ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

PwC România lansează o soluție online care simulează impactul măsurilor legislative aplicate în pandemie asupra costurilor cu forța de muncă

09 Septembrie 2020   |   BizLawyer

Produsul a fost dezvoltat pe baza tendințelor pieței, a legislației și nevoilor specialiștilor de resurse umane.

 
 
PwC România lansează instrumentul online ”Workforce Cost Projection” pentru a ajuta organizațiile să realizeze simulări ale impactului pe care îl au măsurile legislative aplicate recent în România în contextul pandemiei COVID-19 asupra costurilor cu forța de muncă.

”Într-un mediu de criză și în continuă schimbare, managementul resurselor umane are nevoie de noi instrumente pentru a gestiona costurile cu forța de muncă și pentru a lua decizii rapide în ceea ce privește schimbările de pe piața muncii, așa cum sunt lucrul de la distanță sau absenteismul. Instrumentul dezvoltat de noi își propune să ofere organizațiilor datele necesare pentru a înțelege impactul măsurilor legislative asupra planificării forței de muncă și pentru a găsi cele mai bune soluții pentru menținerea productivității și motivației angajaților”, spune Oana Munteanu, Senior Manager People and Organization PwC România.


Astfel, companiile pot realiza simulări pentru eficientizarea costurilor forței de muncă prin testarea diferitelor măsuri legislative disponibile în contextul actual: reducerea timpului de lucru, șomajul cu sau fără ajutor de la stat, concediile pentru părinți, concedieri sau conceptul „kurzarbeit„. De asemenea, scenariile pot fi construite diferențiat pe categorii de angajați (de exemplu pe grade sau structuri organizaționale).

Workforce Cost Projection” cuprinde de asemenea proiectarea schemelor de recompense, modelarea bugetelor de compensare și scenarii de planificare a forței de muncă.

Produsul a fost dezvoltat pe baza tendințelor pieței, a legislației și nevoilor specialiștilor de resurse umane. Acesta este disponibil în Cloud și este aplicabil oricărei industrii, fiind destinat atât organizațiilor mari, cât și celor mici. PwC România va continua dezvoltarea acestui instrument pentru a modela impactul organizațional al deciziilor referitoare la planificarea forței de muncă și bugetarea resurselor umane.

”Înainte de pandemie, studiul Human Resources Technology realizat de PwC arăta că trei sferturi dintre companii vor să investească în soluții de tehnologie în domeniul resurselor umane pentru a-și îmbunătăți procesele. Date fiind condițiile determinate de perioada de lockdown și pandemie, organizațiile și-au accelerat strategiile de digitalizare și adoptă din ce în ce mai mult tehnologiile în domeniul fiscal și HR, pentru a răspunde mai rapid schimbărilor din piața muncii, dar și de ordin legislativ”, a arătat Ionuț Sas, Partener, Lider People and Organization PwC România.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 17522 / 20394
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
ANALIZĂ | Eurohold Bulgaria AD & Euroins Insurance Group AD vs România: 1-1 după prima încleștare la ICSID. Arbitrii au decis bifurcarea procedurii și vor analiza mai întâi efectele Acordului de denunțare a tratatelor bilaterale intra-UE. Urmează o fază preliminară decisivă - dacă România are dreptate, Tribunalul nu va avea jurisdicție, iar dosarul se oprește
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
‘Leading lawyers’ in Romania | RTPR, NNDKP, CMS, TZA și PNSA au cei mai mulți avocaţi recomandaţi de IFLR 1000, ediția 2025. Ce firme sunt recomandate în practicile de M&A, Banking & Finance, Capital markets și Project development
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...