Peste 4,2 milioane de euro, rambursate clienţilor afectaţi de anulările de zbor din acest an (agenţie turism)
16 Septembrie 2020 Agerpres
Procentul este susţinut şi de cifrele Eurocontrol (Organizaţia Europeană pentru Siguranţă Navigaţiei Aeriene), care a raportat că traficul aerian din România a scăzut, în medie, cu 87% în timpul stării de urgenţă, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Peste 4,2 milioane de euro au fost rambursate clienţilor afectaţi de anulările de zboruri din acest an, fiind oferite în acelaşi timp diverse soluţii pentru recuperarea sumelor respective, arată o statistică întocmită de către una dintre agenţiile de turism online din România.
Astfel, conform Vola.ro, în timpul stării de urgenţă, aproximativ 95% dintre zborurile clienţilor lor au fost anulate, un număr de 41.739 de clienţi fiind afectaţi de aceste modificări. Dintre aceştia, cu ajutorul specialiştilor agenţiei, 71% au primit deja soluţii de rambursare în valoare totală de peste 4,2 milioane de euro şi se fac în continuare eforturi pentru finalizarea tuturor proceselor de rambursare iniţiate.
Datele centralizate relevă faptul că vânzările de bilete de avion au scăzut cu până la 88%, în perioada stării de urgenţă. În acest context, statistica oficială arată că, la nivel european, în perioada 15 martie - 1 iulie 2020, au fost anulate zilnic între 20.000 şi 25.000 de zboruri, conform unui comunicat al companiei.
Procentul este susţinut şi de cifrele Eurocontrol (Organizaţia Europeană pentru Siguranţă Navigaţiei Aeriene), care a raportat că traficul aerian din România a scăzut, în medie, cu 87% în timpul stării de urgenţă, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
"Pentru a rămâne alături de clienţii care au dat de-a lungul vremii votul de încredere agenţiei de turism pe care o reprezintă, specialiştii Vola.ro depun încă din luna martie eforturi deosebite pentru a oferi sprijin tuturor celor afectaţi de anulările şi modificările de zbor. De exemplu, dat fiind că volumele de interacţiuni între specialiştii Vola.ro şi clienţi au crescut de cinci ori în perioada stării de urgenţă, iar liniile telefonice au fost suprasolicitate, au fost deschise chatul Vola.ro şi platforma #VolaTeAjută, unde sunt centralizate cele mai frecvente întrebări legate de anulări şi restricţiile de călătorie, actualizate din surse oficiale. În plus, întrucât companiile aeriene au anunţat termene de procesare a cererilor neaşteptat de lungi din cauza volumelor foarte mari de cereri (peste 120 de zile, în medie), Vola.ro aplică pentru rambursare în numele clienţilor şi face presiuni asupra companiilor aeriene pentru a grăbi acest proces", menţionează reprezentanţii Vola.ro, în comunicatul de presă.
Vola.ro oferă servicii complete de turism: suport pentru rezervarea biletelor de avion de linie şi low-cost, opţiunea de bilete rambursabile, rezervări hoteluri, city-break-uri, vacanţe, asigurări medicale de călătorie şi servicii de rent-a-car.
Agenţia online de turism este prima companie din România care a fost clasată pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, în topul Deloitte Technology Fast 50, în Europa Centrală. În 2015, Vola.ro a primit o investiţie de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, acelaşi fond care a mai investit în România în Elefant.ro, InternetCorp, Zoot şi Vector Watch.
Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de aproximativ 10,6 milioane de euro, la un volum de tranzacţii de 71 milioane de euro.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 17506 / 20442 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Patru firme de avocați, în proiectul prin care Banca Transilvania a finalizat cu succes cea mai mare emisiune de obligaţiuni AT 1 din Europa Centrală şi de Est
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Kinstellar a asistat Lidl în achiziția unui teren situat în incinta fostei platforme industriale Aversa din București. Victor Constantinescu (Partner) și Sandra Gheorghe (Senior Associate), în prim plan
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





