ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Brand Finance Banking 500: Puterea brand-ului Banca Transilvania a crescut

06 Martie 2024   |   Agerpres

Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 34% faţă de 2023 şi a ajuns la 686,5 milioane de dolari, urcând 44 de locuri în clasament, pe poziţia 252. Anul trecut, banca era pe poziţia 297, cu o valoare de 513 milioane de dolari.

 
 
 Banca Transilvania este unul dintre cele mai puternice branduri bancare din lume, urcând pe locul 3, de pe locul 7, cu un Brand Strenght Index (BSI) de 92,3/100, potrivit evaluării Brand Finance Banking 500 din 2024, se arată într-un comunicat al băncii.

Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 34% faţă de 2023 şi a ajuns la 686,5 milioane de dolari, urcând 44 de locuri în clasament, pe poziţia 252. Anul trecut, banca era pe poziţia 297, cu o valoare de 513 milioane de dolari.

"Este o veste foarte bună pentru BT, dar şi pentru România. Poziţia Băncii Transilvania în rândul brandurilor bancare globale ne arată încă o dată importanţa construirii unor branduri puternice, locale, care să poată concura cu succes cu companii care au o reputaţie foarte bună la nivel internaţional. Arătăm astfel că se poate face treabă aici, în România", declară Omer Tetik, directorul general al Băncii Transilvania.


BT a înregistrat în 2023 un profit de 2,491 miliarde de lei, cu 14% mai mare decât în 2022, şi a atras 623.000 de clienţi noi, însemnând, în medie, 1.700/zi calendaristică. Finanţarea companiilor şi a populaţiei, creşterea activităţii operaţionale şi atragerea de noi clienţi au fost motoarele băncii în cursul anului trecut.

Banca Transilvania a intrat în topul Brand Finance Banking 500 în anul 2018, pe locul 486, cu o valoare a brandului de 174 milioane de dolari.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienţi şi linii de business din sectorul financiar. Are peste 21% cotă de piaţă, 4 milioane de clienţi, peste 10.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Valoarea brandului Banca Transilvania a ajuns la 686,5 milioane de dolari, pe locul 252 în Brand Finance Banking 500 2024. De asemenea, este în top 3 Strongest Banking Brands Worldwide (2024).
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3241 / 19721
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc & Asociații acordă asistență pentru 5 proiecte eoliene și solare în cadrul celei de-a doua licitații CfD din România | Echipa a fost coordonată de Cosmin Stăvaru (Partener), susținut de Raluca Catargiu (Senior Associate)
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
CMS asistă Rezolv Energy în obținerea finanțării suplimentare de 331 milioane euro pentru parcul eolian VIFOR din România. Echipa, coordonată de Ana Radnev (Head of Banking and Finance) și Varinia Radu (Head of Energy and Projects) | Prin adoptarea în premieră a schemei de sprijin Contracte pentru Diferență, proiectul stabilește un precedent pentru viitoarele dezvoltări în domeniul energiei verzi din România
Bulboacă & Asociatii caută avocați apecializați în Drept Bancar & Finanțări | Practica Noastră de Referinţă
ITR EMEA Tax Awards 2025 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații, CMS și Schoenherr concurează pentru titlul ”Firma anului în România în domeniul taxelor”. Popescu & Asociații are două nominalizări în jurisdicția locală și este, alături de NNDKP, pe lista scurtă pentru distincția ”Firma anului în dispute fiscale”. TZA, printre finaliste în competitia pentru ”Transfer Pricing Firm of the Year”
Bulboacă & Asociatii caută un Avocat Colaborator pentru Echipa de Tranzacții de Elită (Corporate ̸ M&A)
Women Lawyers | Pentru Irina Văleanu, Counsel în cadrul firmei BACIU PARTNERS, nucleul comun de valori fundamentale a fost esențial în alegerea echipei în care se dezvoltă profesional acum: ”Reputația firmei în piața avocaturii de business din România a fost un factor decisiv, iar întâlnirea cu Ana-Maria Baciu a consolidat această alegere; am rezonat imediat, iar decizia de a colabora a venit în mod firesc”
Popovici Nițu Stoica & Asociații asistă PPC în procesul de consolidare a afacerilor din domeniul energiei regenerabile
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...