
150.000 dintre angajații care nu au putut lucra remote în perioada stării de urgență au avut curse asigurate de angajator prin FREE NOW Business
28 Mai 2020
BizLawyerValoarea medie a unei curse a fost de 24 de lei, pe o distanță medie de 10 kilometri.
Printre măsurile de protecție a sănătății angajaților, unele companii au optat să asigure curse gratuite prin serviciul FREE NOW Business celor care nu au putut lucra de acasă în perioada stării de urgență. Astfel, aproape 150.000 de angajați ai companiilor care au cont de business pe aplicația de taxi și ridesharing FREE NOW au beneficiat de curse plătite de angajator pentru a se deplasa între casă și birou cu riscuri minime pentru sănătate în contextul epidemiologic actual. Valoarea medie a unei curse a fost de 24 de lei, pe o distanță medie de 10 kilometri.
”Serviciile de taxi și ridesharing reprezintă o soluție mult mai sigură de mobilitate întrucât limitează contactul cu un număr mare de persoane, oferind intimitate și protecție pasagerului. De aceea, din grijă pentru angajați, multe companii au optat pentru o astfel de soluție prin care să le ofere un plus de siguranță celor care nu au putut să-și desfășoare activitatea de acasă în perioada stării de urgență”, spune Andrei Frunză, CEO FREE NOW (Clever). ”Cererea FREE NOW Business a rămas astfel la un nivel relativ constant față de aceeași perioadă din 2019, chiar dacă piața de transport alternativ a resimțit în această perioadă efectele măsurilor de izolare și distanțare socială. Segmentul își va reveni la nivelul de dinainte de izbucnirea epidemiei mai rapid decât piața în ansamblu, întrucât e de așteptat ca angajatorii să continue să ofere un astfel de beneficiu pentru siguranța echipei”, a adăugat Andrei Frunză.
”Serviciile de taxi și ridesharing reprezintă o soluție mult mai sigură de mobilitate întrucât limitează contactul cu un număr mare de persoane, oferind intimitate și protecție pasagerului. De aceea, din grijă pentru angajați, multe companii au optat pentru o astfel de soluție prin care să le ofere un plus de siguranță celor care nu au putut să-și desfășoare activitatea de acasă în perioada stării de urgență”, spune Andrei Frunză, CEO FREE NOW (Clever). ”Cererea FREE NOW Business a rămas astfel la un nivel relativ constant față de aceeași perioadă din 2019, chiar dacă piața de transport alternativ a resimțit în această perioadă efectele măsurilor de izolare și distanțare socială. Segmentul își va reveni la nivelul de dinainte de izbucnirea epidemiei mai rapid decât piața în ansamblu, întrucât e de așteptat ca angajatorii să continue să ofere un astfel de beneficiu pentru siguranța echipei”, a adăugat Andrei Frunză.
Serviciul FREE NOW Business a fost lansat la începutul acestui an în România, continuând activitatea în segmentul B2B desfășurată anterior de companie prin Clever. În primele două luni din 2020, companiile au decontat curse pentru aproximativ 200.000 de angajați prin acest serviciu, cu 80% mai mulți față de aceeași perioadă a anului trecut, nivel la care FREE NOW se așteaptă să revină din toamna acestui an.
Peste 250 de corporații din domenii precum retail, HoReCa, financiar, telecom, business process outsourcing sau software, au optat până acum să deconteze curse prin intermediul acestui serviciu pentru aproximativ 850.000 de angajați. În ultimul an, peste 15.000 de șoferi au asigurat în total jumătate de milion de curse prin serviciul business al FREE NOW în București, Cluj, Brașov, Sibiu, Constanța, Oradea, Iași și Timișoara.
Companiile care decontează transportul angajaților beneficiază de factură unică pentru toate cursele comandate de angajați într-o lună, cu termen de plată standard de 30 de zile. De asemenea, prin reglementări clare privind transportul în siguranță al persoanelor, dar și recomandări transmise periodic către șoferi, pot asigura un grad crescut de siguranță pentru angajații lor.
