ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Lensa investește 45.000 euro la Cluj-Napoca, în primul său magazin pentru brandul propriu Polarizen

23 Iulie 2019   |   BizLawyer

Până la finalul anului, antreprenorii din spatele brandului Lensa estimează vânzări de peste 100.000 euro pentru magazinul Polarizen.

 
 
Lensa, unul dintre cele mai cunoscute branduri de optică din România, se extinde și în afara Bucureștiului și deschide primul său showroom la Cluj-Napoca. Acesta este dedicat în exclusivitate brand-ului propriu, Polarizen, și a presupus o investiție inițială de 45.000 euro.

Lensa a lansat brandul Polarizen în anul 2017, iar sub umbrela acestuia se regăsesc numeroase modele de ochelari de soare și rame pentru ochelari de vedere. Acestea sunt create special pentru Lensa, în funcție de tendințele fiecărui sezon. Produsele au un preț mediu de vânzare de 30 de euro, iar magazinul din Cluj-Napoca prezintă peste 450 de produse, expuse într-un spațiu de 87 metri pătrați. Până la finalul anului, antreprenorii din spatele brandului Lensa estimează vânzări de peste 100.000 euro pentru magazinul Polarizen.


“Clujul este orașul care aduce cei mai mulți clienți pentru Lensa, după București, astfel că deschiderea magazinului aici a fost un pas natural. Am mers pe această formulă de monobrand pentru că noi credem cu tărie în dezvoltarea acestui concept în România și suntem siguri că românii apreciază mixul dintre calitatea și design-ul produselor Polarizen. Showroom-ul din Cluj-Napoca este doar prima etapă, pentru că în următoarele 12 luni plănuim să deschidem showroom-uri și în Timișoara, Iași, Constanța și Brașov.”, spune Daniel Crăciun, CEO Lensa.

Pentru design-ul interior al magazinului, echipa de arhitecți a ales Japandi, unul dintre cele mai noi trenduri internaționale în domeniu, ce îmbină vibe-ul modern scandinav cu elementele chic ale stilului japonez. Magazinul din Cluj-Napoca își așteaptă primii vizitatori cu reduceri de până la 40%.

Brandul Lensa a fost creat de către Daniel Crăciun, în 2013, cu o investiție de 500 de euro, fiind centrat pe vânzarea lentilelor de contact colorate. În 2015 intră în business și Florin Niță, iar brandul se dezvoltă exponențial, ajungând în 2018 la o cifră de afaceri de peste 3,1 milioane de euro. Acum Lensa are cel mai mare showroom de optică din România (în București, cu peste 520 mp și 1.500 de modele expuse) și un magazin online ce aduce peste trei sferturi din vânzările anuale ale brandului.

Lensa este primul dealer autorizat Ray Ban din România, iar cele mai vândute branduri de ochelari sunt Polarizen, Polaroid, Ray Ban și Hawkers. În oferta retailer-ului se regăsesc totodată și mărci premium, precum Dior, Balenciaga, Givenchy, Balmain, Celine, Moschino sau Marc Jacobs.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1476 / 33530
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Avocații Wolf Theiss estimează o creștere de cca. 20% pe segmentul litigiilor, anul acesta. Ligia-Cecilia Popescu, Partener: Mandate noi s-au concretizat în mai multe domenii. O sursă importantă de litigii și, în special, arbitraje, vor continua să fie proiectele de infrastructură mare, minerit, fiscal și achizițiile publice în domeniul industrial
Echipa MPR Partners | Maravela, Popescu & Asociații se extinde. Cristina Crețu, in-house cu o vastă experiență, și Mihaela Nyerges, avocat specializat în Energie și M&A, s-au alăturat firmei
În ciuda situației „speciale” în care s-a lucrat, avocații Reff & Asociații au fost implicați în toate tipurile de dispute de business. Date fiind viteza cu care s-au adoptat actele normative, precum și lipsa de claritate a acestora, clienții au fost foarte interesați de perspectiva litigioasă a acțiunilor pe care urmau să le întreprindă sau a consecințelor în cazul unei lipse de reacție
Suciu Popa câștigă pentru Hidroelectrica un litigiu care consolidează o creanță de peste 22,2 mil. RON
Cu ce firme internaționale s-au aliat casele locale de avocați și ce onorarii au cerut pentru IPO-ul Hidroelectrica. Stratulat Albulescu a câștigat selecția și gestionează juridic proiectul achiziției activelor CEZ
Bondoc & Asociații își consolidează echipa prin două promovări și o nouă adiție
Cătălin Oroviceanu (ex-KPMG Law) s-a alăturat firmei de private equity Sarmis Capital. El a devenit partener în fondul înființat de Cezar Scarlat, cu care a colaborat la Abris Capital
Bondoc și Asociații anulează o decizie a CNSC și menține atribuirea unui contract de achiziție publică în valoare totală de peste 70 mil. €
MPR Partners anunță despărțirea de partenerul Ioan Roman. Echipa nu se modifică, firma se va numi MPR Partners | Maravela, Popescu & Asociații
Ţuca Zbârcea & Asociaţii obține deblocarea licitației de 176 mil. € pentru achiziția a 100 de tramvaie în București
KPMG Legal România își continuă dezvoltarea strategică în aria serviciilor de consultanță în Tehnologie, IP și Protecția datelor. Flavius Florea se alătură firmei în calitate de Senior Managing Associate
Digitalizarea instanțelor, urmată de implementarea ședințelor de judecată online, reprezintă un veritabil progres, așteptat de multă vreme, spun litigatorii SAA. Roxana Catea, Managing Associate: Normalitatea în litigii, astfel cum o percepeam anterior pandemiei, nu credem că va reveni, ceea ce nu este în detrimentul justițiabililor
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...