Grupul MedLife încheie anul 2019 cu o cifră de afaceri pro-forma de 208,5 mil. €
21 Februarie 2020 AGERPRES
Evoluţia se datorează unei creşteri organice solide la nivelul fiecărei linii de business.
| |
|
Mihai Marcu, preşedinte şi CEO MedLife Group |
MedLife încheie anul 2019 cu o cifră de afaceri pro-forma, consolidată la nivel de grup, în valoare de 989 milioane de lei (208,5 milioane de euro), înregistrând o creştere de 24,5% faţă de 2018.
Potrivit unui comunicat al companiei, evoluţia se datorează unei creşteri organice solide la nivelul fiecărei linii de business, rezultat al strategiei urmate de Grup, care s-a axat cu preponderenţă pe diversificarea serviciilor şi creşterea prezenţei la nivel naţional.
Astfel, cele mai mari creşteri au fost înregistrate la nivel de clinici (41%), respectiv stomatologie (35%), acestea fiind urmate de laboratoare (24%) şi spitale (16%). Dincolo de creşterea organică, o contribuţie importantă la această dinamică au avut-o şi business-urile intrate anul trecut în portofoliul Grupului, respectiv Centrul Medical Micromedica, Centrul de Excelenţă Badea Medica, Spitalul Lotus Ploieşti, Rozsakert Medical Center, unul dintre cei mai importanţi operatori medicali din Ungaria, şi Laboratorul OncoTeam. MedLife a anunţat anul trecut şi achiziţia spitalului OncoCard, tranzacţia fiind în curs de avizare de Consiliul Concurenţei.
Potrivit unui comunicat al companiei, evoluţia se datorează unei creşteri organice solide la nivelul fiecărei linii de business, rezultat al strategiei urmate de Grup, care s-a axat cu preponderenţă pe diversificarea serviciilor şi creşterea prezenţei la nivel naţional.
Astfel, cele mai mari creşteri au fost înregistrate la nivel de clinici (41%), respectiv stomatologie (35%), acestea fiind urmate de laboratoare (24%) şi spitale (16%). Dincolo de creşterea organică, o contribuţie importantă la această dinamică au avut-o şi business-urile intrate anul trecut în portofoliul Grupului, respectiv Centrul Medical Micromedica, Centrul de Excelenţă Badea Medica, Spitalul Lotus Ploieşti, Rozsakert Medical Center, unul dintre cei mai importanţi operatori medicali din Ungaria, şi Laboratorul OncoTeam. MedLife a anunţat anul trecut şi achiziţia spitalului OncoCard, tranzacţia fiind în curs de avizare de Consiliul Concurenţei.
"Suntem mulţumiţi de rezultatele obţinute. Aşa cum am preconizat, la finele anului 2019 am reuşit să depăşim pragul de 200 de milioane de euro, fiind prima companie medicală românească care atinge o asemenea performanţă. Este rezultatul unor eforturi susţinute la nivelul întregului grup, pe termen lung. Am lansat concepte noi, am adus tehnologie inovatoare, ne-am listat la Bursă şi am continuat să creştem sănătos şi să ne extindem la nivel naţional şi chiar să ducem capitalul românesc dincolo de graniţe. Plătim anual taxe, creăm noi locuri de muncă şi contribuim la bunăstarea celor peste 8.000 de angajaţi şi colaboratori pe care îi avem la nivel de grup. Am depăşit de curând 5 milioane de pacienţi unici care ne-au trecut pragul, singurul criteriu pentru care ne-au ales fiind calitatea serviciilor medicale pe care le oferim", a declarat Mihai Marcu, preşedinte şi CEO MedLife Group.
La nivelul anului 2020, MedLife îşi continuă planurile ambiţioase. Compania a anunţat de curând intenţia de a dezvolta cel mai mare proiect medical din România, MedLife Park. Noua unitate urmează să fie dată în exploatare gradual, în următorii 3-5 ani, MedLife având deja în lucru un studiu de fezabilitate pentru dezvoltarea proiectului.
"Suntem operatorul cu cel mai mare număr de unităţi medicale la nivel naţional şi, totodată, ne rezumăm la o pondere scăzută a veniturilor provenite de la CNAS şi Ministerul Sănătăţii, totalul acestora păstrându-se la nivelul anului trecut, respectiv 18%. Credem cu tărie că viitorul este legat de veniturile private prin consolidarea segmentului de abonamente la nivel naţional. În continuare atragem sume mari din domeniul privat degrevând semnificativ bugetul CNAS şi cel al Ministerului Sănătăţii. Este o direcţie în care credem şi pe care o vom susţine şi în următorii ani", a mai spus Mihai Marcu.
Adiţional proiectelor de extindere şi dezvoltare, MedLife va continua programul de achiziţii, având discuţii avansate cu mai mulţi operatori medicali.
"Credem că am ajuns la o etapă de maturitate în ceea ce priveşte expertiza noastră de cumpărare şi integrare a unui grup de firme medicale. Dincolo de faptul că am reuşit să păstrăm fondatorii în managementul companiilor, avem creşteri sănătoase pentru fiecare dintre firmele integrate în grup, o bună parte dintre acestea având finalizate sau în curs mai multe proiecte de extindere şi dezvoltare, post achiziţie. Vom continua să ne dezvoltăm în această direcţie şi în perioada următoare", a adăugat Mihai Marcu.
MedLife este cel mai mare furnizor de servicii private de sănătate din România. Compania operează cea mai extinsă reţea de clinici, una dintre marile reţele de laboratoare medicale, spitale generale şi specializate şi are cea mai mare bază de clienţi pentru Pachete de Prevenţie în Sănătate din ţară. Este, de asemenea, din punct de vedere al vânzărilor, una dintre marile companii private de sănătate din Europa Centrală şi de Est.
Acţiunile emise de MedLife sunt admise la tranzacţionare pe piaţa reglementată la vedere administrată de Bursa de Valori Bucureşti, Categoria Premium, având simbolul de tranzacţionare M.
Grupul MedLife are un istoric de succes în ceea ce priveşte atât creşterea organică, cât şi creşterea prin achiziţii. Începând cu 2009 a deschis sau a achiziţionat peste 83 de unităţi medicale. Echipa sa puternică şi experimentată de management a fost capabilă să creeze şi să gestioneze aceste oportunităţi de creştere, dobândind cunoştinţe şi experienţă valoroase, care să îi permită găsirea celei mai bune căi pentru continuarea cu succes a extinderii.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 34 / 66 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Patru firme de avocați, în proiectul prin care Banca Transilvania a finalizat cu succes cea mai mare emisiune de obligaţiuni AT 1 din Europa Centrală şi de Est
Kinstellar a asistat Lidl în achiziția unui teren situat în incinta fostei platforme industriale Aversa din București. Victor Constantinescu (Partner) și Sandra Gheorghe (Senior Associate), în prim plan
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Clifford Chance Badea a asistat Aukera Energy în obținerea unei finanțări de 60 mil. € pentru primul său proiect de stocare a energiei pe bază de baterii din România
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





