ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Studiu PayU: Veniturile şi situaţia financiară nu conduc spre prosperitate

07 Noiembrie 2019   |   AGERPRES

Studiul, intitulat "Barometrul Prosperităţii Financiare. Percepţii despre Prosperitate în Ţările Emergente", relevă faptul că accesul la serviciile financiare este de asemenea un factor cheie pentru prosperitate.

 
 
Prosperitatea este mai degrabă asociată cu siguranţa financiară şi cu liniştea emoţională decât cu valoarea veniturilor sau cu bogăţia, conform unui studiu de piaţă recent, care vizează legătura dintre serviciile financiare şi prosperitate.

Studiul realizat de PayU în mai multe ţări emergente - divizia fintech şi de plăţi online a Prosus, un grup global din domeniul online, deţinut de Naspers - arată că trei sferturi din populaţia din ţările emergente nu consideră că veniturile şi situaţia financiară sunt un factor decisiv pentru asigurarea prosperităţii. Mai mult, trei sferturi dintre respondenţii cu venituri sub medie din aceste ţări consideră că au o situaţie prosperă. În schimb, factorii care conduc spre prosperitate sunt fericirea, sănătatea familiei şi a prietenilor, un loc de muncă bun şi stabil şi posibilitatea de a economisi suficient de mulţi bani pentru viitor.


Doar 25% din populaţia vizată consideră că situaţia financiară este determinantă pentru asigurarea prosperităţii, procentul atingând 36% în Orientul Mijlociu şi în Africa, respectiv 9% în America de Sud. Sănătatea este numitorul comun în toate regiunile emergente, fiind pe primul loc în asigurarea prosperităţii, atât în Asia, cât şi în America Latină, Africa şi Europa de Est.

Studiul, intitulat "Barometrul Prosperităţii Financiare. Percepţii despre Prosperitate în Ţările Emergente", relevă faptul că accesul la serviciile financiare este de asemenea un factor cheie pentru prosperitate.

Condusă pe un eşantion de 10.000 de consumatori, cercetarea arată că 6 din 10 respondenţi cred că serviciile financiare i-au ajutat să devină mai prosperi. De asemenea, 9 din 10 respondenţi au recunoscut în mod direct beneficiile serviciilor financiare, de la posibilitatea de a depune şi transfera bani, până la posibilitatea de a economisi şi de a acumula dobândă.

Conform studiului, oamenii pot identifica mai uşor beneficiile emoţionale ale serviciilor financiare decât beneficiile practice. Spre exemplu, 99,5% dintre respondenţi au recunoscut faptul că posibilitatea de a economisi bani le aduce linişte emoţională, în timp ce 97,9% au numit un beneficiu practic, cum ar fi posibilitatea de a planifica un viitor mai bun.

Deşi 9 din 10 respondenţi declară că au acces la cel puţin un serviciu financiar, trei sferturi din populaţia vizată de studiu consideră că guvernul ţării este responsabil pentru îmbunătăţirea acestui lucru. În regiunile cu cel mai ridicat acces la unul sau mai multe servicii financiare, cum ar fi Asia şi Orientul Mijlociu/Africa, populaţia a manifestat o dorinţă crescută ca guvernul să se implice mai mult.

"Odată ce înţelegem modul în care accesul la serviciile financiare influenţează prosperitatea, înţelegem şi ceea ce se află dincolo de comportamentul uman şi astfel facem încă un pas în demersul nostru de a construi o lume fără graniţe financiare, în care cu toţii putem prospera. Liderii fintech şi guvernele din întreaga lume au o responsabilitate uriaşă - aceea de a construi o infrastructură care să permită fiecărui individ să acceseze şi să utilizeze serviciile financiare, contribuind la creşterea sentimentului de prosperitate. Tehnologia este fundamentul acestei misiuni şi trebuie folosită la fiecare pas al acestei călătorii, astfel încât să oferim cetăţenilor din întreaga lume cele mai bune servicii financiare", a declarat Laurent le Moal, CEO PayU.

Pentru a cerceta legătura dintre percepţia despre prosperitate şi accesul la serviciile financiare în ţările emergente, studiul a vizat peste 10.500 de respondenţi adulţi din 18 ţări din Africa, Asia, Europa, America de Sud şi Orientul Mijlociu, distribuiţi în mod egal în funcţie de vârstă şi sex.

