ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Ce instrumente te ajută pentru a lucra de acasă

12 Martie 2020   |   George Bărcun, CEO SoftVenture

Tehnologia ne oferă multe posibilități de a ne eficientiza munca, chiar și de acasă.

 
 
Uneori, munca de acasă îți poate ajuta firma să reziste unei perioade dificile. Să lucrezi și să fii parte dintr-o echipă poate deveni o mare provocare, pentru care există însă soluții. Pentru a obține cele mai bune rezultate pentru business-ul tău în această perioadă complicată, iată câteva aplicații online care îți vor ajuta echipa să continue să lucreze.

Comunicare și project management

Orice organizație care decide că trebuie să abordeze ”work-from-home” va avea nevoie de câteva instrumente pentru comunicare și managementul proiectelor. De multe ori, comunicarea între membrii echipei poate deveni un ”călcâi al lui Ahile”, însă instrumentele tech pot veni în ajutor pentru a reuși membrii echipei să interacționeze și să înțeleagă corect task-urile pe care le au de finalizat. Dacă de obicei folosiți telefonul pentru a comunica, acum instrumente precum Skype sau Google Meet pot deveni ajutoare de nădejde – ambele permit share de ecran și chat, astfel încât comunicare să se facă cât mai ușor. În plus, dacă ai nevoie de instrumente mai complexe, poți alege Slack, care permite creare de grupuri și liste de subiecte. Pentru project management, Asana sau Jira sunt cele mai cunoscute tool-uri internaționale. 


Management și share de documente

Fiecare echipă lucrează cu documente în diverse moduri – de la creare de contracte, la pregătire de oferte și prezentări, iar munca remote poate afecta fluxul de lucru cu documente în companie. Există însă multe instrumente online care pot veni în ajutor – platforme precum Google (Drive / Docs / Sheets) sau Microsoft (OneDrive/Sharepoint sau Office 365) oferă o paletă largă de posibilități de a crea, edita și share-ui documente, care pot fi utilizate de întreaga echipă. Pentru a-ți transforma documentele din companie în template-uri pe care le pot folosi toți membrii echipei, poți folosi Koala Docs, un add-in de Microsoft Word, pe care îl poți adăuga rapid online. Daca ai nevoie de mai multe functionalităti, gen versionare sau fluxuri de documente, poți folosi cu succes soluții dedicate de document management, de genul M-Files, Sharepoint, OpenText etc.

Ședințe și întâlniri remote

În contextul limitării deplasărilor, instrumentele online de organizare de întâlniri sunt ideale pentru orice profesionist. Mulți dintre noi utilizăm deja Skype sau WhatsApp, însă pentru întâlnirile complexe, unde e nevoie de mai multe persoane și de funcționalități precum accesul la ecranul celui care prezintă, instrumente precum Google Meet și Skype sunt ușor de folosit și foarte la îndemână.

Managementul timpului și urmărirea taskurilor

Lucrul remote necesită și un plus de atenție la managementul timpului și a taskurilor. Pentru aceasta multe dintre instrumentele online de project management au și funcționalități de time-tracking. Pentru avocați, soluția ideală pentru a urmări timpii petrecuți pe fiecare proiect și client este KeyVision PRO, care oferă și un timer, care ajută la înregistrarea timpilor în timp ce taskul este executat.

Alte instrumente utile pentru lucrul de acasă

Tehnologia ne oferă multe posibilități de a ne eficientiza munca, chiar și de acasă.

Există o întreagă pleiadă de aplicații de mobil care vă pot ajuta. Vă recommend, de exemplu TinyScanner, care ruleaza pe iOS și Android, și care vă transforma telefonul într-un scanner capabil, cu rezultate excelente.

De asemenea, puteți să redirectați apelurile de pe fix pe mobil, inclusiv faxurile pot ajunge în inbox-ul email-ului, astfel încat sunteți total deconectați fizic de birou.

La final, dar cea mai importantă cerință dintre toate, aveți nevoie de un laptop și o conexiune bună de internet.

Ai și alte intrumente pe care le folosești? Împărtășește-le cu noi!

După mai bine de 10 ani în care s-a implicat în dezvoltarea unor aplicații de tip enterprise și raportări financiare destinate instituțiilor financiare din Germania, Italia sau Grecia, George Bărcun (foto), fondatorul SoftVenture, a identificat o nișă pe piața software-ului pentru firme de avocatură. A lansat KeyVision, un instrument de business intelligence folosit astăzi de peste 2500 de utilizatori, și a investit sume mari în cercetare/dezvoltare, scopul final fiind acela de a îngloba cât mai mult know-how într-un singur produs și de a dezvolta proactiv noi functionalități, care să răspundă nevoilor firmelor de avocatură.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6079 / 7977
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Patru case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Cum sunt prezentate în GAR 100 (2024), ce mandate au avut și ce spun clienții despre avocați și prestațiile acestora. TZA, ZRVP, LDDP și SP asistă clienți în arbitraje cu pretenții de 15,7 miliarde de dolari
Kinstellar a asistat BIG Mega Renewable Energy cu privire la finanțarea de 92 mil. € cu BERD și OTP Bank pentru construcția și operarea Parcului Eolian Urleasca
Răzvan Gheorghiu-Testa, fondator al Țuca Zbârcea & Asociații, inclus în „Top 50 Cei Mai Influenți Oameni de pe Piața Imobiliară din România”
Wolf Theiss a asistat AIRSOL în legătură cu achiziția MedAir Oxygen Solution | Emanuele Lainati, Legal Affair Manager SOL Group: “Expertiza, dedicarea și abordarea proactivă a avocaţilor Wolf Theiss au fost esențiale pentru încheierea cu succes a tranzacției”
Filip & Company a asistat Centrokinetic, în parteneriat cu Agista, în achiziția pachetului majoritar de părți sociale ale clinicii Socrates din Timișoara
Arbitrajul ICSID cerut de Nova Group Investments a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la 345 mil. E. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
D&B David şi Baias o cooptează în echipă pe Adina Guțiu, care va coordona departamentul de Energie și Resurse Naturale
Provocarile legislative actuale ale companiilor într-un mediu de afaceri dinamic și inovator | De vorbă cu cu Alexandra Pădurariu, Head of Legal, Compliance and Public Affairs – Samsung Electronics România & Bulgaria, despre cum reușește compania să implementeze practicile și politicile care sprijină guvernanța corporativă responsabilă și adaptarea la tendințele ESG
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...