ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Patru tendințe în ecommerce în 2019 de la eMAG

20 Februarie 2019   |   BizLawyer

• Pentru a câștiga timp, consumatorii aleg livrarea planificată a comenzilor • Comoditatea, sursă de creștere a plăților online cu cardul • Comerțul se democratizează: online-ul aduce comenzile la sate • Produsele fashion și articolele de bricolaj, în centrul atenției

 
 
Pe fondul diversificării gamelor de produse și servicii, cumpărăturile online la eMAG au evoluat semnificativ în 2018, iar clienții  au plasat cu 40% mai multe comenzi decât în anul precedent.

„Pe măsură ce ritmul de viață devine tot mai alert, consumatorii vor să câștige timp, ceea ce duce la apariția unor noi servicii de livrare care să se plieze pe aceste nevoi, cum ar fi livrarea planificată sau lockerele de tip EasyBox, care sunt amplasate în proximitatea consumatorului. Stilul de viață se reflectă și în modalitatea de plată, astfel că vedem o creștere a plăților online cu cardul, care se remarcă prin simplitate și beneficii legate de retur, eliminând totodată grija cash-ului”, a spus Eugen Popescu, director de marketing eMAG.

În 2018, mai mult de jumătate (57%) dintre comenzi au fost plasate de pe dispozitive mobile, acolo unde aplicația eMAG oferă cel mai rapid mod de a comanda online. 

Pentru a câștiga timp, consumatorii aleg livrarea planificată a comenzilor

Ca răspuns la nevoia crescută a clienților de a-și planifica timpul cât mai eficient, eMAG inovează constant în modalități care să îmbunătățească experiența de livrare.

Astfel, în 2018, clienții eMAG din București au putut să aleagă ziua și intervalul orar de livrare, în funcție de agenda proprie, prin intermediul serviciului de livrare planificată.

Tot ca răspuns la nevoile clienților de a-și stabili agenda proprie fără a mai aștepta curierul, în noiembrie 2018, eMAG a început dezvoltarea în București a rețelei de lockere EasyBox, care sunt  amplasate în principiu outdoor, în zone cu trafic ridicat. Acestea se adresează clienților eMAG care doresc să ridice personal comenzile, indiferent de oră, iar anul acesta rețeaua EasyBox se va extinde și în alte regiuni din țară.

Comoditatea, sursă de creștere a plăților cu cardul online

În 2018, numărul de tranzacții cu cardul online pe platforma eMAG a crescut cu 53%, tendință care este de așteptat să se mențină și anul acesta. Această metodă de plată sigură și rapidă le oferă clienților mai multă flexibilitate, prin simplificarea procesului de cumpărături online și permit returnarea rapidă a banilor în cazul în cazul returului produsului.

În acest context, 33% din numărul total de tranzacții cu cardul este realizat prin intermediul cardurilor de credit, iar una din zece tranzacții în rate este plătită cu cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank.

Comerțul se democratizează: online-ul aduce produsele la sate

Pe fondul creșterii penetrării internetului mobil, eMAG estimează că în 2019 va continua să crească numărul de comenzi plasate din zona rurală. Utilizatorii au observat că economisesc timp și bani dacă aleg să cumpere online: în 2018, numărul de comenzi plasate din zonele rurale a crescut cu 50%, comparativ cu anul precedent.

„Odată cu creșterea gradului de adopție a tehnologiei, asistăm la democratizarea comerțului, întrucât cumpărăturile în zonele rurale cresc în ritm accelerat. În sfârșit, omenii au acces la produse, nemaidepinzând de limitările comerțului tradițional”, a spus Eugen Popescu.

Produsele fashion și articolele de bricolaj, în centrul atenției

În 2018, categoriile de produse cu cele mai mari creșteri la eMAG au fost: fashion, articole de bricolaj, mobilă și saltele sau jucării și articole pentru copii și este de așteptat ca această tendință să continue și în 2019.

„În contextul unor evoluții economice favorabile, oamenii își reamenajează casele, astfel că  vânzările la articole de bricolaj și mobilă înregistrează creșteri importante. Oamenii își doresc să aibă de unde să aleagă, iar în online gamele sunt mult mai variate decât în magazin și de aceea se orientează către online”, a mai spus Popescu.

Prin intermediul platformei eMAG, consumatorii au acces la peste trei milioane de produse.

Categorii cu creșteri importante în 2018


•    Fashion
•    Articole de bricolaj
•    Mobilă și saltele
•    Jucării și articole pentru copii
•    Produse pentru îngrijire personală
•    Articole pentru mașină
•    Articole pentru casă
•    Electrocasnice mici
•    Console
•    Televizoare
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 16668 / 16860
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Senior Lawyer Employment | Reff & Associates
Patru case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Cum sunt prezentate în GAR 100 (2024), ce mandate au avut și ce spun clienții despre avocați și prestațiile acestora. TZA, ZRVP, LDDP și SP asistă clienți în arbitraje cu pretenții de 15,7 miliarde de dolari
Kinstellar a asistat BIG Mega Renewable Energy cu privire la finanțarea de 92 mil. € cu BERD și OTP Bank pentru construcția și operarea Parcului Eolian Urleasca
Răzvan Gheorghiu-Testa, fondator al Țuca Zbârcea & Asociații, inclus în „Top 50 Cei Mai Influenți Oameni de pe Piața Imobiliară din România”
Wolf Theiss a asistat AIRSOL în legătură cu achiziția MedAir Oxygen Solution | Emanuele Lainati, Legal Affair Manager SOL Group: “Expertiza, dedicarea și abordarea proactivă a avocaţilor Wolf Theiss au fost esențiale pentru încheierea cu succes a tranzacției”
Filip & Company a asistat Centrokinetic, în parteneriat cu Agista, în achiziția pachetului majoritar de părți sociale ale clinicii Socrates din Timișoara
Arbitrajul ICSID cerut de Nova Group Investments a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la 345 mil. E. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
D&B David şi Baias o cooptează în echipă pe Adina Guțiu, care va coordona departamentul de Energie și Resurse Naturale
Provocarile legislative actuale ale companiilor într-un mediu de afaceri dinamic și inovator | De vorbă cu cu Alexandra Pădurariu, Head of Legal, Compliance and Public Affairs – Samsung Electronics România & Bulgaria, despre cum reușește compania să implementeze practicile și politicile care sprijină guvernanța corporativă responsabilă și adaptarea la tendințele ESG
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...