ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

NETOPIA Payments: Valoarea totală procesată din tranzacțiile online cu cardul a crescut cu 55% în 2021 comparativ cu anul precedent

15 Februarie 2022   |   BizLawyer

Din datele companiei, în 2021, valoarea medie a unei tranzacții online prin intermediul cardurilor a crescut cu aprox. 12%, ajungând la 240 lei, de la 215 lei în 2020.

 
 
Potrivit NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, valoarea totală a tranzacțiilor online cu cardul procesate a crescut cu 55% în 2021 față de anul precedent, în timp ce numărul de tranzacții a înregistrat o creștere de 40%. Anul trecut, compania a înregistrat lunar o medie de 2 milioane de tranzacții digitale online, prin toate metodele de plată.

Pentru anul în curs, NETOPIA Payments estimează o creștere de cel puțin 35% a operațiunilor online cu cardul și de 15% pentru plățile prin SMS, bazată pe avansul previzionat la nivelul întregii industrii de e-commerce și pe eforturile de înrolare de noi comercianți parteneri.

Din datele companiei, în 2021, valoarea medie a unei tranzacții online prin intermediul cardurilor a crescut cu aprox. 12%, ajungând la 240 lei, de la 215 lei în 2020. În topul categoriilor de produse și servicii pentru care românii au făcut cel mai des plăți electronice anul trecut s-au numărat: utilitățile, retailul alimentar, IT&C, asigurările sau produsele de mobilier.  


În ceea ce privește dispozitivele preferate de români pentru a face achizițiile online, aproape 57% dintre aceștia au optat anul trecut pentru dispozitivele mobile, în timp ce 43% dintre clienții finali au ales desktop-ul.

Conform reprezentanților companiei, cea mai aglomerată lună din punct de vedere al volumului de tranzacții procesate de NETOPIA Payments în 2021 a fost luna noiembrie, perioadă în care mare parte a comercianților parteneri au organizat evenimentul Black Friday.  

Cei mai mulți comercianți noi care s-au înrolat în platformă anul trecut au provenit din industria HoReCa, urmată de cei din zona de produse bio și farmaceutice, tendință care s-a menținut din anul 2020, în contextul pandemiei.   

Obiectivele de business ale companiei pentru anul 2022 includ dezvoltarea unei platforme de administrare pentru comercianții parteneri unde aceștia vor găsi mai ușor informațiile și datele necesare. De asemenea, în această platformă dedicată, NETOPIA Payments va dezvolta un marketplace unde vor fi introduse constant diverse servicii de tip B2B cu scopul de a-i ajuta pe comercianții parteneri să-și eficientizeze afacerile online.

„O tendință importantă pe care am observat-o încă din 2020 este migrarea a tot mai multor business-uri din zona de HoReCa sau farma în online, trend potențat și de contextul pandemiei. Pentru 2022, ne dorim să fim în continuare alături de comercianții noștri parteneri, prin dezvoltarea unei platforme de administrare care să poată găsi mult mai rapid atât informațiile de care au nevoie, dar și diferite tipuri de servicii care să îi ajute în eficientizarea activității lor”, a declarat Horia Grozea, Director Vânzări și Marketing, NETOPIA Payments.

Peste 300 de milioane de SMS-uri trimise în 2021 prin serviciul web2SMS

Pandemia a accentuat nevoia business-urilor de a comunica cu clienții lor, fapt pentru care serviciul web2SMS, serviciul de SMS marketing dezvoltat de echipa NETOPIA, a înregistrat o creștere semnificativă. Astfel, în 2021, volumul total de SMS-uri trimise a crescut cu 30%, marcând al doilea an consecutiv în care serviciul web2SMS a depășit pragul de 300 de milioane de SMS-uri trimise anual.

În topul industriilor care au generat cele mai multe SMS-uri trimise în 2021 continuă să se remarce industria bancară (ce implică și SMS-urile tranzacționale), cea e-commerce, inclusiv companiile de curierat, precum și industria de marketing.

Datele web2SMS relevă o rată medie de conversie de aprox. 3% în ultimii doi ani înregistrată de parteneri prin acest canal de comunicare cu clientul final, în creștere comparativ cu 2019. Potrivit companiei, mesajele de tip SMS sunt deschise în proporție de 97% în primele 15 minute de la trimitere, ajungând ulterior până la 99%, iar în cazul în care există un link inclus în mesaj, rata acestuia de deschidere este de 23%.

