ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Grupul eMAG, creștere cu 17,5% în 2018, până la 4,77 miliarde de lei

29 Mai 2019   |   BizLawyer

• 9,44 milioane de clienți, cu 1,8 milioane mai mulți decât anul trecut • 975.000 dintre clienții noi provin din România • eMAG Marketplace țintește 40.000 de selleri în 2020 • 52% dintre produsele vândute pe eMAG provin de la selleri din eMAG Marketplace • Investiții de peste 150 de milioane de euro în următorii 5 ani, în tehnologia eMAG

Tudor Manea, vicepresedinte eMAG

 
 
Pe fondul dezvoltării accelerate, grupul eMAG a obținut o creștere cu 17,5% a veniturilor comparativ cu anul precedent, până la 4,77 miliarde de lei. Rezultatele au fost susținute de extinderea ofertei de produse, de creșterea numărului de clienți în toată regiunea și de investițiile în oameni, logistică, tehnologie și dezvoltare internațională.

„Creșterea gamei de produse și îmbunătățirea serviciilor de plată și livrare au generat o creștere a numărului de clienți și a cifrei de afaceri. Vom continua să ne dezvoltăm prin investiții în tehnologie, potențialul este mare, atât în România cât și în regiune”, a spus Tudor Manea, vicepreședinte eMAG.

Clienții eMAG și potențialul Marketplace


În prezent, eMAG a ajuns la 9,44 milioane de clienți în regiune, cu 1.868.600 în plus față de anul precedent, dintre care 975.000 au venit din România. Factorii care au determinat creșterea sunt serviciile de calitate și oferta extinsă care cuprinde 5,7 milioane de produse. 52% dintre produsele vândute de platforma eMAG provin de la cei 16.350 de selleri listați.

Până la finalul anului 2020, obiectivul eMAG este ca numărul sellerilor care vând prin Marketplace să ajungă la 40.000.

eMAG Marketplace reprezintă și o modalitate de dezvoltare pentru micii producători români, întreprinderi sociale și ONG-uri care beneficiază de condiții preferențiale de listare prin intermediul programului Deschide România. Cei 1.300 de producători români prezenți în program au vândut în 2018 peste 170.000 de produse în valoare de 12,3 milioane de lei, iar dezvoltările noi din platformă au scopul de a încuraja și alți selleri să intre în acest program.





Rețea de livrare extinsă

Serviciile de livrare specială, precum livrarea planificată și ridicarea din lockerele easybox lansate în 2018, alături de extinderea orei până la care se poate comanda cu livrare a doua zi (de la 18.00 la 23.59 pentru București) au contribuit la scurtarea timpului de livrare. Până la finalul lunii octombrie 2019, rețeaua de lockere easybox va număra 300 de unități în București și alte cinci orașe mari.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 44 / 66
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...