
Provident aduce un robot în procesul de recrutare,care taie 40 de ore pe lună din sarcinile repetitive ale angajatului
03 Iulie 2019
AGERPRESPrin parteneriatul cu Aggranda si UiPath, Provident urmăreşte eficientizarea proceselor de recrutare, prin alocarea către asistentul Arya a sarcinilor care pot fi automatizate, pentru a oferi angajaţilor săi timpul şi condiţiile necesare pentru un mod de lucru mai creativ, care să le pună şi mai bine în valoare abilităţile, susţine compania.
Compania Provident Financial România îşi automatizează o parte a proceselor de recrutare, centralizare şi ofertare a angajaţilor, prin plasarea acestor sarcini robotului software Arya, dezvoltat de compania românească de IT Aggranda, pe platforma companiei româneşti de IT UiPath, informează Provident într-un comunicat remis miercuri AGERPRES.
Prin parteneriatul cu Aggranda si UiPath, Provident urmăreşte eficientizarea proceselor de recrutare, prin alocarea către asistentul Arya a sarcinilor care pot fi automatizate, pentru a oferi angajaţilor săi timpul şi condiţiile necesare pentru un mod de lucru mai creativ, care să le pună şi mai bine în valoare abilităţile, susţine compania.
"Cu o dezvoltare concepută şi personalizată pentru fluxurile de Resurse Umane din cadrul Provident, asistentul virtual Arya are un impact substanţial în zona de recrutare, cu rol în: centralizarea candidaţilor din toate sursele într-un format unic, verificările de background, ofertare, întocmirea fişelor medicale şi fluxul de gestiune a documentaţiei menţionate, pentru management. Spre exemplu, în cazul unei oferte semnate, Arya actualizează automat sistemul informatic de Resurse Umane, generează contractul de muncă, alături de toate documentele interne necesare angajării, şi le trimite, prin e-mail, managerului persoanei nou angajată. În plus, poziţia ocupată este raportată, automat, şi către ANOFM", se menţionează în comunicatul Provident.
Prin parteneriatul cu Aggranda si UiPath, Provident urmăreşte eficientizarea proceselor de recrutare, prin alocarea către asistentul Arya a sarcinilor care pot fi automatizate, pentru a oferi angajaţilor săi timpul şi condiţiile necesare pentru un mod de lucru mai creativ, care să le pună şi mai bine în valoare abilităţile, susţine compania.
"Cu o dezvoltare concepută şi personalizată pentru fluxurile de Resurse Umane din cadrul Provident, asistentul virtual Arya are un impact substanţial în zona de recrutare, cu rol în: centralizarea candidaţilor din toate sursele într-un format unic, verificările de background, ofertare, întocmirea fişelor medicale şi fluxul de gestiune a documentaţiei menţionate, pentru management. Spre exemplu, în cazul unei oferte semnate, Arya actualizează automat sistemul informatic de Resurse Umane, generează contractul de muncă, alături de toate documentele interne necesare angajării, şi le trimite, prin e-mail, managerului persoanei nou angajată. În plus, poziţia ocupată este raportată, automat, şi către ANOFM", se menţionează în comunicatul Provident.
În prima etapă de implementare a softului Arya în cadrul Provident, programul reduce cu 40 de ore pe lună volumul de muncă al unui angajat al departamentului de Resurse Umane şi rezolvă în 2-5 minute o sarcină repetitivă, care ar ocupa 20-30 de minute din timpul unui angajat, precizează compania.
În prezent, Arya asistă procesele de recrutare din cadrul Provident în special pentru rolurile de reprezentanţi de vânzări, unde volumul de lucru este ridicat şi relativ constant, însă compania analizează, pe termen scurt şi mediu, posibilitatea extinderii aplicabilităţii soluţiei de automatizare şi în alte arii cu grad ridicat de previzibilitate şi repetitivitate, informează Provident.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 18688 / 19447 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Țuca Zbârcea & Asociații câștigă pentru Silcotub un litigiu major privind recalcularea prețului energiei electrice în lumina Ordonanței de urgență nr. 27 ̸ 2022
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
NNDKP, alături de Grupul PetStar, în finanțarea de 50 mil. € obținută de la UniCredit Bank. PCF Investment Banking a acționat în calitate de aranjor exclusiv
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în prima sa emisiune de obligațiuni sustenabile în lei în valoare de 1,5 miliarde de lei. Alexandru Bîrsan (managing partener) a coordonat echipa
Employment | Pe parcursul ultimului an, s-a remarcat o preocupare crescută din partea angajatorilor pentru „descifrarea” obligațiilor tot mai complexe care le revin în temeiul legislației de dată recentă, spun avocații specializați în Dreptul Muncii de la PNSA. De vorbă cu Ioana Cazacu, coordonatoarea practicii, despre noutățile din legislația muncii, solicitările clienților și mandatele complexe în care a fost implicată echipa
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
Women Lawyers | Din vorbă în vorbă cu Andreea Mihalache, Partener în cadrul firmei Popescu & Asociații, profesionist reputat, cu aproape 30 de ani de experiență ca avocat litigant la cel mai înalt nivel: ”Dincolo de oportunitatea de a lucra la dosare complexe, am și sprijinul unei echipe unite, ceea ce face ca fiecare provocare să fie o oportunitate de învățare și evoluție profesională”
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2025 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Dincă & Speciac sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
Kinstellar asistă Special Flanges pe toate aspectele, tranzacționale și de taxe, în achiziția producătorului industrial român Vilmar SA, cu o echipă pluridisciplinară coordonată de Zsuzsa Csiki (Partener, Co-Head of Corporate M&A) | Skadden, Simmons&Simmons și alte două firme de avocați din România au fost de o parte și de alta în această tranzacție
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...