ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

„Open for Talent” – noua campanie de brand de angajator lansată de KPMG în România

14 Martie 2019   |   BizLawyer

În această campanie, KPMG pune față în față candidatul și tehnologia, prin intermediul unui automat, care va putea fi utilizat în timp real de către studenți, începând cu jumătatea lunii martie.

 
 
KPMG în România anunță o nouă campanie de brand de angajator cu mesajul „Open for Talent”. Campania încurajează exprimarea individualității, originalității și personalității potențialilor angajați și aduce în prim plan o dimensiune importantă a brandului KPMG: flexibilitatea.

Noua campanie de brand de angajator a KPMG în România își propune să evidențieze o latură a companiei mai puțin percepută în rândul potențialilor angajați, vorbind despre diversitate, creativitate și flexibilitate.

Open for Talent este semnalul dat de KPMG în România oamenilor îndrăzneți care își doresc să dezvolte o carieră în domenii precum: audit, consultanță fiscală, consultanță juridică, consultanță în afaceri, tehnologia informației. Campania aceasta este una diferită față de cele pe care le-am lansat până acum, și asta pentru că ne-am dorit să mergem pe o idee originală, care să înglobeze felul nostru de a fi: deschiși către nou, către creativitate, către tehnologie, flexibili și dornici de a lucra cu oameni cu personalitate, alături de care să putem crește.”, spune Mădălina Racovițan, Partener KPMG.


Ideea campaniei a pornit de la nevoia inerentă a oamenilor de a se exprima. La locul de muncă, angajații pot face acest lucru atât prin intermediul abilităților și pasiunilor, dar și prin intermediul hainelor pe care le poartă. Prin urmare, KPMG a ales un detaliu vestimentar care să vorbească într-un mod creativ despre flexibilitatea companiei.

„Așa cum spune și sloganul campaniei noastre, ”We are Open for Talent”. Asta înseamnă că nu ne uităm la un tipar, la un ”candidat ideal”, ci la candidați cu pasiuni, cunoștințe și așteptări diverse. Căutăm potențial, motivație, adaptabilitate, interes față de învățarea continuă și tehnologie. De cele mai multe ori, motivația compensează lipsa unor cunoștințe acumulate în timpul facultății, de aceea atitudinea și curajul de a urma propriul traseu de dezvoltare vor prevala în fața unor cunoștințe specifice. Căutăm talente, „rebeli subtili” și încurajăm exprimarea personalității în rândul angajaților și potențialilor angajați”, continuă Alina Gheuca, Manager - People, Performance & Culture

Primul automat de recrutare

În această campanie, KPMG pune față în față candidatul și tehnologia, prin intermediul unui  automat, care va putea fi utilizat în timp real de către studenți, începând cu jumătatea lunii martie. Acesta va fi plasat, pe rând, în interiorul mai multor universități din București, dar și în cadrul evenimentelor de industrie la care compania va fi prezentă pe parcursul acestui an. Prin intermediul acestui automat, potențialii candidați care intră în joc vor răspunde la un scurt chestionar personalizat care va face potrivirea între profilul lor și rol. Un element de originalitate este dat de faptul că, odată parcurs chestionarul, automatul oferă candidaților o cutie personalizată care conține o șosetă colorată, creată de un producător român; șoseta pereche urmând să fie primită la standul de prezentare a companiei, unde pot afla mai multe detalii despre oportunitățile de angajare existente în cadrul KPMG.

Joburile disponibile pe parcursul campaniei „Open for Talent” pot fi găsite AICI, beneficiile și oportunitățile de dezvoltare de care se pot bucura angajații fiind multiple: Millennial Non-Executive Board, workshop-uri vocaționale, workshop-uri de echilibru emoțional, program de lucru flexibil, training formal dedicat fiecărei specializări, calificări profesionale multiple, acces la o varietate foarte mare de proiecte și clienți din toate domeniile de activitate, posibilitatea de a dezvolta competențe relevante pentru viitor și, nu în ultimul rând, o echipă extraordinară.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 30 / 336
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Avocații Radu și Asociații SPRL, în colaborare cu EY România, obțin o nouă decizie importantă pronunțată de Curtea de Justiție a Uniunii Europene privind dreptul nerezidenților de a obține rambursarea TVA
LegiTeam: Mareș & Mareş recrutează avocat definitiv drept penal
Dr. Constantin BRÂNZAN, fost judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție, cu peste 40 de ani de experiență în magistratură, se alătură echipei POPESCU & ASOCIAȚII
Legea mărcilor a fost modificată | Care vor fi efectele aplicării noilor norme și cum se va asigura securitatea juridică și protecția drepturilor conferite titularilor de mărcile înregistrate. Cele mai importante prevederi, explicate de echipa Simion & Baciu
Cum a trecut prin perioada de lockdown un creator de produse Legal-Tech și ce tendințe a observat în rândul clienților-avocați. George Bărcun, SoftVenture: Singura schimbare pentru noi a fost lipsa prânzului comun și a conversațiilor aferente. Firmele de avocatură au avut o abordare foarte matură și profesionistă. În ultima lună am observat o revitalizare generală și mai mult optimism
Avocații Wolf Theiss estimează o creștere de cca. 20% pe segmentul litigiilor, anul acesta. Ligia-Cecilia Popescu, Partener: Mandate noi s-au concretizat în mai multe domenii. O sursă importantă de litigii și, în special, arbitraje, vor continua să fie proiectele de infrastructură mare, minerit, fiscal și achizițiile publice în domeniul industrial
Echipa MPR Partners | Maravela, Popescu & Asociații se extinde. Cristina Crețu, in-house cu o vastă experiență, și Mihaela Nyerges, avocat specializat în Energie și M&A, s-au alăturat firmei
În ciuda situației „speciale” în care s-a lucrat, avocații Reff & Asociații au fost implicați în toate tipurile de dispute de business. Date fiind viteza cu care s-au adoptat actele normative, precum și lipsa de claritate a acestora, clienții au fost foarte interesați de perspectiva litigioasă a acțiunilor pe care urmau să le întreprindă sau a consecințelor în cazul unei lipse de reacție
Suciu Popa câștigă pentru Hidroelectrica un litigiu care consolidează o creanță de peste 22,2 mil. RON
Cu ce firme internaționale s-au aliat casele locale de avocați și ce onorarii au cerut pentru IPO-ul Hidroelectrica. Stratulat Albulescu a câștigat selecția și gestionează juridic proiectul achiziției activelor CEZ
Bondoc & Asociații își consolidează echipa prin două promovări și o nouă adiție
Cătălin Oroviceanu (ex-KPMG Law) s-a alăturat firmei de private equity Sarmis Capital. El a devenit partener în fondul înființat de Cezar Scarlat, cu care a colaborat la Abris Capital
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...