ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

AirHelp: Pasagerii din România au pierdut 2.500 de ore de vacanţă în vara 2018 din cauza zborurilor întârziate

02 Iulie 2019   |   AGERPRES

În perioada 15 iunie - 15 septembrie 2018, un număr de 636.000 de pasageri din România s-au confruntat cu zboruri întârziate, dintre acestea aproape 5.600 au decolat cu o întârziere mai mare de 15 minute, iar 100 au fost anulate. În ceea ce priveşte zborurile eligibile pentru compensaţii (întârzieri mai mari de 3 ore) în perioada sezonului estival, peste 23.000 de pasageri au fost afectaţi.

 
 
Pasagerii din România ai companiilor aeriene au pierdut 2.500 de ore de vacanţă în vara anului trecut din cauza nenumăratelor întârzieri, potrivit Raportului unei companii specializate în drepturile pasagerilor aerieni.

În perioada 15 iunie - 15 septembrie 2018, un număr de 636.000 de pasageri din România s-au confruntat cu zboruri întârziate, dintre acestea aproape 5.600 au decolat cu o întârziere mai mare de 15 minute, iar 100 au fost anulate. În ceea ce priveşte zborurile eligibile pentru compensaţii (întârzieri mai mari de 3 ore) în perioada sezonului estival, peste 23.000 de pasageri au fost afectaţi.

"Acelaşi număr este aşteptat şi pentru 2019, mai ales ca luând în calcul primele 3 săptămâni din iunie 2019, peste 1.180 de zboruri din 3.800 care au plecat din România s-au confruntat cu întârzieri mai mari de 15 minute şi anulări", precizează AirHelp.


La nivel internaţional, peste 1,2 milioane de zboruri au fost întârziate în aceeaşi perioadă a anului trecut, dintre care aproape 305.000 au fost în Europa.

"Baza de date comprehensivă pe care AirHelp o are arată că cel mai prost la capitolul punctualitate în Europa stă Germania, cu 48.000 de ore de zbor întârziate, foarte aproape fiind şi Marea Britanie. Deşi România înregistrează întârzieri, ţara noastră se află printre cele cu o punctualitate de top, imediat după Finlanda. Pe perioada verii, charterele şi-au păstrat punctualitatea, anul trecut doar câteva au avut întârzieri semnificative în perioada iunie-septembrie", precizează sursa citată.

Potrivit organizaţiei, familiile care merg în vacanţa de vară vor fi probabil cele mai afectate.

Studiul AirHelp pentru perioada 15 iunie - 15 septembrie 2019 estimează că peste 592.000 de pasageri se vor confrunta cu întârzieri mai mari de 15 minute şi anulări ale zborurilor lor.

Pentru a evita o călătorie stresantă, pasagerii sunt sfătuiţi să-şi cunoască drepturile. Astfel, legislaţia UE (Directiva europeană 261) permite pasagerilor companiilor aeriene să primească compensaţii de până la 600 euro de persoană în cazul întârzierilor mai mari de 3 ore. Această directivă se aplică pe toate zborurile din Uniunea Europeană şi cele operate de o companie europeană.

"Pentru a vă asigura că cererea este eligibilă, sfătuim pasagerii să păstreze boarding pass-ul şi alte documente de călătorie şi să întrebe compania aeriană privind motivul întârzierii. Cu cât mai multe informaţii are pasagerul, cu atât mai uşor îi va fi să obţină compensaţie. Încurajăm pe toată lumea care a avut un zbor întârziat vara trecută să verifice dacă e eligibil", a afirmat Marta Koziarz, expert AirHelp.

AirHelp este lider mondial în obţinerea de compensaţii. Din 2013, când AirHelp a fost fondată, compania a ajutat peste 13 milioane de pasageri. AirHelp are reprezentanţe în Europa, Asia şi America de Nord, care deservesc 30 de ţări, oferind asistenţă în 16 limbi. Compania are peste 700 de angajaţi la nivel mondial.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 984 / 11138
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Stratulat Albulescu asistă compania Bog’Art Residential cu privire la achiziția unui teren de 800 m.p. în centrul Bucureștiului
Țuca Zbârcea & Asociații și ELSA București reiau seria de cursuri în domeniul GDPR, după succesul ediției de anul trecut
Un avocat român intră pe lista celor mai buni profesioniști recomandați în Silicon Valley pentru practica în arbitraj și mediere din domeniul tehnologiei
Al doilea arbitraj ICSID cerut de frații Micula a ajuns la final | Firma suedeză Mannheimer Swartling, Shearman & Sterling și biroul Dentons din Paris s-au luptat timp de 6 ani cu LDDP și Lalive. Se așteaptă decizia Tribunalului arbitral în litigiul cu pretenții de 2,3 mld. €
Zamfirescu Racoți Vasile & Partners dă startul celei de-a doua ediții a concursului Premiile de excelență „Viorel-Mihai Ciobanu”
Avocații Mitel & Asociații sunt implicați în discuții care privesc tranzacții noi, estimate a se finaliza în T1-2020. Sorin Mitel (Managing Partner): Avocatura rămâne esențialmente o profesie și mai puțin o „afacere” în care prețurile să dicteze competitivitatea
Conferință internațională în domeniul arbitrajului la București: ”Innovation in Arbitration and M&A Disputes”
Voinescu Lawyers a încheiat o alianță cu Studio legale asociato Martinez & Novebaci din Milano. Casa de avocați a deschis și un birou la Paris
România a câștigat arbitrajul în care italienii de la FIN.CO.GE.RO cereau despăgubiri de 327 mil. €. Ce facturi a plătit statul pentru apărare în acest dosar și ce firme de avocați sărbătoresc victoria
Ce punctaje au obținut firmele selectate de Ministerul Finanțelor pentru derularea Programului MTN | Pelinari și Pelinari, în asociere cu Cleary Gottlieb, s-a clasat pe prima poziție. Pe lista finaliștilor sunt și asocierile din care fac parte Filip & Company și Volciuc-Ionescu
Dr. Sabin Taclit, Legal Manager în cadrul NextGen Communications: Strategia departamentelor juridice va rămâne aceeași și în anul 2020: prevenire și inovație. Va fi un an dedicat mai mult consultanței juridice și mai puțin activității litigioase
LegiTeam: ZRVP recrutează avocat definitiv pentru departamentul Litigii
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...