„Pentru anul acesta, estimăm că vom păstra trendul ascendent în ceea ce privește volumul de SMS-uri trimise, aducând îmbunătățiri constante serviciului și, de asemenea, ne dorim să ne păstrăm poziția de lider de piață în România pe această nișă. Chiar dacă în contextul pandemiei, comunicarea față în față s-a mutat pe aplicațiile online, SMS-ul o să rămână un mediu de comunicare agreat de companii în relația cu clienții lor. De altfel, este și singurul canal disponibil inclusiv offline pe orice tip de telefon, iar beneficiile și avantajele comunicării vor exista întotdeauna întrucât serviciul este unul sigur și automatizat și se bucură de o încredere crescută atât din partea clienților, cât și a partenerilor noștri. Mai mult, pe piața din România, clienții finali s-au obișnuit ca mesajele SMS să provină de la companiile sau serviciile la care au apelat, și mai puțin de pe aplicații de tip chat, acestea fiind preferate mai mult pentru conversațiile personale”, adaugă Răzvan Petrică, Director web2SMS.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 11884 / 20157
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP aniversează în 2025 trei decenii de avocatură | Cosmin Vasile, Managing Partner: “Am crescut organic, am construit fără grabă și fără artificii, și am ajuns aici pentru că am rămas fideli profesiei și valorilor ei. Rămânem, după 30 de ani, cu aceleași ținte primordiale: perfecțiunea juridică și formarea de avocați care să ne împărtășească pasiunea, valorile și viziunea”
Practica de Concurență de la Țuca Zbârcea & Asociații rămâne etalon pe piața locală, cu o echipă evidențiată în ghidurile internaționale și performanță constantă în mandatele încredințate | Raluca Vasilache (Partener): Ultimul an a fost cu adevărat special, având privilegiul de a lucra în câteva tranzacții stimulante din punct de vedere profesional. A crescut considerabil practica în domeniul autorizării investițiilor străine și se remarcă o pondere mai mare a investigațiilor
Mitel & Asociații se remarcă în practica de Concurență prin rigoare și sincronizare, oferind clienților remedii țintite, viteză procedurală și certitudine în calendarul de closing | Sub coordonarea partenerului Șerban Suchea, firma asigură trasee clare de conformare, maximizează predictibilitatea autorizărilor și păstrează direcția tranzacțiilor într-un peisaj normativ exigent și bine articulat
CMS, implicată în proiectul câștigător al premiului „Investiția Anului” în cadrul SEE Property Forum Awards 2025 pentru al doilea an consecutiv
Bohâlțeanu & Asociații a stat alături de asociații Auto Brand SRL în tranzacția prin care BPW Group a intrat pe piața locală. Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) și Anda Călin (Managing Associate), în prim plan
LegiTeam: Junior lawyers 0-1 years - Dispute Resolution Practice | GNP Guia Naghi and Partners
Lexology IP Rankings 2025 | Cine sunt profesioniștii care setează standardele pe o piață din ce în ce mai competitivă: Ana-Maria Baciu, Răzvan Dincă, Dana Blaer și Ciprian Dragomir, printre avocații a căror poziționare confirmă maturizarea sectorului local și relevanța lui în arhitectura regională a proprietății intelectuale
CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for junior lawyers
Radiografia unui an intens în practica de Employment la KPMG Legal – Toncescu și Asociații | Arhitectura normelor de dreptul muncii arată ca un șantier în lucru: reglementări noi, intenții bune, dar și intersecții nerezolvate între acte normative, zone fără busolă și practici care alunecă în interpretări divergente. De vorbă cu membrii echipei despre provocările perioadei, proiectele cheie și prioritățile clienților, în linie cu valul normativ
Practica de M&A de la Volciuc-Ionescu accelerează într-o piață mai activă, unde conformarea multiplă și mecanismele sofisticate de preț ̸ structurare ridică miza juridică. “O tranzacție este cu adevărat de succes dacă, după closing, integrarea noii afaceri decurge fluent, sinergiile preconizate se realizează efectiv și nu apar probleme majore care să-i erodeze valoarea”, spun avocații | În spatele fiecărui mandat finalizat se află o combinație atent dozată de expertiză, colaborare și reziliență
Filip & Company asistă OH Holding Limited în finalizarea tranzacției prin care fondul de investiții intră în acționariatul Lensa. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener)
Filip & Company a asistat Victoriabank în finalizarea achiziției OCN “Microinvest” SRL în Republica Moldova. Alina Stancu Bîrsan (partener) a coordonat echipa
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...