„Open for Talent” – noua campanie de brand de angajator lansată de KPMG în România
14 Martie 2019 BizLawyer
În această campanie, KPMG pune față în față candidatul și tehnologia, prin intermediul unui automat, care va putea fi utilizat în timp real de către studenți, începând cu jumătatea lunii martie.
KPMG în România anunță o nouă campanie de brand de angajator cu mesajul „Open for Talent”. Campania încurajează exprimarea individualității, originalității și personalității potențialilor angajați și aduce în prim plan o dimensiune importantă a brandului KPMG: flexibilitatea.
Noua campanie de brand de angajator a KPMG în România își propune să evidențieze o latură a companiei mai puțin percepută în rândul potențialilor angajați, vorbind despre diversitate, creativitate și flexibilitate.
„Open for Talent este semnalul dat de KPMG în România oamenilor îndrăzneți care își doresc să dezvolte o carieră în domenii precum: audit, consultanță fiscală, consultanță juridică, consultanță în afaceri, tehnologia informației. Campania aceasta este una diferită față de cele pe care le-am lansat până acum, și asta pentru că ne-am dorit să mergem pe o idee originală, care să înglobeze felul nostru de a fi: deschiși către nou, către creativitate, către tehnologie, flexibili și dornici de a lucra cu oameni cu personalitate, alături de care să putem crește.”, spune Mădălina Racovițan, Partener KPMG.
Noua campanie de brand de angajator a KPMG în România își propune să evidențieze o latură a companiei mai puțin percepută în rândul potențialilor angajați, vorbind despre diversitate, creativitate și flexibilitate.
„Open for Talent este semnalul dat de KPMG în România oamenilor îndrăzneți care își doresc să dezvolte o carieră în domenii precum: audit, consultanță fiscală, consultanță juridică, consultanță în afaceri, tehnologia informației. Campania aceasta este una diferită față de cele pe care le-am lansat până acum, și asta pentru că ne-am dorit să mergem pe o idee originală, care să înglobeze felul nostru de a fi: deschiși către nou, către creativitate, către tehnologie, flexibili și dornici de a lucra cu oameni cu personalitate, alături de care să putem crește.”, spune Mădălina Racovițan, Partener KPMG.
Ideea campaniei a pornit de la nevoia inerentă a oamenilor de a se exprima. La locul de muncă, angajații pot face acest lucru atât prin intermediul abilităților și pasiunilor, dar și prin intermediul hainelor pe care le poartă. Prin urmare, KPMG a ales un detaliu vestimentar care să vorbească într-un mod creativ despre flexibilitatea companiei.
„Așa cum spune și sloganul campaniei noastre, ”We are Open for Talent”. Asta înseamnă că nu ne uităm la un tipar, la un ”candidat ideal”, ci la candidați cu pasiuni, cunoștințe și așteptări diverse. Căutăm potențial, motivație, adaptabilitate, interes față de învățarea continuă și tehnologie. De cele mai multe ori, motivația compensează lipsa unor cunoștințe acumulate în timpul facultății, de aceea atitudinea și curajul de a urma propriul traseu de dezvoltare vor prevala în fața unor cunoștințe specifice. Căutăm talente, „rebeli subtili” și încurajăm exprimarea personalității în rândul angajaților și potențialilor angajați”, continuă Alina Gheuca, Manager - People, Performance & Culture
Primul automat de recrutare
În această campanie, KPMG pune față în față candidatul și tehnologia, prin intermediul unui automat, care va putea fi utilizat în timp real de către studenți, începând cu jumătatea lunii martie. Acesta va fi plasat, pe rând, în interiorul mai multor universități din București, dar și în cadrul evenimentelor de industrie la care compania va fi prezentă pe parcursul acestui an. Prin intermediul acestui automat, potențialii candidați care intră în joc vor răspunde la un scurt chestionar personalizat care va face potrivirea între profilul lor și rol. Un element de originalitate este dat de faptul că, odată parcurs chestionarul, automatul oferă candidaților o cutie personalizată care conține o șosetă colorată, creată de un producător român; șoseta pereche urmând să fie primită la standul de prezentare a companiei, unde pot afla mai multe detalii despre oportunitățile de angajare existente în cadrul KPMG.
