ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Mindspace deschide un nou spațiu de coworking, în clădirea Bucharest Tower Center din Piața Victoriei

16 Aprilie 2019   |   T. S.

Noul spațiu de coworking din clădirea Bucharest Tower Center, deținută de Globalworth, include atât spații comune de lucru și de tip lounge, care încurajează colaborarea, precum și 23 de birouri private.

 
 
Furnizorul global de spații de coworking de tip boutique aduce experiența birourilor high-end și all-inclusive într-o nouă locație, în una dintre clădirile emblematice din centrul Bucureștiului.

Mindspace, liderul pieței de coworking din Europa, deschide a doua sa locație din România, în zona Piața Victoriei, în clădirea Bucharest Tower Center. Situat în apropierea stației de metrou Piața Victoriei, spațiul are o suprafață de aproximativ 2,000 mp., distribuită pe un etaj, și poate găzdui peste 260 de membri, de la start-up-uri sau scale-up-uri, și până la companii de mari dimensiuni.  

Noul spațiu de coworking din clădirea Bucharest Tower Center, deținută de Globalworth, include atât spații comune de lucru și de tip lounge, care încurajează colaborarea, precum și 23 de birouri private. Astfel, membrii Mindspace se bucură de un mediu de lucru high-end și all-inclusive, care le pune la dispoziție resursele de care au nevoie pentru a fi productivi, pentru a atrage și păstra alături de ei talentele de top.


„Suntem încântați să anunțăm lansarea unei noi locații Mindspace în România, în centrul capitalei. Deschiderea celui de-al doilea spațiu este un nou pas pe care îl facem în această piață promițătoare, după lansarea Mindspace Business District din Globalworth Campus, de la începutul acestui an. Există o cerere puternică pentru astfel de spații pe piața din România, venită de la un mix eclectic de companii și echipe de toate dimensiunile", a declarat Yotam Alroy, Co-Fondator și Chief Business Officer al Mindspace.

Oferta Mindspace este unică pe piața din România: o experiență high-end și all-inclusive acoperită de taxa de membru, care exclude alte cheltuieli și taxe suplimentare și le aduce rapid beneficii membrilor și companiilor. Cu de două ori mai mulți angajați față de alți competitori, community managerii organizează evenimente care sunt gândite special pentru comunitatea locală, spre exemplu conferințe TEDx, evenimente organizate alături de CreativeMornings Bucharest sau Startup Grind și multe altele.

Designul spațiului de coworking are la bază un mix de elemente deja emblematice pentru Mindspace, precum mobilierul vintage, materialele naturale sau spațiile comune de mari dimensiuni, și piese inspirate de comunitatea creativă locală. Piesele de decor din Mindspace Victoriei au fost create în colaborare cu artistul Adrian Sandu. Modul în care spațiul este organizat integrează principiile Design Thinking, astfel încât diferitele zone ale acestuia să fie conectate și cei care lucrează de aici să poată ajunge rapid din orice birou în spațiile comune, încurajând astfel colaborarea.

Beneficiile membrilor Mindspace includ și accesul la săli de ședință, cabine telefonice pentru discuții one-to-one, prânzuri sau cine de networking săptămânale și evenimente special create pentru comunitatea Mindspace. În plus, membrii Mindspace pot lucra din orice locație din lume a companiei, fără costuri suplimentare.

Membrii români ai Mindspace vor face parte dintr-o comunitate globală de peste 14,000 de membri și aproximativ 300 de companii, în 7 țări și 13 orașe. Printre companiile care au ales Mindspace pentru echipele lor se numără Barclays, Samsung, Taboola, Yahoo, Expedia and Microsoft. 95% dintre membrii globali ar recomanda Mindspace unui prieten.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 16405 / 16851
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Kinstellar a asistat BIG Mega Renewable Energy cu privire la finanțarea de 92 mil. € cu BERD și OTP Bank pentru construcția și operarea Parcului Eolian Urleasca
Răzvan Gheorghiu-Testa, fondator al Țuca Zbârcea & Asociații, inclus în „Top 50 Cei Mai Influenți Oameni de pe Piața Imobiliară din România”
Wolf Theiss a asistat AIRSOL în legătură cu achiziția MedAir Oxygen Solution | Emanuele Lainati, Legal Affair Manager SOL Group: “Expertiza, dedicarea și abordarea proactivă a avocaţilor Wolf Theiss au fost esențiale pentru încheierea cu succes a tranzacției”
Filip & Company a asistat Centrokinetic, în parteneriat cu Agista, în achiziția pachetului majoritar de părți sociale ale clinicii Socrates din Timișoara
Arbitrajul ICSID cerut de Nova Group Investments a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la 345 mil. E. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
D&B David şi Baias o cooptează în echipă pe Adina Guțiu, care va coordona departamentul de Energie și Resurse Naturale
Provocarile legislative actuale ale companiilor într-un mediu de afaceri dinamic și inovator | De vorbă cu cu Alexandra Pădurariu, Head of Legal, Compliance and Public Affairs – Samsung Electronics România & Bulgaria, despre cum reușește compania să implementeze practicile și politicile care sprijină guvernanța corporativă responsabilă și adaptarea la tendințele ESG
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...