ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cushman & Wakefield Echinox: Cinci paşi pentru creşterea siguranţei sanitare a celor 400.000 de angajaţi din birouri

04 Mai 2020   |   BizLawyer

Măsurile includ un pachet integrat de servicii de consultanță pentru evaluarea și îmbunătățirea modului de lucru și cuprind o analiză tehnică detaliată, un studiu despre nevoile și așteptările angajaților și un plan de măsuri și recomandări cu privire la optimizarea spațiului de lucru.

 
 
Distanțarea socială în spaţiile de birouri după COVID-19 implică o strategie de acțiune imediată pentru adaptarea la noua normalitate, motiv pentru care compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox a format o echipa multi-disciplinară pentru a veni în întâmpinarea angajatorilor care pregătesc întoarcerea graduală a angajaților în spaţiile de birouri.

Cu un nou concept de design și măsuri stricte privind distanțarea socială, consultanții companiei au pregătit un set de masuri pentru chiriași și proprietari, bazat atât pe experiența Cushman & Wakefield din China, care manageriază întoarcerea la lucru pentru peste 10.000 de companii cu aproape un milion de angajați în peste 1.000 de clădiri, cât și pe conceptul internaţional „6 Feet Office”, dezvoltat de echipa din Olanda.


Măsurile includ un pachet integrat de servicii de consultanță pentru evaluarea și îmbunătățirea modului de lucru și cuprind o analiză tehnică detaliată, un studiu despre nevoile și așteptările angajaților și un plan de măsuri și recomandări cu privire la optimizarea spațiului de lucru.

Andrei Ianculescu, Head of Project Management Cushman & Wakefield Echinox: „Aplicăm experiența noastră internațională, astfel încât clienții să fie bine pregătiți pentru momentul revenirii la locul de muncă. Pentru a reporni business-urile într-un mediu de lucru sigur și eficient, regulile trebuie integrate în viața de zi cu zi, iar terenul trebuie pregătit pentru întoarcerea angajaților, aplicând experiența arhitecților și project managerilor din echipă în domenii precum inovație și strategie de lucru, proiectare și construcție, facility management, gestionarea instalațiilor, protocoale de curățare la nivel comercial, research și tehnologie.”

Cristi Moga, Head of Research, Cushman & Wakefield Echinox: „Înainte de debutul pandemiei Covid-19, în clădirile de birouri moderne din București și marile orașe lucrau aproape 400.000 de oameni, reprezentând circa 10% din angajații mediului privat. Pentru repornirea graduală a business-ului, este esențial că angajatorii să le ofere echipelor siguranța și confortul unei întoarceri la birou într-un mediu cât mai sigur pentru a nu le afecta creativitatea și productivitatea. Drept urmare, considerăm că este obligatorie atât analiza spaţiilor, cât și a nevoilor angajaților si companiilor, care s-au schimbat semnificativ în ultimele săptămâni.”

Cei cinci paşi recomandați de echipa Cushman & Wakefield Echinox sunt următorii:

1. Realizarea unei analize în rândul echipelor de management prin intermediul unui sondaj sau a unui focus grup pentru a idenfitica nevoile de business cu privire la spaţiile necesare desfășurării activității. Aplicarea unui chestionar online personalizat pentru angajații companiei în vederea evaluării preferințelor și nevoilor angajaților, atât în ceea ce privește spațiul de birou, cât și lucrul de acasă. Rezultatele celor două analize vor fi corelate și utilizate pentru a proiecta nevoia și configurația spațiului de birouri;
2. Analiza tehnică a spațiului de birou și a zonelor comune ale clădirii, inclusiv propunerea de soluții pentru proprietar – analiza sistemului HVAC existent, analiza căilor de acces, definirea zonelor potențiale de contaminare, propunerea de soluții pentru curățarea aerului, evaluarea spațiului de birou prin identificarea zonelor ce pot fi îmbunătățite și reducerea riscurilor de contaminare, protocoale pentru controale de securitate și sanitare;
3. Soluții de optimizare și de distanțare socială a spațiului de lucru - traducerea noilor moduri de lucru și de ocupare eficientă a unui spaţiu de birou prin crearea unui nou plan de amenajare, prin optimizarea densității angajaților, stabilirea traseelor de deplasare în birou, propunerea de panouri despărțitoare între stațiile de lucru, gestionarea programului de lucru, politici pentru vizitatori, inclusiv întocmirea bugetului necesar implementării propunerilor, etc.;
4. Soluții de curățenie și dezinfecție – îndrumarea personalului de întreținere pentru a răspunde cerințelor globale actuale, diminuând riscurile de contaminare prin reducerea punctelor de atingere, creșterea calității, includerea politicii ușilor deschise pentru cât mai puține atingeri, politica de dezinfecție și curățenie a biroului, etc.
5. Servicii de implementare a măsurilor aprobate (management de proiect)

Cushman & Wakefield Echinox este afiliatul exclusiv al Cushman & Wakefield în România, deținut și operat independent, cu o echipă de peste 60 de profesioniști și colaboratori ce oferă o gamă completă de servicii investitorilor, dezvoltatorilor, proprietarilor și chiriașilor.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 18565 / 20673
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
ZRVP, desemnată din nou „Firma de Avocatură a Anului din România” la Lexology Index Awards 2025 | Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner): Un premiu obținut doi ani la rând spune un lucru simplu: că echipa merge în direcția bună. O astfel de recunoaștere confirmă nivelul profesional atins și, în același timp, ne obligă să rămânem la fel de exigenți
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...