Joburile disponibile pe parcursul campaniei „Open for Talent” pot fi găsite AICI, beneficiile și oportunitățile de dezvoltare de care se pot bucura angajații fiind multiple: Millennial Non-Executive Board, workshop-uri vocaționale, workshop-uri de echilibru emoțional, program de lucru flexibil, training formal dedicat fiecărei specializări, calificări profesionale multiple, acces la o varietate foarte mare de proiecte și clienți din toate domeniile de activitate, posibilitatea de a dezvolta competențe relevante pentru viitor și, nu în ultimul rând, o echipă extraordinară.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 146 / 149 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc și Asociații, consultanții vânzătorilor in tranzacția prin care Mplus, verticala de BPTO a grupului croat Bosqar, a preluat Valoris Center. Echipa, coordonată de Monica Iancu (partener) și și Gabriela Pop (managing counsel)
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Microfruits SA în achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni emise de Armătura SA, cu o echipă coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) | Proiectul a presupus o analiză juridică amplă și o coordonare atentă între toate părțile implicate
ITR World Tax 2026 | Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. NNDKP, CMS, PNSA, TZA, Schoenherr, Băncilă, Diaconu și Asociații, Mușat & Asociații sau Popescu & Asociații, printre cele mai bune firme locale evidențiate pe palierele de General corporate tax, Transfer pricing și Tax controversy
Baciu Partners și coordonatoarea sa au urcat pe primul loc pe podium la gala inaugurală Legal 500 - CEE Awards | Ana-Maria Baciu, după ce a primit distincția „Romania Lawyer of the Year”, iar BACIU PARTNERS a fost desemnată „CEE IP Firm of the Year”: ”Încrederea nu se câștigă printr-o conjunctură, ci prin consistență, prezență și prin convingerea că lucrurile pot fi mereu făcute altfel, în beneficiul direct al echipei și clienților. Standardul pe care îl impune este clar: să livrezi claritate și rigoare în permanență și să ai curajul să gândești diferit, înțelegând miza reală”
Legal500 a desemnat Clifford Chance Badea drept Casa de Avocatură a Anului în România în 2025 | Daniel Badea, Managing Partner: Premiile primite încununează aproape 20 de ani de excelență profesională, de-a lungul cărora ne-am consolidat poziția de lider pe piața de avocatură din România și din regiune, câștigând în paralel aprecierea întregii rețele globale Clifford Chance
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Achiziții & Corporate| Consultanță
D&B David și Baias confirmă reziliența M&A: achiziții strategice dominante, mecanisme flexibile, grafic de lucru modelat de conformare și componenta tehnică. Echipa livrează soluții prompte în proiecte cu arhitectură complexă, aliniind interesele vânzătorilor cu obiectivele investitorilor și orchestrând integrarea post-closing | Anda Rojanschi (Partener): „Tranzacția de succes este aceea în care cele două afaceri se integrează după finalizarea deal-ului”. O regulă care devine rutină operațională prin rigoare, colaborare și coordonare interdisciplinară
Schoenherr lansează a cincea ediție a concursului de eseuri „law, sweet law‟, cu premii totale de 21.000 lei
Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei investiții de capital grupului Dental Elite Clinics. Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel) au coordonat echipa
ZRVP aniversează în 2025 trei decenii de avocatură | Cosmin Vasile, Managing Partner: “Am crescut organic, am construit fără grabă și fără artificii, și am ajuns aici pentru că am rămas fideli profesiei și valorilor ei. Rămânem, după 30 de ani, cu aceleași ținte primordiale: perfecțiunea juridică și formarea de avocați care să ne împărtășească pasiunea, valorile și viziunea”
Mitel & Asociații se remarcă în practica de Concurență prin rigoare și sincronizare, oferind clienților remedii țintite, viteză procedurală și certitudine în calendarul de closing | Sub coordonarea partenerului Șerban Suchea, firma asigură trasee clare de conformare, maximizează predictibilitatea autorizărilor și păstrează direcția tranzacțiilor într-un peisaj normativ exigent și bine articulat
CMS, implicată în proiectul câștigător al premiului „Investiția Anului” în cadrul SEE Property Forum Awards 2025 pentru al doilea an consecutiv
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





