ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cushman & Wakefield Echinox: Cinci paşi pentru creşterea siguranţei sanitare a celor 400.000 de angajaţi din birouri

04 Mai 2020   |   BizLawyer

Măsurile includ un pachet integrat de servicii de consultanță pentru evaluarea și îmbunătățirea modului de lucru și cuprind o analiză tehnică detaliată, un studiu despre nevoile și așteptările angajaților și un plan de măsuri și recomandări cu privire la optimizarea spațiului de lucru.

 
 
Distanțarea socială în spaţiile de birouri după COVID-19 implică o strategie de acțiune imediată pentru adaptarea la noua normalitate, motiv pentru care compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox a format o echipa multi-disciplinară pentru a veni în întâmpinarea angajatorilor care pregătesc întoarcerea graduală a angajaților în spaţiile de birouri.

Cu un nou concept de design și măsuri stricte privind distanțarea socială, consultanții companiei au pregătit un set de masuri pentru chiriași și proprietari, bazat atât pe experiența Cushman & Wakefield din China, care manageriază întoarcerea la lucru pentru peste 10.000 de companii cu aproape un milion de angajați în peste 1.000 de clădiri, cât și pe conceptul internaţional „6 Feet Office”, dezvoltat de echipa din Olanda.


Măsurile includ un pachet integrat de servicii de consultanță pentru evaluarea și îmbunătățirea modului de lucru și cuprind o analiză tehnică detaliată, un studiu despre nevoile și așteptările angajaților și un plan de măsuri și recomandări cu privire la optimizarea spațiului de lucru.

Andrei Ianculescu, Head of Project Management Cushman & Wakefield Echinox: „Aplicăm experiența noastră internațională, astfel încât clienții să fie bine pregătiți pentru momentul revenirii la locul de muncă. Pentru a reporni business-urile într-un mediu de lucru sigur și eficient, regulile trebuie integrate în viața de zi cu zi, iar terenul trebuie pregătit pentru întoarcerea angajaților, aplicând experiența arhitecților și project managerilor din echipă în domenii precum inovație și strategie de lucru, proiectare și construcție, facility management, gestionarea instalațiilor, protocoale de curățare la nivel comercial, research și tehnologie.”

Cristi Moga, Head of Research, Cushman & Wakefield Echinox: „Înainte de debutul pandemiei Covid-19, în clădirile de birouri moderne din București și marile orașe lucrau aproape 400.000 de oameni, reprezentând circa 10% din angajații mediului privat. Pentru repornirea graduală a business-ului, este esențial că angajatorii să le ofere echipelor siguranța și confortul unei întoarceri la birou într-un mediu cât mai sigur pentru a nu le afecta creativitatea și productivitatea. Drept urmare, considerăm că este obligatorie atât analiza spaţiilor, cât și a nevoilor angajaților si companiilor, care s-au schimbat semnificativ în ultimele săptămâni.”

Cei cinci paşi recomandați de echipa Cushman & Wakefield Echinox sunt următorii:

1. Realizarea unei analize în rândul echipelor de management prin intermediul unui sondaj sau a unui focus grup pentru a idenfitica nevoile de business cu privire la spaţiile necesare desfășurării activității. Aplicarea unui chestionar online personalizat pentru angajații companiei în vederea evaluării preferințelor și nevoilor angajaților, atât în ceea ce privește spațiul de birou, cât și lucrul de acasă. Rezultatele celor două analize vor fi corelate și utilizate pentru a proiecta nevoia și configurația spațiului de birouri;
2. Analiza tehnică a spațiului de birou și a zonelor comune ale clădirii, inclusiv propunerea de soluții pentru proprietar – analiza sistemului HVAC existent, analiza căilor de acces, definirea zonelor potențiale de contaminare, propunerea de soluții pentru curățarea aerului, evaluarea spațiului de birou prin identificarea zonelor ce pot fi îmbunătățite și reducerea riscurilor de contaminare, protocoale pentru controale de securitate și sanitare;
3. Soluții de optimizare și de distanțare socială a spațiului de lucru - traducerea noilor moduri de lucru și de ocupare eficientă a unui spaţiu de birou prin crearea unui nou plan de amenajare, prin optimizarea densității angajaților, stabilirea traseelor de deplasare în birou, propunerea de panouri despărțitoare între stațiile de lucru, gestionarea programului de lucru, politici pentru vizitatori, inclusiv întocmirea bugetului necesar implementării propunerilor, etc.;
4. Soluții de curățenie și dezinfecție – îndrumarea personalului de întreținere pentru a răspunde cerințelor globale actuale, diminuând riscurile de contaminare prin reducerea punctelor de atingere, creșterea calității, includerea politicii ușilor deschise pentru cât mai puține atingeri, politica de dezinfecție și curățenie a biroului, etc.
5. Servicii de implementare a măsurilor aprobate (management de proiect)

Cushman & Wakefield Echinox este afiliatul exclusiv al Cushman & Wakefield în România, deținut și operat independent, cu o echipă de peste 60 de profesioniști și colaboratori ce oferă o gamă completă de servicii investitorilor, dezvoltatorilor, proprietarilor și chiriașilor.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 18288 / 20396
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
ANALIZĂ | Eurohold Bulgaria AD & Euroins Insurance Group AD vs România: 1-1 după prima încleștare la ICSID. Arbitrii au decis bifurcarea procedurii și vor analiza mai întâi efectele Acordului de denunțare a tratatelor bilaterale intra-UE. Urmează o fază preliminară decisivă - dacă România are dreptate, Tribunalul nu va avea jurisdicție, iar dosarul se oprește
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
‘Leading lawyers’ in Romania | RTPR, NNDKP, CMS, TZA și PNSA au cei mai mulți avocaţi recomandaţi de IFLR 1000, ediția 2025. Ce firme sunt recomandate în practicile de M&A, Banking & Finance, Capital markets și Project development
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...