ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Hünnebeck România mizează pe un business de 20 mil. € în 2020 | Mircea Georgescu, Managing Director: Încetinirea zonei rezidențiale va fi compensată de ascensiunea segmentului de infrastructură

29 Iulie 2020   |   BizLawyer

• Creștere de două cifre procentuale în S1, în ciuda dificultăților generate de criza pandemică • Piața din București și împrejurimi acoperă cca. 65% din cerere • Target pentru 2021 - dublarea cifrei de afaceri comparativ cu acum 5 ani

 
 
Hünnebeck România, unul dintre principalii furnizori locali de sisteme de cofraje, eșafodaj și schele, mizează și în acest an pe menținerea creșterii înregistrate în ultimii ani, estimând că va încheia 2020 cu un business de cca. 20 de milioane de euro. În România, compania deține trei divizii distincte pe segmentul de furnizare de sisteme de cofraje, eșafotaje și schele, servicii industriale și un share service center. Peste 50% din business-ul companiei va fi realizat, în acest an, din furnizarea de sisteme de cofraje, eșafotaj și schele, această divizie fiind cu precădere susținută de proiectele  de infrastructură.

Business în creștere în prima jumătate a anului pentru divizia de cofraje


În ceea ce privește business-ul divizie de cofraje Hünnebeck România în prima jumătate a anului în curs, acesta a raportat un avans cu peste 10% comparativ cu perioada similară a anului 2019.

“Primul semestru din 2020 a fost marcat de izbucnirea pandemiei generate de COVID-19, o situație cu totul nouă atât pentru business-ul nostru, cât și pentru întreaga piață de profil. Aceasta a generat, în primă fază, incertitudine și teamă de necunoscut în rândul unora dintre clienți. Cu toate acestea, în prima parte a pandemiei, proiectele rezidențiale au evoluat în ritmul susținut pe care îl preconizam, pentru ca ulterior să observăm o creștere și pe zona de infrastructură”, a declarat Mircea Georgescu, Managing Director Hünnebeck România.

Potrivit afirmațiilor sale, situația actuală a impus și adaptări interne ale procedurilor și fluxurilor de lucru pentru a preveni infectarea angajaților și a partenerilor cu noul virus COVID-19. Astfel, în prima jumătate a anului, compania a fost nevoită să implementeze măsuri de prevenție precum home-office pentru personalul TESA, lucrul în schimburi pentru angajații din depozit și din departamentele de reparații și curățare, dezinfectarea periodică a spațiilor de lucru, adaptarea fluxului de documente pentru a asigura o interacțiune cât mai mică cu orice vizitator.

40% din business-ul diviziei de cofraje, susținut de proiecte  de infrastructură

Raportat la evoluția pentru anul în curs, divizia de cofraje Hünnebeck România mizează pe un avans cu 15% a business-ului, dar și a profitabilității, astfel încât în 2021 să fie atins un nivel dublu al cifrei de afaceri față de 2016.

“Ținând cont de evoluția pieței, de proiectele aflate în dezvoltare, dar și de discuțiile cu actualii clienți, mizăm pe o evoluție pozitivă a nișei pe care activăm, eventual pe o încetinire a zonei rezidențiale, lucru ce va fi compensat de segmentul de infrastructură, afalat pe o curbă ascendentă. Suntem însă conștienți că va fi nevoie de un efort suplimentar pentru a susține creșterea business-ului în contextul crizei generate de COVID-19”, a mai spus Mircea Georgescu.

Potrivit reprezentantului Hünnebeck România, anul acesta cca. 40% din afacerile companiei vor fi realizate prin închirierea și vânzarea de echipamente către proiectele  de infrastructură, unde se poate observa un avans puternic în ultima perioadă.

“Estimăm creșterea ponderii proiectelor de infrastructură pe baza lucrărilor deja începute precum centura ocolitoare a Municipiului Bacău, Drumul Expres Craiova – Pitești, Autostrada Transilvania, Autostrada Pitești – Sibiu, Pasajul Ciurel din București, dar și bazându-ne pe cele care urmează să înceapă, cum ar fi autostrada Centura București sau Podul peste Dunăre de la Brăila”, a subliniat Mircea Georgescu.
Pentru o mai bună acoperire geografică la nivel național, compania a deține punctul de lucru de lângă București (Rudeni) care, alături de cel din apropiere de Cluj-Napoca (Căpușu Mare) deservesc rapid și eficient clienți din întreaga țară. De altfel, volumul proiectelor din București și centrul țării reprezintă cca. 65% din totalul livrărilor companiei, aici fiind concentrate cele mai importante proiecte din piața rezidențială și office din România.