Pe lângă soluția FREE NOW Business, compania oferă și soluția Hospitality (Taxi Butler sau web booker), dedicată operatorilor din segmentul HoReCa, prin care aceștia pot comanda curse pentru clienții lor. Serviciul numără aproape 400 de companii active care, numai în 2019, au comandat peste 240.000 de curse pentru jumătate de milion de clienți. Valoarea medie a unei curse a fost de 19 de lei, pe o distanță medie de 7,5 kilometri.
Serviciile FREE NOW Business (Corporate și Hospitality) sunt singurele soluții de transport alternativ pentru business fără tarif dinamic, oferind astfel utilizatorilor control și predictibilitate din punct de vedere al costurilor.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 17515 / 19774 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Cum reușește Băncilă, Diaconu și Asociații să transforme stagiile de practică într-o rampă reală spre avocatura de business: selecție riguroasă, mentorat „buddy” și oportunități concrete de carieră pentru studenții motivați | Miruna Coderie, Avocat: “Este o oportunitate reală de dezvoltare, care poate marca începutul unei cariere solide în domeniul juridic”
Filip & Company a asistat statul român prin Ministerul Finanțelor în contractarea unor plasamente private sub forma de împrumuturi în valoare de peste 2 miliarde de euro | Echipa, coordonată de Alexandra Manciulea (partener)
Clifford Chance a asistat UniCredit Bank și Garanti BBVA la semnarea acordului de până la 60 mil. € cu DRI, pentru finanțarea parcului fotovoltaic de 126 MW de la Văcărești | Echipa multijurisdicțională de avocați a fost coordonată de la București, cu Nadia Badea (Partener) și Andreea Șișman (Partener) în prim plan
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Drumul spre performanță: experiențe și lecții din anii de Drept | O discuție cu Stelian Vârvea, student care trece în al doilea an la Facultatea de Drept din Iași, despre provocările primului an de studiu și învățămintele ce pot fi transmise viitorilor ”boboci”: ” Dacă ești curios, motivat și vrei să înțelegi cum funcționează lumea, e un drum care te provoacă constant”
Filip & Company a asistat ING Bank și Raiffeisen Bank în acordarea unei finanțări de 70 milioane euro către grupul La Fântâna. Echipa a fost coordonată de Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel) | Tranzacția a fost complexă, multijurisdicțională și finalizată într-un termen scurt
Ce case de avocatură se bat pentru titlul de Law Firm of the Year în România la gala Benchmark Litigation Europe Awards 2025 | Sorina Olaru, Octavian Popescu, Dan Cristea și Cosmin Vasile, printre avocații aflați pe lista scurtă pentru titlul de titlul de Litigator of the Year. Emil Bivolaru (partener NNDKP), nominalizat și la categoria Central & Eastern Europe Litigator of the Year
Clifford Chance Badea a asistat UniCredit la finalizarea fuziunii cu Alpha Bank, care creează al treilea grup bancar după active pe piața locală | Daniel Badea (Managing Partner): „Expertiza vastă pe care o are Clifford Chance la nivel global, dublată de experiența echipei locale, stau la baza unui palmares reprezentativ de tranzacții cu impact în industria financiar-bancară din România”
Finanțele caută avocați pentru litigii arbitrale investiționale internaționale judecate potrivit regulilor de arbitraj UNCITRAL și ICSID | Acorduri-cadru de reprezentare juridică a României semnate, pentru 4 ani, cu cel mult 4 firme pentru fiecare lot
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
ITR EMEA Tax Awards 2025 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații, CMS și Schoenherr concurează pentru titlul ”Firma anului în România în domeniul taxelor”. Popescu & Asociații are două nominalizări în jurisdicția locală și este, alături de NNDKP, pe lista scurtă pentru distincția ”Firma anului în dispute fiscale”. TZA, printre finaliste în competitia pentru ”Transfer Pricing Firm of the Year”
Bondoc & Asociații acordă asistență pentru 5 proiecte eoliene și solare în cadrul celei de-a doua licitații CfD din România | Echipa a fost coordonată de Cosmin Stăvaru (Partener), susținut de Raluca Catargiu (Senior Associate)
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...