ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Compania de outsourcing Optima a deschis al doilea sediu din Iaşi; afacerile au crescut cu 10% în primele 9 luni

18 Octombrie 2019   |   BizLawyer

Pe lângă dezvoltarea companiei la nivelul resurselor umane, implementarea tehnologiilor bazate pe pe automatizare şi AI este o preocupare strategică constantă.

 
 
Optima, companie de outsourcing cu capital majoritar românesc, a deschis un nou sediu la Iaşi, cu echipă şi management separat faţă de structura deja existentă, conform unui comunicat remis, vineri, spre publicare.

"Recent am semnat un contract foarte important pentru noi, cu unul dintre liderii de telecomunicaţii de pe piaţa locală şi am inaugurat cel de-al doilea birou din Iaşi, care devine astfel un nou motor de creştere în Iaşi, dar şi pentru întreaga companie. În cele două sedii din Iaşi activăm cu peste 200 de oameni, 40 dintre aceştia fiind angajaţi în această vară. De asemenea, continuăm extinderea locală şi la Braşov, unde plănuim ca până la finalul anul să mai creăm 20-30 de locuri de muncă. Dezvoltarea companiei vine pe fondul creşterii proiectelor existente, dar şi pe adăugarea de clienţi noi", a declarat Daniel Mereuţă, director Optima.


Pe lângă dezvoltarea companiei la nivelul resurselor umane, implementarea tehnologiilor bazate pe pe automatizare şi AI este o preocupare strategică constantă. Astfel, după un proiect pilot ce a durat aproximativ 4 luni de zile, compania a implementat primul Bot care, care a preluat task-uri din zona proceselor de "back-office" ale companiei, se menţionează în comunicat.

"Adoptarea primului coleg robot în cadrul echipei Optima este doar unul dintre paşii făcuţi de companie într-un proces mai amplu de automatizare a activităţilor. Creat cu tehnologia Uipath, Adam deja lucrează zilnic alături de colegii noştri, primeşte e-mail-uri, prelucrează date, accesează diverse sisteme. A fost foarte uşor integrat de către colegi, chiar ne amuzam zilele trecute când un coleg mai nou se plângea că nu-i răspunde Adam la un anume e-mail. Adam a învăţat rapid şi va prelua curând noi task-uri, deja am început să lucrăm la automatizarea unor procese din zona de financiar şi resurse umane, vrem să-l ţinem cât mai ocupat" , explică Daniel Mereuţă.

Compania Optima a înregistrat în primele nouă luni ale acestui an o creştere de 10% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

"La sfârşitul lunii septembrie ne-am încadrat într-o creştere de 10%, la un nivel al business-ului de 17 milioane lei. Am reuşit să atingem acest nivel datorită atragerii de noi clienţi, creşterii performanţelor echipelor, dar şi în urma optimizării proceselor interne. Aşteptările noastre până la finalul anului sunt să păstrăm creşterea business-ului în aceleaşi coordonate procentuale şi să ne situăm cu afacerile undeva în jurul la 25 de milioane de lei", a precizat Mereuţă.

Compania Optima a fost înfiinţată în 2010 şi are sediul în Bucureşti, fiind membră în Association of Business Service Leaders (ABSL). În prezent, în Optima activează 400 de angajaţi în centrele din Bucureşti, Iaşi şi Braşov. Optima face parte din Grupul Next Capital cu afaceri în factoring, cumpărare şi recuperare de creanţe, cu o valoare anuală a finanţărilor de peste 50 de milioane de euro.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6685 / 7945
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
MPR|Partners asistă cu succes Verde Magnesium într-un important proiect minier. Trei parteneri în echipa de proiect coordonată de Dana Rădulescu
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează avocați definitivi pentru Departamentul de Real Estate & Construction
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Clifford Chance Badea a asistat PIB Group Europa în tranzacția care marchează debutul companiei britanice pe piața de brokeraj de asigurări din România. Ce avocați au făcut parte din echipa coordonată de Nadia Badea, Partener Clifford Chance
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează asistent ̸ ă | secretar ̸ ă recepție
Zamfirescu Racoți Vasile & Partners primește la Londra premiul Firma Anului în România pentru litigii de brevete, acordat de Managing IP. Alina Tugearu (partener): “Suntem mândri că proiectele pe care le-am derulat sunt remarcate de comunitatea internațională a profesioniștilor în proprietate intelectuală și că munca noastră primește o recunoaștere de un asemenea calibru. Premiul aparține în primul rând echipei care stă în spatele acestor rezultate remarcabile”
SIMION & BACIU câștigă distincțiile Firma Anului în Domeniul Mărcilor și Firma Anului în Domeniul Drepturilor de Autor și Desene în România în cadrul prestigioasei gale Managing IP EMEA. Ana-Maria Baciu (managing partner) a fost desemnată Practicianul Anului în România
Avocații firmei Mitel & Asociații au lucrat anul trecut în 10 tranzacții de M&A, principalele mandate venind din sectorul medical, domeniul securității și managementul riscului și energie | Interesul pentru ținte de achiziții din România se menține ridicat din partea unor investitori cu profil mixt – fonduri de investiții ̸ private equity și investitori strategici. Sorin Mitel, Senior Partner: Se poate remarca și un interes crescut din partea companiilor din Asia, care își fac tot mai mult simțită prezența în România
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...