Hünnebeck România este parte a companiei germane Hünnebeck, una dintre mărcile de tradiție din portofoliul grupului american BrandSafway. Hünnebeck, cu sediul în Europa, a luat naștere în urmă cu peste 90 de ani, în 1929, și este unul dintre principalii furnizori europeni de echipamente de cofraj, schele și sisteme de siguranță caracterizate de o calitate înaltă, flexibilitate și rentabilitate. Hünnebeck oferă, de asemenea, o gamă largă de servicii destinate proiectelor, variind de la inginerie, logistică de șantier, servicii de curățenie și reparații, instruire a utilizatorilor și servicii de cofraj până la dezvoltarea completă a proiectului. Hünnebeck este parte a diviziei de cofraj din cadrul BrandSafway, divizie ce include și SGB (Orientul Mijlociu / Asia) și Aluma Systems (America de Nord și America Latină).
În România, Hünnebeck deține două sedii și depozite în București - Rudeni și în apropiere de Cluj-Napoca – Căpușu Mare, în cadrul cărora activează cca. 80 de angajați.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 276 / 33910
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
CEE Attorneys ̸ Boanță, Gîdei și Asociații își consolidează practica de drept societar ̸ M&A prin cooptarea Mădălinei Ivan
MPR Partners | Maravela, Popescu & Asociații implementează o platformă de inteligență artificială pentru sectorul juridic. Firma de avocați urmărește dezvoltarea în sfera digitală și accelerează pe zona de tehnologie
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAŢII is recruting ambitious graduates to join the firm’s consultancy and litigation practices
Înalta Curte repune inspecția fiscală în termenul legal. Avocații Radu și Asociații au contribuit la obținerea deciziei
Bondoc & Asociatii, alături de Eviva Energy într-un proiect complex de restructurare a unei datorii provenind dintr-o tranzacție anterioară
Ce proiecte i-au ținut ocupați pe avocații de Banking & Finance de la KPMG Legal. Laura Toncescu, Partener: Primele 8 luni ale acestui an au fost extrem de încărcate. Proiectele de tip NPLs au frânat, dar solicitările de asistență au fost dintre cele mai variate, de la regulatory, până la tranzacții, due diligence, AML și digitalizare
Proiecte de finanțare, inclusiv din fonduri europene, preluarea unei instituții financiare-nebancare și achiziția de NPL-uri, printre mandatele cheie ale echipei de Banking&Finance de la Bohâlțeanu & Asociații în S1 2020. Daniela Milculescu, Partener: Digitalizarea serviciilor devine principala preocupare a jucătorilor din piața în domeniul financiar
Echipa de Real Estate de la Wolf Theiss este implicată în mai multe finanţări imobiliare, una dintre acestea fiind printre cele mai mari proiecte ale acestui an, din punct de vedere al valorii. Implicați în numeroase procese de due diligence cu componente imobiliare semnificative, avocații spun că au constatat un interes sporit pentru reluarea unor tranzacţii de M&A şi un număr semnificativ de proiecte amânate au fost reiniţiate
Refinitiv | Cum s-au împărțit fuziunile mid-market, în primele 8 luni din 2020, pe firmele de avocatură active și la București. Tranzacții mai mici și mai puține în Europa Estică
Firma de avocatură Stratulat Albulescu își va muta birourile în clădirea One Herăstrău Office. Relocarea coincide cu o perioadă de creștere susținută, 13 avocați fiind recrutați de la începutul anului 2020
Echipa de Real-Estate de la Popescu & Asociații asistă unul dintre cei mai mari retaileri de FMGC în cadrul extinderii, în negocieri privind preluarea altor concurenți locali și în diverse achiziții imobiliare. Loredana Popescu, Partener: Am observat în ultima perioadă o creștere a solicitărilor de finanțare. Zona de achiziție ̸ arendă pentru terenuri agricole pare din ce în ce mai atrăgătoare pentru investitori
Noerr a asistat concernul sud-coreean Doosan în tranzacția de vânzare a platformei industriale IMGB. Avocații au oferit asistență coreenilor de-a lungul întregului proces de exit din România
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...