ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Adobe România extinde perioada de work from home și sporește pachetul de beneficii oferit angajatilor

08 Septembrie 2020   |   BizLawyer

Suplimentarea bugetului de wellness, alaturi de zilele libere plătite acordate suplimentar încurajează alocarea de timp individual, în familie sau cu prietenii și delimitarea timpului destinat muncii, respectiv vieții personale.

 
 
Valoarea pachetului de beneficii de wellbeing primită de angajații Adobe România a fost extinsă la 600$/angajat, cu 50% mai mult decât valoarea anuală inclusă anterior pe acest segment în pachetul de beneficii al tuturor angajaților companiei. De asemenea, pentru încurajarea echilibrului muncă-viață personală, angajații Adobe România primesc și 5 zile libere plătite, câte una la fiecare 3 săptămâni până la sfârșitul anului.

Cei peste 700 angajați ai Adobe România pot folosi bugetul de wellness pentru achiziția de produse sau servicii pentru o viață sănătoasă, de la abonamente și echipamente sportive, până la cărți, cursuri, resurse online de autodezvoltare sau kituri de activități și resurse artistice pentru copii și părinți.


Suplimentarea bugetului de wellness, alaturi de zilele libere plătite acordate suplimentar încurajează alocarea de timp individual, în familie sau cu prietenii și delimitarea timpului destinat muncii, respectiv vieții personale.

Potrivit sondajelor interne realizate în luna august la nivel de companie, angajații continuă să fie dedicați joburilor lor, cu rate de engagement mari și productivitate ridicată. De asemenea, majoritatea declară că se simt susținuți de colegi și management, precum și de resursele pe care Adobe le pune la dispoziție pentru a facilita munca la distanță –spune Cris Radu, Site Leader Adobe România și Vice President of Engineering în Adobe.

Echilibrul personal și activitățile de wellness sunt stimulate de companie și prin recomandări specializate în privința desfășurării întâlnirilor remote, precum susținerea pauzelor între întâlniri, limitarea numărului ședințelor online și duratei acestora la maxim 50 minute, alocarea de timp pentru pauze la fiecare oră de lucru sau sublinierea importanței mesei de prânz.  

De asemenea, toți angajații Adobe beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar în cadrul aceluiași program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar.

Work from home, extins până la 31 iulie 2021

În contextul menținerii incertitudinii privind evoluția situației sanitare generate de CoVid-19 și pentru a evita expunerea angajaților la riscul de îmbolnăvire, echipa Adobe România continuă munca la distanță până la 31 iulie 2021.

Angajații Adobe România, cel mai mare centru de dezvoltare și cercetare al Adobe în Europa, lucrează de acasă începând cu 12 martie. Pentru asigurarea condițiilor optime de lucru la distanță, compania a oferit posibilitatea ca angajații să ducă acasă orice echipament propriu de la birou –precum laptop, monitor, tastatură, mouse, precum și un buget de 500$/angajat pentru achiziția de echipamente office pentru acasă. Mai mult, în toată perioada de valabilitate a politicii de work from home, compania asigură decontarea abonamentelor lunare de Internet.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5383 / 8001
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Alpiq a obținut anularea integrală a unei decizii fiscale cu obligații de plată de cca. 158 mil. €. Sebastian Guțiu, Manging Partner Schoenherr: ”Această victorie majoră confirmă faptul că utilizăm abordarea corectă”
Senior Lawyer Employment | Reff & Associates
LegiTeam: Alătură-te echipei de avocați Mitel & Asociații!
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Daniela Bulacu, Head of Legal - Ringier România: “Viitorul este cel al dialogului la nivel de comunicate, fără implicarea orgoliilor personale. Cred că sunt necesare mai multe întâlniri profesionale unde putem să schimbăm opinii, să învățăm unii de la alții”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Berea, General counsel la BCR: ”Prin colaborare putem genera schimbări semnificative nu doar în interiorul profesiei noastre, ci și în societate in general. Prin natura muncii noastre, nu numai că răspundem la nevoile imediate ale societății, dar suntem și arhitecți ai viitorului acesteia, contribuind la definirea și modelarea unui cadru normativ care să orienteze comportamentul și deciziile individuale și colective pe termen lung”
Finanțele au demarat procedura de selecție a firmelor de avocați pentru un proiect ce presupune asistență consistentă în baza dreptului englez. Contract pe 3 ani, tarife orare de cca. 1.900 lei
Mușat & Asociații câștigă prestigiosul premiu “Romania Firm of the Year” la LMG Life Sciences Awards EMEA 2024 în Londra | Paul George Buta, Managing Partner: “O recunoaștere internațională a eforturilor întregii firme în mandate extrem de sofisticate din domeniul life sciences, care au implicat un număr semnificativ de avocați”
LMG Life Sciences EMEA Awards 2024 | Adrian CHIRVASE, Partner în cadrul POPESCU & ASOCIAȚII, desemnat Avocatul Anului în White Collar Crime: ”Apreciez recunoașterea obținută și rămân implicat să susțin, la cele mai înalte standarde de excelență juridică, toate mandatele care ne sunt încredințate”
Schoenherr a asistat Piraeus Bank în legătură cu vânzarea participației sale într-un portofoliu de credite neperformante de 400 mil. € către APS. Partenerul Matei Florea a coordonat echipa implicată în Proiectul Delta, cel mai mare portofoliu de NPL tranzacţionat în România în ultimii 4 ani
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
BACIU PARTNERS: Rafinarea serviciilor juridice oferite într-o manieră integrată pentru o realitate în continuă schimbare | Ana-Maria Baciu, Managing Partner: “Am coordonat mereu echipe de avocați atipice, și acum am decis să creștem tempo-ul: suntem pregătiți să facem modul nostru de a gândi și de a pune în practică lucrurile să se reflecte clar, fără obstacole, în toate inițiativele în care suntem implicați”
Filip & Company a asistat grupul Digi la contractarea unui două împrumuturi în valoare peste 117 mil. € și, respectiv, de 50 mil. €
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...