Ţările incluse în studiu au fost: Africa de Sud, Argentina, Brazilia, Cehia, Chile, Columbia, Grecia, India de Nord (New Delhi), India de Vest (Mumbai), India de Est (Kolkata), India de Sud (Bengaluru), Indonezia, Israel, Kenya, Nigeria, Polonia, România, Slovacia, Turcia, Ungaria şi Vietnam.

PayU este principalul furnizor de servicii de plată online pe 18 pieţe emergente, dedicat creării unui proces de plată rapid, simplu şi eficient pentru comercianţi şi cumpărători. Dedicat dezvoltării oamenilor prin intermediul serviciilor financiare şi creării unei lumi fără frontiere financiare în care toată lumea poate prospera, PayU este unul dintre cei mai mari investitori din zona fintech, cu investiţii în valoare totală de 700 de milioane de dolari până în prezent.

În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, Flanco, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days şi alţii.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 942 / 11655
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: ZRVP recrutează avocat definitiv pentru departamentul Consultanță
In-House Legal Romania: Grupul Policolor – Orgachim anunță numirea Florinei Homeghiu pe poziția de Legal and Compliance Group Director
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu șeful echipei de Legal de la Revolut. TOM HAMBRETT, Head of Legal and Group General Counsel: Mă bucur să lucrez cu avocați talentați din toată Europa, iar dacă cineva vrea să ni se alăture, aș fi mai mult decât încântat să discutăm despre asta
Grupul E-INFRA a dus la capăt mai multe proiecte de infrastructură la care s-a lucrat intens în ultimele luni. Adina Calfa, Group General Counsel: Diferența pe care o câștigăm în experiența de management în perioada aceasta este aceea pe care o câștigă un pilot după ce a traversat o furtună și a aterizat forțat pe o autostradă
Ciprioții de la EP Wind Project (Rom) Six Ltd. cheamă România la arbitraj. Ministerul Economiei trebuie să aleagă consorțiul care se va ”bate” la ICSID cu avocații King & Spalding
Studiu Refinitiv | Cum și-au împărțit firmele de avocatură harta fuziunilor și achizițiilor din zona EMEA în primele 4 luni din 2020. O firmă cu 200 de avocați, pe primul loc în Europa Estică
In-houseLegal.ro | Consilierii juridici din companii au continuat să ofere asistență juridică pentru activitatea uzuală, însă au adaugat și noi proiecte specifice stării de urgență. Dr. Sabin Taclit, Legal Manager NextGen: În domeniul telecomunicatiilor proiectele au continuat, în paralel cu demersurile de adaptare la reglementările impuse
Avocatura penalistă este și va rămâne un “sport de contact” direct, atât cu clientul, cât și cu organele judiciare. Gabriel Albu, Managing Partner Albu-Legal: Pentru viitor anticipăm o creștere substanțială a volumului de activitate, astfel încât ne punem problema măririi echipei
Concurenta.ro | Soluție excepțională obținută de D&B David și Baias în prima cauză judecată în România cu privire la o practică anticoncurențială de tip ”hub & spoke”. Amenda dată de Consiliul Concurenței unor producători internaționali de armament pentru trucarea unor licitații a fost anulată
Hervis Sports obține în instanța amânarea chiriei în mall-ul Vivo! Cluj, deschizând calea și altor retaileri mari, afectați de criza medicală. Soluție obținută de litigatorii firmei Stratulat Albulescu, în colaborare cu C.I. Flavia Maier
Statul are nevoie de avocați specializați în arbitraje internaționale | Frații Sukyas au inițiat două arbitraje împotriva României, în SUA și Canada, pentru a maximiza șansele de a primi despăgubiri de peste 900 mil. usd
Avocații Stratulat Albulescu au dus la final mai multe proiecte, în perioada crizei, printre care o finanțare de 21 mil. €. Silviu Stratulat, Managing Partner: În limba chineză, ideograma care desemnează criza e compusă din alte două ideograme: primejdie și oportunitate. Am învățat că sunt oportunități infinite și că trebuie să ne adaptăm noilor cereri ale clienților
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...