ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Lensa investește 45.000 euro la Cluj-Napoca, în primul său magazin pentru brandul propriu Polarizen

23 Iulie 2019   |   BizLawyer

Până la finalul anului, antreprenorii din spatele brandului Lensa estimează vânzări de peste 100.000 euro pentru magazinul Polarizen.

 
 
Lensa, unul dintre cele mai cunoscute branduri de optică din România, se extinde și în afara Bucureștiului și deschide primul său showroom la Cluj-Napoca. Acesta este dedicat în exclusivitate brand-ului propriu, Polarizen, și a presupus o investiție inițială de 45.000 euro.

Lensa a lansat brandul Polarizen în anul 2017, iar sub umbrela acestuia se regăsesc numeroase modele de ochelari de soare și rame pentru ochelari de vedere. Acestea sunt create special pentru Lensa, în funcție de tendințele fiecărui sezon. Produsele au un preț mediu de vânzare de 30 de euro, iar magazinul din Cluj-Napoca prezintă peste 450 de produse, expuse într-un spațiu de 87 metri pătrați. Până la finalul anului, antreprenorii din spatele brandului Lensa estimează vânzări de peste 100.000 euro pentru magazinul Polarizen.


“Clujul este orașul care aduce cei mai mulți clienți pentru Lensa, după București, astfel că deschiderea magazinului aici a fost un pas natural. Am mers pe această formulă de monobrand pentru că noi credem cu tărie în dezvoltarea acestui concept în România și suntem siguri că românii apreciază mixul dintre calitatea și design-ul produselor Polarizen. Showroom-ul din Cluj-Napoca este doar prima etapă, pentru că în următoarele 12 luni plănuim să deschidem showroom-uri și în Timișoara, Iași, Constanța și Brașov.”, spune Daniel Crăciun, CEO Lensa.

Pentru design-ul interior al magazinului, echipa de arhitecți a ales Japandi, unul dintre cele mai noi trenduri internaționale în domeniu, ce îmbină vibe-ul modern scandinav cu elementele chic ale stilului japonez. Magazinul din Cluj-Napoca își așteaptă primii vizitatori cu reduceri de până la 40%.

Brandul Lensa a fost creat de către Daniel Crăciun, în 2013, cu o investiție de 500 de euro, fiind centrat pe vânzarea lentilelor de contact colorate. În 2015 intră în business și Florin Niță, iar brandul se dezvoltă exponențial, ajungând în 2018 la o cifră de afaceri de peste 3,1 milioane de euro. Acum Lensa are cel mai mare showroom de optică din România (în București, cu peste 520 mp și 1.500 de modele expuse) și un magazin online ce aduce peste trei sferturi din vânzările anuale ale brandului.

Lensa este primul dealer autorizat Ray Ban din România, iar cele mai vândute branduri de ochelari sunt Polarizen, Polaroid, Ray Ban și Hawkers. În oferta retailer-ului se regăsesc totodată și mărci premium, precum Dior, Balenciaga, Givenchy, Balmain, Celine, Moschino sau Marc Jacobs.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 381 / 32435
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Clifford Chance Badea is looking for junior|middle level associates (Corporate M&A and Real Estate, Bucharest)
CMS se implică în susținerea dezvoltării start-up-urilor de tehnologie | Ce proiecte pot intra în programul equIP, premiat de Financial Times, care sunt criteriile de selecție și ce avantaje au, într-un interviu cu Horea Popescu, partener CMS România și coordonatorul programului în Europa Centrală și de Est
KPMG Legal România - dezvoltare strategică în aria serviciilor de consultanță în Tehnologie, IP și Protecția datelor prin preluarea casei de avocatură Fernbach & Partners
World Tax 2020 - Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. Trei firme de avocați s-au remarcat și în domeniul prețurilor de transfer
LegiTeam: Mareș & Mareş recrutează avocat definitiv drept penal
Avocații Mitel & Asociații specializați în Dreptul Muncii lucrează în cinci proiecte care implică restructurarea activității clienților, unul dintre aceștia fiind prezent în peste 10 jurisdicții | Madălina Paisa, Partener: În general, strategia și coordonarea generală a proiectelor de restructurare sunt realizate de avocații noștri
Clifford Chance, CMS și Schoenherr, pe lista scurtă a analiștilor Mergermarket pentru titlul de M&A Legal Adviser of the Year – 2019 în regiunea CEE. CMS, Clifford Chance, Allan & Overy și DLA Piper, pe lisa celor mai activi consultanți pe segmentul Mid-Market european
Mușat & Asociații obține o soluție favorabilă la Curtea de Justiție a Uniunii Europene
CMS a asistat CEE Equity Partners în preluarea unui grup românesc. RTPR Allen & Overy, alături de vânzători
Lect. univ. dr. Cristian Mareș: Cred că cel mai important rol al profesorului este acela de a reuși să ajute cât mai mulți viitori licențiați să își aleagă una dintre profesiile juridice
Dentons a asistat cu succes Raiffeisen Bank International AG și Raiffeisen Bank SA în cadrul unei tranzacții de refinanțare de 34 milioane EUR pentru un proiect industrial dezvoltat de VGP Park Timișoara
Cum lucrează avocații RTPR Allen & Overy specializați în Dreptul Muncii | Clientelă formată din corporații sau manageri de top, proiecte multe și importante, printre care și asistența pentru unul dintre cele mai mari grupuri din domeniul utilităților, într-un proces complex de restructurare
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...