ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

„Open for Talent” – noua campanie de brand de angajator lansată de KPMG în România

14 Martie 2019   |   BizLawyer

În această campanie, KPMG pune față în față candidatul și tehnologia, prin intermediul unui automat, care va putea fi utilizat în timp real de către studenți, începând cu jumătatea lunii martie.

 
 
KPMG în România anunță o nouă campanie de brand de angajator cu mesajul „Open for Talent”. Campania încurajează exprimarea individualității, originalității și personalității potențialilor angajați și aduce în prim plan o dimensiune importantă a brandului KPMG: flexibilitatea.

Noua campanie de brand de angajator a KPMG în România își propune să evidențieze o latură a companiei mai puțin percepută în rândul potențialilor angajați, vorbind despre diversitate, creativitate și flexibilitate.

Open for Talent este semnalul dat de KPMG în România oamenilor îndrăzneți care își doresc să dezvolte o carieră în domenii precum: audit, consultanță fiscală, consultanță juridică, consultanță în afaceri, tehnologia informației. Campania aceasta este una diferită față de cele pe care le-am lansat până acum, și asta pentru că ne-am dorit să mergem pe o idee originală, care să înglobeze felul nostru de a fi: deschiși către nou, către creativitate, către tehnologie, flexibili și dornici de a lucra cu oameni cu personalitate, alături de care să putem crește.”, spune Mădălina Racovițan, Partener KPMG.


Ideea campaniei a pornit de la nevoia inerentă a oamenilor de a se exprima. La locul de muncă, angajații pot face acest lucru atât prin intermediul abilităților și pasiunilor, dar și prin intermediul hainelor pe care le poartă. Prin urmare, KPMG a ales un detaliu vestimentar care să vorbească într-un mod creativ despre flexibilitatea companiei.

„Așa cum spune și sloganul campaniei noastre, ”We are Open for Talent”. Asta înseamnă că nu ne uităm la un tipar, la un ”candidat ideal”, ci la candidați cu pasiuni, cunoștințe și așteptări diverse. Căutăm potențial, motivație, adaptabilitate, interes față de învățarea continuă și tehnologie. De cele mai multe ori, motivația compensează lipsa unor cunoștințe acumulate în timpul facultății, de aceea atitudinea și curajul de a urma propriul traseu de dezvoltare vor prevala în fața unor cunoștințe specifice. Căutăm talente, „rebeli subtili” și încurajăm exprimarea personalității în rândul angajaților și potențialilor angajați”, continuă Alina Gheuca, Manager - People, Performance & Culture

Primul automat de recrutare

În această campanie, KPMG pune față în față candidatul și tehnologia, prin intermediul unui  automat, care va putea fi utilizat în timp real de către studenți, începând cu jumătatea lunii martie. Acesta va fi plasat, pe rând, în interiorul mai multor universități din București, dar și în cadrul evenimentelor de industrie la care compania va fi prezentă pe parcursul acestui an. Prin intermediul acestui automat, potențialii candidați care intră în joc vor răspunde la un scurt chestionar personalizat care va face potrivirea între profilul lor și rol. Un element de originalitate este dat de faptul că, odată parcurs chestionarul, automatul oferă candidaților o cutie personalizată care conține o șosetă colorată, creată de un producător român; șoseta pereche urmând să fie primită la standul de prezentare a companiei, unde pot afla mai multe detalii despre oportunitățile de angajare existente în cadrul KPMG.

Joburile disponibile pe parcursul campaniei „Open for Talent” pot fi găsite AICI, beneficiile și oportunitățile de dezvoltare de care se pot bucura angajații fiind multiple: Millennial Non-Executive Board, workshop-uri vocaționale, workshop-uri de echilibru emoțional, program de lucru flexibil, training formal dedicat fiecărei specializări, calificări profesionale multiple, acces la o varietate foarte mare de proiecte și clienți din toate domeniile de activitate, posibilitatea de a dezvolta competențe relevante pentru viitor și, nu în ultimul rând, o echipă extraordinară.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2 / 308
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Rundă de promovări la Popovici Nițu Stoica & Asociații. Șapte avocați urcă în ierarhia firmei
Mandate complexe și variate în practica de Dreptul muncii de la Bondoc & Asociații. Mihaela Bondoc, Partener: Experiența în a lucra cu echipe pluridisciplinare este importantă când asiști clienții în restructurarea businessului
Dentons lansează “Ghidul de investiții în proiecte de energie regenerabilă in Europa”, ediția 2019
RTPR Allen & Overy își consolidează echipa de litigii. Alexandru Stănoiu se alătură firmei, în poziția de Counsel
Avocații Voinescu Lawyers obțin clasarea pentru una dintre societățile importante din domeniul pazei și protecției
(P) Technology is transforming the property industry – Find out more at SEE Property Forum (21 March 2019)
LadyLawyer.ro | Doamnele avocat dețin o pondere importantă în cadrul D&B David și Baias. Portretele unor avocate de succes și lunga listă a proiectelor coordonate
LegiTeam: PeliFilip is looking for an Associate (Finance & Banking )
LegiTeam: VASS Lawyers is looking for Mid-level to Senior Attorney, Corporate & Employment
LadyLawyer.ro | Doamnele avocat de la Mușat & Asociații s-au remarcat în toate ariile de practică și au gestionat proiecte mari, asumându-și standarde de exigență și rigurozitate maxime. ”Profesia modelează persoanele care i se dedică și intensifică anumite trăsături în toți”
Schoenherr susține echipa de studenți la drept care va reprezenta România la Jessup 2019
Hotărâre definitivă obținută de NICULEASA LAW FIRM în fața ICCJ | Organele fiscale, obligate la plata unor daune interese de 2,8 mil. lei către clientul asistat. Instanța a clarificat și situația transferului administrativ al contribuabilului
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...