Deloitte, desemnat de Brand Finance cel mai valoros și mai puternic brand din lume în rândul serviciilor comerciale
30 Septembrie 2019 BizLawyer
În ceea ce privește forța brandului, Brand Finance a calculat un scor BSI (Brand Strength Index) de 91,24 din 100 și a atribuit Deloitte ratingul maxim, AAA+.
| |
|
Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România si Moldova |
Deloitte a fost desemnat cel mai valoros și mai puternic brand din lume în rândul serviciilor comerciale, conform ediției din acest an a raportului Brand Finance dedicat serviciilor comerciale. Brand Finance, cea mai mare firmă independentă globală în consultanța de evaluare și strategie de brand, calculează valoarea totală și forța brandului în baza unor analize care țin cont de investiția de marketing, de percepția brandului în rândul clienților, angajaților și al altor părți interesate (stakeholder equity) și de performanța de piață a businessului.
Cu o valoare a brandului de 29,7 miliarde de dolari americani, în creștere cu 42% față de anul anterior, Deloitte se află pe primul loc în topul celor mai valoroase branduri de servicii comerciale și, implicit, în topul celor mai valoroase branduri de servicii profesionale. În ceea ce privește forța brandului, Brand Finance a calculat un scor BSI (Brand Strength Index) de 91,24 din 100 și a atribuit Deloitte ratingul maxim, AAA+.
Cu o valoare a brandului de 29,7 miliarde de dolari americani, în creștere cu 42% față de anul anterior, Deloitte se află pe primul loc în topul celor mai valoroase branduri de servicii comerciale și, implicit, în topul celor mai valoroase branduri de servicii profesionale. În ceea ce privește forța brandului, Brand Finance a calculat un scor BSI (Brand Strength Index) de 91,24 din 100 și a atribuit Deloitte ratingul maxim, AAA+.
Creșterea valorii și a forței brandului Deloitte se bazează pe investițiile constante și consecvente, pe îmbunătățirea reputației și pe rezultatele de business solide, conform raportului.
Cele mai recente rezultate financiare anunțate de Deloitte la New York pentru anul financiar încheiat la 31 mai 2019 confirmă creșterea puternică pe toate cele cinci linii de servicii – Audit și servicii conexe, Consultanță în management, Consultanță financiară, Consultanță în managementul riscului, Servicii fiscale și juridice. Veniturile globale au crescut pentru al zecelea an consecutiv, ajungând la valoarea record de 46,2 miliarde de dolari americani, cu 9,4% mai mult față de anul anterior, plasând Deloitte în poziția de lider detașat în domeniul serviciilor profesionale.
„Deși țara noastră are o pondere mică în amprenta globală a Deloitte, suntem mândri să contribuim la performanța brandului și la cea financiară – veniturile locale au crescut chiar într-un ritm mai alert decât media la nivel global. România este o țară importantă pentru Deloitte, cu o echipă dinamică și inovatoare, care excelează atât în liniile de business care deservesc clienții din România, cât și în centrele de servicii care lucrează pentru alte piețe împreună cu colegi din rețeaua globală. Suntem astăzi peste 1.700 de profesioniști care colaborează într-un mediu bazat pe incluziune și pe autonomie, care stimulează dezvoltarea personală și profesională. Pentru noi, este un privilegiu să facem parte din cea mai veche și mai mare firmă de servicii profesionale din lume”, a declarat Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România și Moldova.
Deloitte România este una dintre cele mai mari companii de servicii profesionale din țara noastră și oferă, în cooperare cu Reff & Asociații SCA, servicii de audit, de consultanță fiscală, servicii juridice, de consultanță în management și consultanță financiară, servicii de managementul riscului, soluții de servicii și consultanță în tehnologie, precum și alte servicii adiacente, prin intermediul a peste 1.700 de profesioniști.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 19335 / 20439 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Kinstellar a asistat Lidl în achiziția unui teren situat în incinta fostei platforme industriale Aversa din București. Victor Constantinescu (Partner) și Sandra Gheorghe (Senior Associate), în prim plan
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Clifford Chance Badea a asistat Aukera Energy în obținerea unei finanțări de 60 mil. € pentru primul său proiect de stocare a energiei pe bază de baterii din România
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





