ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Farmec a înregistrat o cifră de afaceri de 135 milioane de lei în primul semestru

30 August 2021   |   Agerpres

Potrivit companiei, rezultatul a fost impulsionat de vânzările pe categoriile "face care" şi "curăţenie", al căror volum cumulat a reprezentat aproximativ jumătate din cifra de afaceri, realizată în perioada ianuarie-iunie.

 
 
Compania Farmec a înregistrat în primele şase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 135 milioane de lei, în uşoară creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat remis, luni, AGERPRES.
 
Potrivit companiei, rezultatul a fost impulsionat de vânzările pe categoriile "face care" şi "curăţenie", al căror volum cumulat a reprezentat aproximativ jumătate din cifra de afaceri, realizată în perioada ianuarie-iunie.
 
Astfel, vânzările de pe categoria "face care" au ajuns la suma de 32,5 milioane de lei, cu 11,5% mai mari decât în aceeaşi perioadă a anului precedent, iar produsele de curăţenie au înregistrat vânzări de 27,1 milioane de lei, cu 13,1% mai mult faţă de anul trecut.
 
"Categoriile cu cea mai mare creştere au fost produsele solare, produsele profesionale şi cele de make-up. Dintre acestea, gamele Gerovital Sun şi Gerovital H3 Derma+ Sun au înregistrat creşteri individuale de peste 35%, pe fondul relaxării măsurilor împotriva COVID-19 şi a creşterii mobilităţii consumatorilor, ajungând la nivelul vânzărilor înregistrate în 2019, în perioada pre-pandemică", se menţionează în comunicat.
 
Totodată, produsele Gerovital Sun au înregistrat vânzări de 6,7 milioane de lei, în creştere cu 35,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce gama de dermatocosmetice solare, Gerovital H3 Derma+Sun, a înregistrat vânzări de 1,6 milioane de lei, în creştere cu 53,7% faţă de primele şase luni ale anului anterior.
 
Produsele din portofoliul companiei Farmec s-au menţinut, potrivit companiei, în topul preferinţelor consumatorilor pe mai multe categorii, conform datelor Nielsen din serviciul de retail, valoare vânzări, pentru perioada ianuarie - iunie 2021, pentru Total Romania Retail.
 
Gerovital s-a plasat pe primul loc pe segmentul "face care" şi pe nişa produselor antiacnee. Potrivit aceluiaşi raport, brandurile Nufăr şi Triumf au fost pe primul loc în categoria detartranţilor, respectiv a produselor pentru îngrijirea bucătăriei.
 
Categoria biocidelor, lansată în primul semestru al anului trecut, în urma unei investiţii de 500.000 de euro, a prezentat interes şi în 2021. Compania a decis să continue producţia de dezinfectanţi şi este, în prezent, în curs de avizare a unei game şi mai extinse de produse destinate protecţiei populaţiei.
 
"Încrederea pe care consumatorii o arată faţă de produsele noastre ne încurajează să continuăm investiţia în calitatea produselor şi a serviciilor şi să rămânem dedicaţi angajamentului nostru de a inova. Vrem să ne menţinem poziţia pe segmentul produselor cosmetice şi de îngrijire şi să continuăm să creştem, prin investiţii susţinute, gamele de curăţenie şi dezinfectanţi, dar şi să ne extindem prezenţa în mediul online şi la nivel internaţional", a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.
 
Compania intenţionează să investească aproape 14 milioane de lei în acest an, dublu faţă de 2020, în diversificarea portofoliului, lansarea de noi produse, reţeaua de distribuţie şi digitalizare.
 
Farmec va continua campania de reciclare "Ai grijă de natură aşa cum ai grija de tine" în toate magazinele de brand din ţară. Prin proiectul început anul trecut, clienţii pot returna ambalajele produselor folosite în magazine, ulterior fiind sortate şi reciclate corespunzător, reducând astfel impactul asupra mediului.
 
Farmec SA este una dintre cele mai mari şi cu tradiţie companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.
 
În martie 2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea, Sibiu, Târgu Mureş şi Râmnicu Vâlcea.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 10416 / 16760
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Reff & Asociații și Deloitte România au asistat proprietarii Expo Market Doraly în vânzarea integrală a parcului comercial către dezvoltatorul imobiliar WDP
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
MPR|Partners asistă cu succes Verde Magnesium într-un important proiect minier. Trei parteneri în echipa de proiect coordonată de Dana Rădulescu
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează avocați definitivi pentru Departamentul de Real Estate & Construction
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Clifford Chance Badea a asistat PIB Group Europa în tranzacția care marchează debutul companiei britanice pe piața de brokeraj de asigurări din România. Ce avocați au făcut parte din echipa coordonată de Nadia Badea, Partener Clifford Chance
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează asistent ̸ ă | secretar ̸ ă recepție
Zamfirescu Racoți Vasile & Partners primește la Londra premiul Firma Anului în România pentru litigii de brevete, acordat de Managing IP. Alina Tugearu (partener): “Suntem mândri că proiectele pe care le-am derulat sunt remarcate de comunitatea internațională a profesioniștilor în proprietate intelectuală și că munca noastră primește o recunoaștere de un asemenea calibru. Premiul aparține în primul rând echipei care stă în spatele acestor rezultate remarcabile”
SIMION & BACIU câștigă distincțiile Firma Anului în Domeniul Mărcilor și Firma Anului în Domeniul Drepturilor de Autor și Desene în România în cadrul prestigioasei gale Managing IP EMEA. Ana-Maria Baciu (managing partner) a fost desemnată Practicianul Anului în România
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...