ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Compania de outsourcing Optima a deschis al doilea sediu din Iaşi; afacerile au crescut cu 10% în primele 9 luni

18 Octombrie 2019   |   BizLawyer

Pe lângă dezvoltarea companiei la nivelul resurselor umane, implementarea tehnologiilor bazate pe pe automatizare şi AI este o preocupare strategică constantă.

 
 
Optima, companie de outsourcing cu capital majoritar românesc, a deschis un nou sediu la Iaşi, cu echipă şi management separat faţă de structura deja existentă, conform unui comunicat remis, vineri, spre publicare.

"Recent am semnat un contract foarte important pentru noi, cu unul dintre liderii de telecomunicaţii de pe piaţa locală şi am inaugurat cel de-al doilea birou din Iaşi, care devine astfel un nou motor de creştere în Iaşi, dar şi pentru întreaga companie. În cele două sedii din Iaşi activăm cu peste 200 de oameni, 40 dintre aceştia fiind angajaţi în această vară. De asemenea, continuăm extinderea locală şi la Braşov, unde plănuim ca până la finalul anul să mai creăm 20-30 de locuri de muncă. Dezvoltarea companiei vine pe fondul creşterii proiectelor existente, dar şi pe adăugarea de clienţi noi", a declarat Daniel Mereuţă, director Optima.


Pe lângă dezvoltarea companiei la nivelul resurselor umane, implementarea tehnologiilor bazate pe pe automatizare şi AI este o preocupare strategică constantă. Astfel, după un proiect pilot ce a durat aproximativ 4 luni de zile, compania a implementat primul Bot care, care a preluat task-uri din zona proceselor de "back-office" ale companiei, se menţionează în comunicat.

"Adoptarea primului coleg robot în cadrul echipei Optima este doar unul dintre paşii făcuţi de companie într-un proces mai amplu de automatizare a activităţilor. Creat cu tehnologia Uipath, Adam deja lucrează zilnic alături de colegii noştri, primeşte e-mail-uri, prelucrează date, accesează diverse sisteme. A fost foarte uşor integrat de către colegi, chiar ne amuzam zilele trecute când un coleg mai nou se plângea că nu-i răspunde Adam la un anume e-mail. Adam a învăţat rapid şi va prelua curând noi task-uri, deja am început să lucrăm la automatizarea unor procese din zona de financiar şi resurse umane, vrem să-l ţinem cât mai ocupat" , explică Daniel Mereuţă.

Compania Optima a înregistrat în primele nouă luni ale acestui an o creştere de 10% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

"La sfârşitul lunii septembrie ne-am încadrat într-o creştere de 10%, la un nivel al business-ului de 17 milioane lei. Am reuşit să atingem acest nivel datorită atragerii de noi clienţi, creşterii performanţelor echipelor, dar şi în urma optimizării proceselor interne. Aşteptările noastre până la finalul anului sunt să păstrăm creşterea business-ului în aceleaşi coordonate procentuale şi să ne situăm cu afacerile undeva în jurul la 25 de milioane de lei", a precizat Mereuţă.

Compania Optima a fost înfiinţată în 2010 şi are sediul în Bucureşti, fiind membră în Association of Business Service Leaders (ABSL). În prezent, în Optima activează 400 de angajaţi în centrele din Bucureşti, Iaşi şi Braşov. Optima face parte din Grupul Next Capital cu afaceri în factoring, cumpărare şi recuperare de creanţe, cu o valoare anuală a finanţărilor de peste 50 de milioane de euro.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 138 / 32591
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Echipa de Concurență de la Suciu Popa a asistat un client din energie în legătură cu o plângere la Consiliul Concurenței, determinând modificarea legislației în domeniu. Cum lucrează avocații din această practică și în ce proiecte sunt implicați
Autonom Services SA a finalizat cu succes plasarea unei emisiuni de obligațiuni în valoare de 20 mil. €. RTPR Allen&Overy a acordat asistență juridică
The Rohatyn Group investește în Amethyst Radiotherapy și preia controlul rețelei care are două centre de tratare a cancerului în România | Stratulat Albulescu a asistat fondul american, TZA a acordat consultanță rețelei. Ce avocați au coordonat echipele
Victorie obținută de Niculeasa Law Firm într-un dosar ce privea o creanță fiscală de aproximativ 25 mil. € | O nouă perspectivă juridică asupra raportului dintre penal și fiscal
Reff & Asociații își extinde echipa dedicată serviciilor financiar-bancare prin recrutarea Patriciei Enache
Alexandru Olănescu, asistent universitar doctorand, Univ. „Nicolae Titulescu”: În ultimii aproape 30 de ani am observat o degradare din ce în ce mai accentuată în domeniul eduațional. Învățamântul ar trebui restructurat încă din primii ani de școală
NNDKP a asistat Edenred în achiziționarea platformei Benefit Online
Mandate multe și variate cu componentă de Dreptul mediului în activitatea avocaților Suciu Popa. Cleopatra Leahu, Partener: În ultimul an ne-am implicat în trei proiecte semnificative, nu numai din perspectiva valorii investițiilor de mediu pe care le implică, ci și a gradului ridicat de complexitate tehnică și juridică și a caracterului de noutate pentru piața din România
LegiTeam: Junior LAWYER for Voicu & Filipescu
Allen & Overy, alături de finanțatori în achiziția grupului CME de către PPF. Poliana Gogu-Naum (Counsel) a coordonat echipa locală, supervizată de partenerul Alexandru Retevoescu
Employment | Proiectul în care avocații Dentons au avut cel mai mult de lucru a fost o investigație internă, urmată de o cercetare disciplinară a unor angajați implicați în scheme de fraudare a angajatorului. Tiberiu Csaki, Partener: În ultima perioadă, cele mai frecvente au fost mandatele de restructurare a forței de muncă
Echipa de litigii fiscale a RTPR Allen & Overy câștigă în primă instanță pentru un furnizor internațional de echipamente auto restituirea sumei de 1,5 milioane de Euro de la ANAF – DGAMC
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...