150.000 dintre angajații care nu au putut lucra remote în perioada stării de urgență au avut curse asigurate de angajator prin FREE NOW Business
28 Mai 2020 BizLawyer
Valoarea medie a unei curse a fost de 24 de lei, pe o distanță medie de 10 kilometri.
Printre măsurile de protecție a sănătății angajaților, unele companii au optat să asigure curse gratuite prin serviciul FREE NOW Business celor care nu au putut lucra de acasă în perioada stării de urgență. Astfel, aproape 150.000 de angajați ai companiilor care au cont de business pe aplicația de taxi și ridesharing FREE NOW au beneficiat de curse plătite de angajator pentru a se deplasa între casă și birou cu riscuri minime pentru sănătate în contextul epidemiologic actual. Valoarea medie a unei curse a fost de 24 de lei, pe o distanță medie de 10 kilometri.
”Serviciile de taxi și ridesharing reprezintă o soluție mult mai sigură de mobilitate întrucât limitează contactul cu un număr mare de persoane, oferind intimitate și protecție pasagerului. De aceea, din grijă pentru angajați, multe companii au optat pentru o astfel de soluție prin care să le ofere un plus de siguranță celor care nu au putut să-și desfășoare activitatea de acasă în perioada stării de urgență”, spune Andrei Frunză, CEO FREE NOW (Clever). ”Cererea FREE NOW Business a rămas astfel la un nivel relativ constant față de aceeași perioadă din 2019, chiar dacă piața de transport alternativ a resimțit în această perioadă efectele măsurilor de izolare și distanțare socială. Segmentul își va reveni la nivelul de dinainte de izbucnirea epidemiei mai rapid decât piața în ansamblu, întrucât e de așteptat ca angajatorii să continue să ofere un astfel de beneficiu pentru siguranța echipei”, a adăugat Andrei Frunză.
”Serviciile de taxi și ridesharing reprezintă o soluție mult mai sigură de mobilitate întrucât limitează contactul cu un număr mare de persoane, oferind intimitate și protecție pasagerului. De aceea, din grijă pentru angajați, multe companii au optat pentru o astfel de soluție prin care să le ofere un plus de siguranță celor care nu au putut să-și desfășoare activitatea de acasă în perioada stării de urgență”, spune Andrei Frunză, CEO FREE NOW (Clever). ”Cererea FREE NOW Business a rămas astfel la un nivel relativ constant față de aceeași perioadă din 2019, chiar dacă piața de transport alternativ a resimțit în această perioadă efectele măsurilor de izolare și distanțare socială. Segmentul își va reveni la nivelul de dinainte de izbucnirea epidemiei mai rapid decât piața în ansamblu, întrucât e de așteptat ca angajatorii să continue să ofere un astfel de beneficiu pentru siguranța echipei”, a adăugat Andrei Frunză.
Serviciul FREE NOW Business a fost lansat la începutul acestui an în România, continuând activitatea în segmentul B2B desfășurată anterior de companie prin Clever. În primele două luni din 2020, companiile au decontat curse pentru aproximativ 200.000 de angajați prin acest serviciu, cu 80% mai mulți față de aceeași perioadă a anului trecut, nivel la care FREE NOW se așteaptă să revină din toamna acestui an.
Peste 250 de corporații din domenii precum retail, HoReCa, financiar, telecom, business process outsourcing sau software, au optat până acum să deconteze curse prin intermediul acestui serviciu pentru aproximativ 850.000 de angajați. În ultimul an, peste 15.000 de șoferi au asigurat în total jumătate de milion de curse prin serviciul business al FREE NOW în București, Cluj, Brașov, Sibiu, Constanța, Oradea, Iași și Timișoara.
Companiile care decontează transportul angajaților beneficiază de factură unică pentru toate cursele comandate de angajați într-o lună, cu termen de plată standard de 30 de zile. De asemenea, prin reglementări clare privind transportul în siguranță al persoanelor, dar și recomandări transmise periodic către șoferi, pot asigura un grad crescut de siguranță pentru angajații lor.
Pe lângă soluția FREE NOW Business, compania oferă și soluția Hospitality (Taxi Butler sau web booker), dedicată operatorilor din segmentul HoReCa, prin care aceștia pot comanda curse pentru clienții lor. Serviciul numără aproape 400 de companii active care, numai în 2019, au comandat peste 240.000 de curse pentru jumătate de milion de clienți. Valoarea medie a unei curse a fost de 19 de lei, pe o distanță medie de 7,5 kilometri.
