ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

3house deschide două noi etaje în spațiul de co-working din centrul Bucureștiului cu o investiție de 900 mii euro

08 Iulie 2019   |   BizLawyer

Următorul spațiu 3house va avea aproape 3.400 mp și va fi inaugurat în toamna aceasta în clădirea Equilibrium by Skanska.

 
 
3house, noul concept de spații de lucru all-inclusive în regim co-work, anunță extinderea cu două noi etaje a spațiului de co-working 3house Universitate, aflat în clădirea Unimed din spatele Teatrului Național București. Astfel, începând din iulie 2019, suprafața totală operată este de 1.700 mp, iar compania planifică să adauge o nouă locație de 3.400mp în clădirea Equilibrium dezvoltată de Skanska în Floreasca, în toamnă acestui an.

Spațiul de co-working 3house Universitate deschis și operat de la finalul anului trecut aproape și-a triplat suprafața până la 1.700 mp pentru a oferi mai multe birouri de lucru, în contextul unui grad de ocupare de 90% înainte de inaugurarea celor două noi etaje. Locația 3house Universitate înseamnă acum Parter + Mezanin + Etaj 1 pe strada Tudor Arghezi nr 8-10, București. Spațiul de co-work are o capacitate de până la 200 de persoane distribuite în zone amenajate pentru a primi echipe în birouri dedicate, 2 zone de open-space, spații de ședințe și un spațiu modular pentru evenimente, cu o capacitate de până la 120 de persoane. Investiția totală în amenajarea spațiului 3house Universitate a fost de peste 900 mii euro.


“Suntem încântați de faptul că deschidem porțile unui nou spațiu de cowork în centrul orașului. Proiectul de la Universitate reprezintă un pas înainte în angajamentul nostru de a oferi servicii din ce în ce mai complexe clienților noștri. Facem acest lucru prin designul spațiilor, prin modul în care construim spiritul comunității și nu în ultimul rând prin atenția pe care o acordăm zonei de gastronomie. În curând vom deschide și prima cafenea-bistro în această locație, urmând să ducem conceptul mai departe și în proiectul de la 3house Floreasca.”,  este de părere Vlad Craioveanu – CEO și fondator 3house și Impact Hub România.

3house oferă o nouă abordare a mediului de lucru ideal pornind de la nevoile identificate la companii și echipele lor. De la design și până la calitatea și diversitatea serviciilor, 3house construiește experiențe pentru membrii săi, pe parcursul unei zile de lucru, ajutându-i să devină mai buni în tot ceea ce își propun.  Aici se regăsesc birouri pentru echipe de diferite mărimi, complet echipate și mobilate, zone de co-working și de relaxare, săli de ședințe, un spațiu de evenimente și un bistro marcă proprie. Lor li se adaugă servicii integrate pentru companii și echipele lor precum și o serie de beneficii axate pe creșterea calității vieții individuale. Spațiul de co-work de trei etaje din centrul capitalei oferă birouri all inclusive fie în zona de open- space fie în birouri dedicate  pentru startup-uri, echipe de proiecte sau echipe ale unor companii mari care decid să îți relocheze o parte din personal sau să le ofere angajaților, beneficiul de a lucra din centru. Abonamentele au o flexibiliate crescută și se adaptează la nevoile clienților atât în termen de mărime a echipei cât și de număr de ore pe lună. Birourile 3house all-inclusive au fee-uri care variază de la 25 Eur (acces ad-hoc) până la 100-250 Eur/lună în zona de co-work sau prețuri construite specific pe nevoia fiecărei companii, pentru birourile de echipă.

Următorul spațiu 3house va avea aproape 3.400 mp și va fi inaugurat în toamna aceasta în clădirea Equilibrium by Skanska. Locația este în cea mai compactă zonă de birouri – în centrul de nord al Bucureștiului, zona Floreasca-Barbu Vacarescu, dar aproape de metroul Aurel Vlaicu.

În total, anul acesta 3house va opera un spațiu total de peste 5.000 mp de spații de co-work.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 167 / 32172
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Romgaz are nevoie de avocați pentru o achiziție în Grecia. Producătorul de gaze naturale vrea să preia 20% din Gastrade, promotorul proiectului pentru operarea terminalului de LNG de lângă Alexandoupolis
Refinitiv | Cinci societăți de avocați cu prezență la București, în topul consultaților juridici din tranzacțiile derulate în Europa Estică, în primele șapte luni. CMS își păstrează primul loc în regiunea EMEA
Echipa de M&A a D&B David și Baias este implicată în 15 tranzacții aflate în diferite faze | Sorin David, Managing Partner: Activitatea societății noastre poate fi văzută ca un barometru al pieței. Pe baza proiectelor aflate în derulare, suntem optimiști și pentru perioada următoare
De vorbă cu Manuela Guia, despre proiectul GNP Guia Naghi and Partners | Nu am mutat portofolii de clienți, dar experiența avocaților implicați în acest proiect și recunoașterea de care ei se bucură au făcut ca, încă din prima zi, să avem atât de multe proiecte, încât să ne prindă cam des noaptea sau week-endul la birou
INTERVIU | Ligia Cecilia Popescu, Partener Wolf Theiss, Coordonator al Departamentului Litigii și Arbitraj: Profilul standard al clienților constanți include, cu preponderență, societăți multinaționale, instituții de credit și fonduri de investiții. Gestionăm un număr în creștere de dosare de criminalitate economică astfel încât dezvoltarea acestui domeniu se află printre prioritățile noastre
Filip & Company apără România în ultimul arbitraj ICSID, cerut de un grup controlat de magnatul rus Iakov Goldovski. Cine sunt coordonatorii echipelor de avocați
Cum poți ajunge să lucrezi printre ”zeii” arbitrajului internațional și să interacționezi cu unii dintre cei mai cunoscuți arbitri din lume. Traseul remarcabil parcurs de Ștefan Dudaș, avocatul român din echipa pariziană a firmei Derains & Gharavi International
Cum poți intra în echipa Reff & Asociații și ce te așteaptă după | ”Oferim tinerilor tot sprijinul de care au nevoie pentru a-și atinge potențialul. Nu sunt singuri în această călătorie”, spun reprezentanții firmei
Deloitte România și Reff & Asociații au asistat grupul austriac Rondo Ganahl în achiziția Transilvania Pack & Print
Fundația Baylor Marea Neagră poate continua programul național de donații de medicamente. O victorie obținută de avocații NNDKP
Cum se pot deschide porțile unui traseu profesional aproape perfect | Cine i-a „arătat drumul” Georgianei Evi, Senior Associate în cadrul Clifford Chance Badea. Despre chimia dintre mentor și mentee și dorința amândurora de a învăța și a crește împreună, profesional și personal
Cum poți dezvolta o carieră internațională în avocatură | Studii în Timișoara, concursuri tip „moot court”, masterat la Londra și un loc în echipa Debevoise & Plimpton LLP. Rețeta succesului, în varianta Dianei Moise
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...