem și să implementăm cât mai bine reglementările menite să crească satisfacția clienților.”, spune Raul Filip, Director Achiziții ALTEX România

În timpul întâlnirii, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor și companiile care au dat curs invitației (ALTEX, Cel.ro, Flanco) au abordat probleme care privesc toți jucătorii din sectorul comerțului electro-IT, comercianți, producători, curieri, service, instalatori etc., propunând soluții orientate către client, pentru o practică unitară la nivel national:

-    afișarea în zona caselor de marcat a procedurii de preluare a sesizărilor în magazine.
-    stabilirea termenului de livrare pentru comenzile online și offline la maximum 15 zile lucrătoare și comunicarea acestuia atât pe site-uri, cât și în magazine
-    stabilirea termenului de instalare a aparatelor de aer condiționat la maxim 7 zile de la data achiziției serviciului și actualizarea condițiilor de instalare în consecință
-    înlocuirea produselor defecte pentru situațiile în care clienții reclamă același defect de maxim 3 ori în perioada de garanție a produselor în urma unei evlauări făcute de un service autorizat.

”ALTEX va continua misiunea de lider și va moderniza piața de retail electro-it, concentrându-se pe continua îmbunătățire a experienței clientului prin prețuri mici, sortimentarție variată și relevantă, oferte promoționale și servicii, dar și remediind cu promptitudine aspecte semnalizate de clienți sau de autorități, care trebuie îmbunătățite”, se arată în comunicat.

Pornind ca start-up local în anii ‘90, ALTEX România a crescut durabil prin forte proprii, influențând comerțul de electronice și electrocasnice din România, oferind clienților săi prin rețeaua de peste 120 de magazine și prin siteurile altex.ro și mediagalaxy.ro echipamente care sporesc confortul vieții, adecvate nevoilor clienților, la prețuri accesibile.
De la electrocasnice, electronice, IT, comunicații și multimedia, ALTEX România și-a extins în prezent gama de produse având oferte competitive și pe piața de voiaj, sport și vacanță, auto, cosmetice-îngrijire personală, bebeluși-copii sau băuturi calde și reci (apa, cafea, sucuri, ceai).
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4661 / 5626
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Clifford Chance Badea a asistat Aukera Energy în obținerea unei finanțări de 60 mil. € pentru primul său proiect de stocare a energiei pe bază de baterii din România
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci care a intermediat a doua emisiune de obligațiuni prin care Romgaz a atras 500 de mil. € de pe piețele internaționale| Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...