ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

„Open for Talent” – noua campanie de brand de angajator lansată de KPMG în România

14 Martie 2019   |   BizLawyer

În această campanie, KPMG pune față în față candidatul și tehnologia, prin intermediul unui automat, care va putea fi utilizat în timp real de către studenți, începând cu jumătatea lunii martie.

 
 
KPMG în România anunță o nouă campanie de brand de angajator cu mesajul „Open for Talent”. Campania încurajează exprimarea individualității, originalității și personalității potențialilor angajați și aduce în prim plan o dimensiune importantă a brandului KPMG: flexibilitatea.

Noua campanie de brand de angajator a KPMG în România își propune să evidențieze o latură a companiei mai puțin percepută în rândul potențialilor angajați, vorbind despre diversitate, creativitate și flexibilitate.

Open for Talent este semnalul dat de KPMG în România oamenilor îndrăzneți care își doresc să dezvolte o carieră în domenii precum: audit, consultanță fiscală, consultanță juridică, consultanță în afaceri, tehnologia informației. Campania aceasta este una diferită față de cele pe care le-am lansat până acum, și asta pentru că ne-am dorit să mergem pe o idee originală, care să înglobeze felul nostru de a fi: deschiși către nou, către creativitate, către tehnologie, flexibili și dornici de a lucra cu oameni cu personalitate, alături de care să putem crește.”, spune Mădălina Racovițan, Partener KPMG.


Ideea campaniei a pornit de la nevoia inerentă a oamenilor de a se exprima. La locul de muncă, angajații pot face acest lucru atât prin intermediul abilităților și pasiunilor, dar și prin intermediul hainelor pe care le poartă. Prin urmare, KPMG a ales un detaliu vestimentar care să vorbească într-un mod creativ despre flexibilitatea companiei.

„Așa cum spune și sloganul campaniei noastre, ”We are Open for Talent”. Asta înseamnă că nu ne uităm la un tipar, la un ”candidat ideal”, ci la candidați cu pasiuni, cunoștințe și așteptări diverse. Căutăm potențial, motivație, adaptabilitate, interes față de învățarea continuă și tehnologie. De cele mai multe ori, motivația compensează lipsa unor cunoștințe acumulate în timpul facultății, de aceea atitudinea și curajul de a urma propriul traseu de dezvoltare vor prevala în fața unor cunoștințe specifice. Căutăm talente, „rebeli subtili” și încurajăm exprimarea personalității în rândul angajaților și potențialilor angajați”, continuă Alina Gheuca, Manager - People, Performance & Culture

Primul automat de recrutare

În această campanie, KPMG pune față în față candidatul și tehnologia, prin intermediul unui  automat, care va putea fi utilizat în timp real de către studenți, începând cu jumătatea lunii martie. Acesta va fi plasat, pe rând, în interiorul mai multor universități din București, dar și în cadrul evenimentelor de industrie la care compania va fi prezentă pe parcursul acestui an. Prin intermediul acestui automat, potențialii candidați care intră în joc vor răspunde la un scurt chestionar personalizat care va face potrivirea între profilul lor și rol. Un element de originalitate este dat de faptul că, odată parcurs chestionarul, automatul oferă candidaților o cutie personalizată care conține o șosetă colorată, creată de un producător român; șoseta pereche urmând să fie primită la standul de prezentare a companiei, unde pot afla mai multe detalii despre oportunitățile de angajare existente în cadrul KPMG.

Joburile disponibile pe parcursul campaniei „Open for Talent” pot fi găsite AICI, beneficiile și oportunitățile de dezvoltare de care se pot bucura angajații fiind multiple: Millennial Non-Executive Board, workshop-uri vocaționale, workshop-uri de echilibru emoțional, program de lucru flexibil, training formal dedicat fiecărei specializări, calificări profesionale multiple, acces la o varietate foarte mare de proiecte și clienți din toate domeniile de activitate, posibilitatea de a dezvolta competențe relevante pentru viitor și, nu în ultimul rând, o echipă extraordinară.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6 / 312
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
NNDKP a asistat Globalworth într-o tranzacție pentru dezvoltarea unui proiect logistic în Chitila. ‘Un partener cu tradiție, ne bucurăm că l-am avut alături de noi și de această dată’, spun reprezentanții Globalworth
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează asistentă|secretară recepție
Bucharest Arbitration Days – termenul de înscriere a fost prelungit până la data de 31 mai 2019
Business Crime: Țuca Zbârcea & Asociații a obținut, anul trecut, soluții de clasare în faza de urmărire penală într-un număr considerabil de cauze pentru clienți ce au avut calitatea de suspecți sau inculpați. Manuela Gornoviceanu, Managing Associate: Nu există intenții reale de relaxare a legislației anticorupție
Cum acționează avocații Schoenherr în mandatele de Concurență. Georgiana Bădescu, Partener: Avem beneficiul unui know-how extraordinar la nivel european și regional, pe care îl fructificăm deplin în interesul clienților. Echipa e orientată în permanență spre învățare și perfecționare
Din vorbă-n vorbă cu Cătălin Micu, partener după ultima rundă de promovări de la ZRP. ”Pentru client, proiectul său este cel mai important, iar avocatul trebui să-l trateze ca atare. Implicarea și disponibilitatea sunt principalele calități cerute unui avocat”
Bondoc și Asociații câștigă definitiv un litigiu privitor la prețurile de vânzare a medicamentelor
Cum percep avocații Budușan Albu & Asociații, prima firmă de penal-comercial înființată în Romania, piața de Businees Crime și cum văd modernizarea sistemului judiciar. Carte de vizită impresionantă: clientelă sofisticată, cazuri complexe și de multe ori transfrontaliere, sume în dispută de peste 1 mld. €
Avocații Enache Pirtea & Asociații au intrat în marile dosare de Business Crime încă din primul an de activitate. Pentru a gestiona relația cu organele de urmărire penală sau cu instanțele de judecată, îți trebuie o doză foarte mare de combativitate și perseverență, dar și un stomac tare și nervi de oțel, spun fondatorii firmei
Biroul Dentons din București are în lucru tranzacții de zeci de milioane de euro în Real Estate. Bogdan Papandopol, Partener: Se observă un grad crescut de „sofisticare” a tranzacțiilor; de cele mai multe ori, atât perioada de due diligence, cât și negocierile, sunt mai extinse
Dublă victorie pentru Suciu Popa la Londra, în cadrul Galei de Premiere Euromoney - Benchmark Litigation Europe Awards. Suciu Popa, firma anului în litigii, Luminița Popa, avocatul anului
Avocații de Real Estate de la ZRP au pe masa de lucru proiecte de investiții în agricultură, locuințe și birouri. Alina Güler, Senior Associate: Avem clienți care studiază potențialul terenurilor logistice, în timp ce alții urmăresc achiziția de spații industriale de producție
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...