
Farmec a înregistrat o cifră de afaceri de 135 milioane de lei în primul semestru
30 August 2021
AgerpresPotrivit companiei, rezultatul a fost impulsionat de vânzările pe categoriile "face care" şi "curăţenie", al căror volum cumulat a reprezentat aproximativ jumătate din cifra de afaceri, realizată în perioada ianuarie-iunie.
Compania Farmec a înregistrat în primele şase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 135 milioane de lei, în uşoară creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat remis, luni, AGERPRES.
Potrivit companiei, rezultatul a fost impulsionat de vânzările pe categoriile "face care" şi "curăţenie", al căror volum cumulat a reprezentat aproximativ jumătate din cifra de afaceri, realizată în perioada ianuarie-iunie.
Astfel, vânzările de pe categoria "face care" au ajuns la suma de 32,5 milioane de lei, cu 11,5% mai mari decât în aceeaşi perioadă a anului precedent, iar produsele de curăţenie au înregistrat vânzări de 27,1 milioane de lei, cu 13,1% mai mult faţă de anul trecut.
"Categoriile cu cea mai mare creştere au fost produsele solare, produsele profesionale şi cele de make-up. Dintre acestea, gamele Gerovital Sun şi Gerovital H3 Derma+ Sun au înregistrat creşteri individuale de peste 35%, pe fondul relaxării măsurilor împotriva COVID-19 şi a creşterii mobilităţii consumatorilor, ajungând la nivelul vânzărilor înregistrate în 2019, în perioada pre-pandemică", se menţionează în comunicat.
Totodată, produsele Gerovital Sun au înregistrat vânzări de 6,7 milioane de lei, în creştere cu 35,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce gama de dermatocosmetice solare, Gerovital H3 Derma+Sun, a înregistrat vânzări de 1,6 milioane de lei, în creştere cu 53,7% faţă de primele şase luni ale anului anterior.
Produsele din portofoliul companiei Farmec s-au menţinut, potrivit companiei, în topul preferinţelor consumatorilor pe mai multe categorii, conform datelor Nielsen din serviciul de retail, valoare vânzări, pentru perioada ianuarie - iunie 2021, pentru Total Romania Retail.
Gerovital s-a plasat pe primul loc pe segmentul "face care" şi pe nişa produselor antiacnee. Potrivit aceluiaşi raport, brandurile Nufăr şi Triumf au fost pe primul loc în categoria detartranţilor, respectiv a produselor pentru îngrijirea bucătăriei.
Categoria biocidelor, lansată în primul semestru al anului trecut, în urma unei investiţii de 500.000 de euro, a prezentat interes şi în 2021. Compania a decis să continue producţia de dezinfectanţi şi este, în prezent, în curs de avizare a unei game şi mai extinse de produse destinate protecţiei populaţiei.
"Încrederea pe care consumatorii o arată faţă de produsele noastre ne încurajează să continuăm investiţia în calitatea produselor şi a serviciilor şi să rămânem dedicaţi angajamentului nostru de a inova. Vrem să ne menţinem poziţia pe segmentul produselor cosmetice şi de îngrijire şi să continuăm să creştem, prin investiţii susţinute, gamele de curăţenie şi dezinfectanţi, dar şi să ne extindem prezenţa în mediul online şi la nivel internaţional", a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.
Compania intenţionează să investească aproape 14 milioane de lei în acest an, dublu faţă de 2020, în diversificarea portofoliului, lansarea de noi produse, reţeaua de distribuţie şi digitalizare.
Farmec va continua campania de reciclare "Ai grijă de natură aşa cum ai grija de tine" în toate magazinele de brand din ţară. Prin proiectul început anul trecut, clienţii pot returna ambalajele produselor folosite în magazine, ulterior fiind sortate şi reciclate corespunzător, reducând astfel impactul asupra mediului.
Farmec SA este una dintre cele mai mari şi cu tradiţie companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.
În martie 2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea, Sibiu, Târgu Mureş şi Râmnicu Vâlcea.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 13209 / 19553 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Filip & Company a asistat Booster Capital în achiziția unei participații în Artesana cu o chipă de avocați coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner) și Andreea Bănică (counsel). RTPR a fost de partea vânzătorului ROCA Investments, iar Andronic & Partners a asistat Artesana şi pe fondatorii acesteia
Clifford Chance a asistat Electrica în emisiunea istorică de obligațiuni verzi lansată pe piețele externe, în valoare de 500 milioane Euro. Avocați din București și Londra, în echipa de proiect, coordonată de partenerii Mădălina Rachieru-Postolache și Kate Vyvyan
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Filip & Company a asistat Ministerul Finanțelor Publice în emisiunea de obligațiuni în valoare de 4,7 miliarde de euro | Monica Stătescu (partener): ”Cererea puternică și condițiile de finanțare semnificativ îmbunătățite arată că România este percepută tot mai mult ca un emitent stabil și credibil”
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
Finanțările sindicalizate își păstrează poziția solidă, iar club-deal-urile câștigă teren pe piață, spun avocații din practica de Banking & Finance de la NNDKP | Valentin Voinescu (Partener): ”Am remarcat o creștere a interesului din partea fondurilor de investiții și a creditorilor non-bancari. Profilul clientului a evoluat: companiile sunt mai bine informate, mai receptive la structuri mixte și tot mai interesate de optimizarea costurilor și a structurii de capital”
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000 - 2025” | NNDKP, ZRVP și Dincă & Speciac au cea mai bună poziționare, iar Mușat & Asociații și Baciu Partners sunt în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Liana Ștefana Bonca, 85 de puncte, printre primii intrați în anul 2022: “Facultatea vine cu provocări însemnate, iar examenele te testează în moduri neașteptate, cerând mai mult decât ai crezut vreodată că poți oferi. Totuși, în mijlocul acestui tumult și a nesiguranței cu care încă mă confrunt, am credința profundă că munca și pasiunea pot transforma chiar și cele mai grele obstacole în realizări”
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...