ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Studiu PayU: Veniturile şi situaţia financiară nu conduc spre prosperitate

07 Noiembrie 2019   |   AGERPRES

Studiul, intitulat "Barometrul Prosperităţii Financiare. Percepţii despre Prosperitate în Ţările Emergente", relevă faptul că accesul la serviciile financiare este de asemenea un factor cheie pentru prosperitate.

 
 
Prosperitatea este mai degrabă asociată cu siguranţa financiară şi cu liniştea emoţională decât cu valoarea veniturilor sau cu bogăţia, conform unui studiu de piaţă recent, care vizează legătura dintre serviciile financiare şi prosperitate.

Studiul realizat de PayU în mai multe ţări emergente - divizia fintech şi de plăţi online a Prosus, un grup global din domeniul online, deţinut de Naspers - arată că trei sferturi din populaţia din ţările emergente nu consideră că veniturile şi situaţia financiară sunt un factor decisiv pentru asigurarea prosperităţii. Mai mult, trei sferturi dintre respondenţii cu venituri sub medie din aceste ţări consideră că au o situaţie prosperă. În schimb, factorii care conduc spre prosperitate sunt fericirea, sănătatea familiei şi a prietenilor, un loc de muncă bun şi stabil şi posibilitatea de a economisi suficient de mulţi bani pentru viitor.


Doar 25% din populaţia vizată consideră că situaţia financiară este determinantă pentru asigurarea prosperităţii, procentul atingând 36% în Orientul Mijlociu şi în Africa, respectiv 9% în America de Sud. Sănătatea este numitorul comun în toate regiunile emergente, fiind pe primul loc în asigurarea prosperităţii, atât în Asia, cât şi în America Latină, Africa şi Europa de Est.

Studiul, intitulat "Barometrul Prosperităţii Financiare. Percepţii despre Prosperitate în Ţările Emergente", relevă faptul că accesul la serviciile financiare este de asemenea un factor cheie pentru prosperitate.

Condusă pe un eşantion de 10.000 de consumatori, cercetarea arată că 6 din 10 respondenţi cred că serviciile financiare i-au ajutat să devină mai prosperi. De asemenea, 9 din 10 respondenţi au recunoscut în mod direct beneficiile serviciilor financiare, de la posibilitatea de a depune şi transfera bani, până la posibilitatea de a economisi şi de a acumula dobândă.

Conform studiului, oamenii pot identifica mai uşor beneficiile emoţionale ale serviciilor financiare decât beneficiile practice. Spre exemplu, 99,5% dintre respondenţi au recunoscut faptul că posibilitatea de a economisi bani le aduce linişte emoţională, în timp ce 97,9% au numit un beneficiu practic, cum ar fi posibilitatea de a planifica un viitor mai bun.

Deşi 9 din 10 respondenţi declară că au acces la cel puţin un serviciu financiar, trei sferturi din populaţia vizată de studiu consideră că guvernul ţării este responsabil pentru îmbunătăţirea acestui lucru. În regiunile cu cel mai ridicat acces la unul sau mai multe servicii financiare, cum ar fi Asia şi Orientul Mijlociu/Africa, populaţia a manifestat o dorinţă crescută ca guvernul să se implice mai mult.

"Odată ce înţelegem modul în care accesul la serviciile financiare influenţează prosperitatea, înţelegem şi ceea ce se află dincolo de comportamentul uman şi astfel facem încă un pas în demersul nostru de a construi o lume fără graniţe financiare, în care cu toţii putem prospera. Liderii fintech şi guvernele din întreaga lume au o responsabilitate uriaşă - aceea de a construi o infrastructură care să permită fiecărui individ să acceseze şi să utilizeze serviciile financiare, contribuind la creşterea sentimentului de prosperitate. Tehnologia este fundamentul acestei misiuni şi trebuie folosită la fiecare pas al acestei călătorii, astfel încât să oferim cetăţenilor din întreaga lume cele mai bune servicii financiare", a declarat Laurent le Moal, CEO PayU.

Pentru a cerceta legătura dintre percepţia despre prosperitate şi accesul la serviciile financiare în ţările emergente, studiul a vizat peste 10.500 de respondenţi adulţi din 18 ţări din Africa, Asia, Europa, America de Sud şi Orientul Mijlociu, distribuiţi în mod egal în funcţie de vârstă şi sex.

Ţările incluse în studiu au fost: Africa de Sud, Argentina, Brazilia, Cehia, Chile, Columbia, Grecia, India de Nord (New Delhi), India de Vest (Mumbai), India de Est (Kolkata), India de Sud (Bengaluru), Indonezia, Israel, Kenya, Nigeria, Polonia, România, Slovacia, Turcia, Ungaria şi Vietnam.

PayU este principalul furnizor de servicii de plată online pe 18 pieţe emergente, dedicat creării unui proces de plată rapid, simplu şi eficient pentru comercianţi şi cumpărători. Dedicat dezvoltării oamenilor prin intermediul serviciilor financiare şi creării unei lumi fără frontiere financiare în care toată lumea poate prospera, PayU este unul dintre cei mai mari investitori din zona fintech, cu investiţii în valoare totală de 700 de milioane de dolari până în prezent.

În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, Flanco, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days şi alţii.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 19129 / 20438
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Clifford Chance Badea a asistat Aukera Energy în obținerea unei finanțări de 60 mil. € pentru primul său proiect de stocare a energiei pe bază de baterii din România
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...