ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Uzina Mercedes de la Sebeş va construi motoare destinate vehiculelor electrice începând din 2024

14 Decembrie 2022   |   Agerpres

Producţia în unitatea din Sebeş a început cu asamblarea cutiilor de viteze automate cu dublu ambreiaj în opt trepte şi transmisii cu nouă trepte de viteză pentru Mercedes-Benz, iar din 2020 se asamblează şi varianta pentru vehicule hibrid, o etapă importantă către producţia de vehicule prietenoase cu mediul, fără emisii de carbon.

 
 
Grupul auto german Mercedes-Benz a prezentat miercuri un plan în valoare de peste un miliard de euro destinat adaptării capacităţilor sale globale de producţie la fabricarea de sisteme de propulsie electrice, incluzând asamblarea de baterii, motoare şi punţi electrice, începând din 2024, transmite Reuters.

Astfel, uzinele Mercedes de la Kamenz şi Untertuerkheim, Germania, precum şi cea de la Beijing, China, care produc deja baterii destinate modelelor electrice şi hibride, vor produce bateriile destinate modelelor construite pe viitoarele platforme MMA şi MB.EA, în timp ce o altă uzină dedicată producţiei de baterii la Koelleda, Germania, aşteaptă sprijinul guvernului regional.

De asemenea, uzinele Mercedes de la Untertuerkheim, Beijing şi Sebeş (România) vor construi motoare electrice destinate vehiculelor care vor fi construite pe viitoarele platforme MMA şi MB.EA, în timp ce uzinele Mercedes de la Hamburg şi Untertuerkheim vor rămâne principalele unităţi responsabile pentru asamblarea de punţi şi componente electrice.


"Nu există nicio uzină care să nu fie inclusă" în acest plan, a declarat directorul de producţie de la Mercedes-Benz, Joerg Burzer.

Echipa managerială şi reprezentanţii angajaţilor vor ajunge la un acord, până în luna iunie, cu privire la tranziţia uzinelor europene spre producţia de vehicul electrice, astfel că uzina de la Sindelfingen (Germania) va deveni cartierul general pentru producţia de vehicule high-end bazate pe platforma AMG.EA, în timp ce uzinele de la Bremen (Germania) şi Kecskemet (Ungaria) vor fi responsabile pentru principalele modele de lux iar uzinele de la Rastatt (Germania) şi Kecskemet pentru vehiculele de tip entry-level.

Grupul Mercedes-Benz şi-a pus la punct uzinele de asamblare astfel încât acestea să poată produce atât vehicule cu motoare pe combustie cât şi vechile electrice pe aceleaşi linii de producţie, însă asamblarea de baterii şi motoare pe aceeaşi linie este ceva mai complicată, a precizat Joerg Burzer. Cu toate acestea, multe dintre uzinele care produc componente vor continua să fabrice piese pentru automobilele cu motoare pe combustie atât timp cât va exista cerere, în condiţiile în care producătorul german de automobile de lux mizează pe tranziţia la vânzarea în exclusivitate de automobile electrice la sfârşitul acestui deceniu "atunci când condiţiile de piaţă vor permite acest lucru".

Unitatea de producţie "Star Assembly" din Sebeş (judeţul Alba) este o componentă importantă a reţelei de producţie pentru trenurile de rulare ale vehiculelor produse de concernul german Mercedes-Benz.

Producţia în unitatea din Sebeş a început cu asamblarea cutiilor de viteze automate cu dublu ambreiaj în opt trepte şi transmisii cu nouă trepte de viteză pentru Mercedes-Benz, iar din 2020 se asamblează şi varianta pentru vehicule hibrid, o etapă importantă către producţia de vehicule prietenoase cu mediul, fără emisii de carbon.

Unitatea de montaj şi producţie SC Star Assembly SRL din Sebeş este, alături de unitatea SC Star Transmission din Cugir, o componentă importantă a reţelei de producţie pentru trenurile de rulare ale vehiculelor produse de concernul german Mercedes-Benz.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4774 / 16893
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Senior Lawyer Employment | Reff & Associates
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Berea, General counsel la BCR: ”Prin colaborare putem genera schimbări semnificative nu doar în interiorul profesiei noastre, ci și în societate in general. Prin natura muncii noastre, nu numai că răspundem la nevoile imediate ale societății, dar suntem și arhitecți ai viitorului acesteia, contribuind la definirea și modelarea unui cadru normativ care să orienteze comportamentul și deciziile individuale și colective pe termen lung”
Rebecca Marina, counsel în cadrul firmei Filip & Company după ultima rundă de promovări: “Am găsit aici oameni care îmi împărtășesc principiile și valorile de viață și care mi-au devenit prieteni și mentori sau pentru care eu am devenit mentor mai târziu. Orice promovare vine cu responsabilități și noi roluri în echipă”
Patru case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Cum sunt prezentate în GAR 100 (2024), ce mandate au avut și ce spun clienții despre avocați și prestațiile acestora. TZA, ZRVP, LDDP și SP asistă clienți în arbitraje cu pretenții de 15,7 miliarde de dolari
Kinstellar a asistat BIG Mega Renewable Energy cu privire la finanțarea de 92 mil. € cu BERD și OTP Bank pentru construcția și operarea Parcului Eolian Urleasca
Răzvan Gheorghiu-Testa, fondator al Țuca Zbârcea & Asociații, inclus în „Top 50 Cei Mai Influenți Oameni de pe Piața Imobiliară din România”
Wolf Theiss a asistat AIRSOL în legătură cu achiziția MedAir Oxygen Solution | Emanuele Lainati, Legal Affair Manager SOL Group: “Expertiza, dedicarea și abordarea proactivă a avocaţilor Wolf Theiss au fost esențiale pentru încheierea cu succes a tranzacției”
Filip & Company a asistat Centrokinetic, în parteneriat cu Agista, în achiziția pachetului majoritar de părți sociale ale clinicii Socrates din Timișoara
Arbitrajul ICSID cerut de Nova Group Investments a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la 345 mil. E. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...