ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

150.000 dintre angajații care nu au putut lucra remote în perioada stării de urgență au avut curse asigurate de angajator prin FREE NOW Business

28 Mai 2020   |   BizLawyer

Valoarea medie a unei curse a fost de 24 de lei, pe o distanță medie de 10 kilometri.

 
 
Printre măsurile de protecție a sănătății angajaților, unele companii au optat să asigure curse gratuite prin serviciul FREE NOW Business celor care nu au putut lucra de acasă în perioada stării de urgență. Astfel, aproape 150.000 de angajați ai companiilor care au cont de business pe aplicația de taxi și ridesharing FREE NOW au beneficiat de curse plătite de angajator pentru a se deplasa între casă și birou cu riscuri minime pentru sănătate în contextul epidemiologic actual. Valoarea medie a unei curse a fost de 24 de lei, pe o distanță medie de 10 kilometri.

”Serviciile de taxi și ridesharing reprezintă o soluție mult mai sigură de mobilitate întrucât limitează contactul cu un număr mare de persoane, oferind intimitate și protecție pasagerului. De aceea, din grijă pentru angajați, multe companii au optat pentru o astfel de soluție prin care să le ofere un plus de siguranță celor care nu au putut să-și desfășoare activitatea de acasă în perioada stării de urgență”, spune Andrei Frunză, CEO FREE NOW (Clever). ”Cererea FREE NOW Business a rămas astfel la un nivel relativ constant față de aceeași perioadă din 2019, chiar dacă piața de transport alternativ a resimțit în această perioadă efectele măsurilor de izolare și distanțare socială. Segmentul își va reveni la nivelul de dinainte de izbucnirea epidemiei mai rapid decât piața în ansamblu, întrucât e de așteptat ca  angajatorii să continue să ofere un astfel de beneficiu pentru siguranța echipei”, a adăugat Andrei Frunză.


Serviciul FREE NOW Business a fost lansat la începutul acestui an în România, continuând activitatea în segmentul B2B desfășurată anterior de companie prin Clever. În primele două luni din 2020, companiile au decontat curse pentru aproximativ 200.000 de angajați prin acest serviciu, cu 80% mai mulți față de aceeași perioadă a anului trecut, nivel la care FREE NOW se așteaptă să revină din toamna acestui an.

Peste 250 de corporații din domenii precum retail, HoReCa, financiar, telecom, business process outsourcing sau software, au optat până acum să deconteze curse prin intermediul acestui serviciu pentru aproximativ 850.000 de angajați. În ultimul an, peste 15.000 de șoferi au asigurat în total jumătate de milion de curse prin serviciul business al FREE NOW în București, Cluj, Brașov, Sibiu, Constanța, Oradea, Iași și Timișoara.

Companiile care decontează transportul angajaților beneficiază de factură unică pentru toate cursele comandate de angajați într-o lună, cu termen de plată standard de 30 de zile. De asemenea, prin reglementări clare privind transportul în siguranță al persoanelor, dar și recomandări transmise periodic către șoferi, pot asigura un grad crescut de siguranță pentru angajații lor.

Pe lângă soluția FREE NOW Business, compania oferă și soluția Hospitality (Taxi Butler sau web booker), dedicată operatorilor din segmentul HoReCa, prin care aceștia pot comanda curse pentru clienții lor. Serviciul numără aproape 400 de companii active care, numai în 2019, au comandat peste 240.000 de curse pentru jumătate de milion de clienți.  Valoarea medie a unei curse a fost de 19 de lei, pe o distanță medie de 7,5 kilometri.


Serviciile FREE NOW Business (Corporate și Hospitality) sunt singurele soluții de transport alternativ pentru business fără tarif dinamic, oferind astfel utilizatorilor control și predictibilitate din punct de vedere al costurilor.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 18406 / 20665
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
NNDKP confirmă, prin practica de Litigii, că este prima opțiune pentru companiile care au nevoie de reprezentare în dosare cu miză de sute de milioane de euro, în instanțe și arbitraje la curți internaționale | De vorbă cu Emil Bivolaru (Partener Executiv) și Sorina Olaru (Partner) despre combinația dintre strategie, tehnologie și echipe capabile să ducă la capăt dosare complexe cu soluții favorabile, construite pe argumente solide, într-o piață a disputelor sofisticată
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...