Serviciile FREE NOW Business (Corporate și Hospitality) sunt singurele soluții de transport alternativ pentru business fără tarif dinamic, oferind astfel utilizatorilor control și predictibilitate din punct de vedere al costurilor.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 17983 / 20242 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Biroul Kinstellar din București a fost alături de Repono AB în achiziția unui sistem de stocare pe bază de baterii în județul Argeș | Karim Nils Grueber (CEO Repono): ”Echipa Kinstellar a fost un partener excepțional pe parcursul acestei tranzacții. Expertiza lor în sectorul energetic, abordarea pragmatică și capacitatea de a răspunde rapid și eficient au fost esențiale pentru a ne ghida prin reglementările complexe ale României”
Bondoc și Asociații, consultanții vânzătorilor in tranzacția prin care Mplus, verticala de BPTO a grupului croat Bosqar, a preluat Valoris Center. Echipa, coordonată de Monica Iancu (partener) și și Gabriela Pop (managing counsel)
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Microfruits SA în achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni emise de Armătura SA, cu o echipă coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) | Proiectul a presupus o analiză juridică amplă și o coordonare atentă între toate părțile implicate
ITR World Tax 2026 | Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. NNDKP, CMS, PNSA, TZA, Schoenherr, Băncilă, Diaconu și Asociații, Mușat & Asociații sau Popescu & Asociații, printre cele mai bune firme locale evidențiate pe palierele de General corporate tax, Transfer pricing și Tax controversy
Baciu Partners și coordonatoarea sa au urcat pe primul loc pe podium la gala inaugurală Legal 500 - CEE Awards | Ana-Maria Baciu, după ce a primit distincția „Romania Lawyer of the Year”, iar BACIU PARTNERS a fost desemnată „CEE IP Firm of the Year”: ”Încrederea nu se câștigă printr-o conjunctură, ci prin consistență, prezență și prin convingerea că lucrurile pot fi mereu făcute altfel, în beneficiul direct al echipei și clienților. Standardul pe care îl impune este clar: să livrezi claritate și rigoare în permanență și să ai curajul să gândești diferit, înțelegând miza reală”
Legal500 a desemnat Clifford Chance Badea drept Casa de Avocatură a Anului în România în 2025 | Daniel Badea, Managing Partner: Premiile primite încununează aproape 20 de ani de excelență profesională, de-a lungul cărora ne-am consolidat poziția de lider pe piața de avocatură din România și din regiune, câștigând în paralel aprecierea întregii rețele globale Clifford Chance
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Achiziții & Corporate| Consultanță
D&B David și Baias confirmă reziliența M&A: achiziții strategice dominante, mecanisme flexibile, grafic de lucru modelat de conformare și componenta tehnică. Echipa livrează soluții prompte în proiecte cu arhitectură complexă, aliniind interesele vânzătorilor cu obiectivele investitorilor și orchestrând integrarea post-closing | Anda Rojanschi (Partener): „Tranzacția de succes este aceea în care cele două afaceri se integrează după finalizarea deal-ului”. O regulă care devine rutină operațională prin rigoare, colaborare și coordonare interdisciplinară
Schoenherr lansează a cincea ediție a concursului de eseuri „law, sweet law‟, cu premii totale de 21.000 lei
Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei investiții de capital grupului Dental Elite Clinics. Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel) au coordonat echipa
ZRVP aniversează în 2025 trei decenii de avocatură | Cosmin Vasile, Managing Partner: “Am crescut organic, am construit fără grabă și fără artificii, și am ajuns aici pentru că am rămas fideli profesiei și valorilor ei. Rămânem, după 30 de ani, cu aceleași ținte primordiale: perfecțiunea juridică și formarea de avocați care să ne împărtășească pasiunea, valorile și viziunea”
Mitel & Asociații se remarcă în practica de Concurență prin rigoare și sincronizare, oferind clienților remedii țintite, viteză procedurală și certitudine în calendarul de closing | Sub coordonarea partenerului Șerban Suchea, firma asigură trasee clare de conformare, maximizează predictibilitatea autorizărilor și păstrează direcția tranzacțiilor într-un peisaj normativ exigent și bine articulat
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





