
Raport PriceFlux: Fashion și Electro IT, printre cele mai competitive sectoare din retailul românesc
14 Septembrie 2023
BizLawyerStartup-ul românesc de analiză a prețurilor PriceFlux monitorizează între 4 și 6 milioane de produse zilnic și lucrează cu magazine online din 8 țări europene.
Cel mai recent raport publicat de PriceFlux, startup-ul românesc de analiză a prețurilor, dezvăluie că sectoarele de Fashion și Electro IT sunt printre cele mai competitive în retailul românesc din punct de vedere al prețurilor, reprezentând peste 60% din produsele monitorizate. Fashion conduce clasamentul cu o cotă de 44%, în timp ce Electro IT acoperă 19%.
În ceea ce privește nișa produselor monitorizate de PriceFlux, industriile mai competitive din România sunt: Fashion (44%), Electro IT (19%), DIY - bricolaj (10%), restul de 27% reprezentând: Farma, Automotive, Beauty, Books, FMCG, Optică ș.a.
“Această competitivitate susținută reflectă importanța strategică a soluțiilor PriceFlux în ajutarea magazinelor online să navigheze și să se dezvolte în aceste sectoare intense din punct de vedere al prețurilor.", a declarat Mihai Bisnel, Managing Partner în cadrul PriceFlux. “Când competiția în lumea online atinge cote maxime, o platformă de analiză și automatizare a prețurilor precum PriceFlux poate fi un aliat esențial pentru magazinele online, având capacitatea de a monitoriza și adapta automat prețurile în timp real.", a explicat Mihai Bisnel.
În ceea ce privește nișa produselor monitorizate de PriceFlux, industriile mai competitive din România sunt: Fashion (44%), Electro IT (19%), DIY - bricolaj (10%), restul de 27% reprezentând: Farma, Automotive, Beauty, Books, FMCG, Optică ș.a.
“Această competitivitate susținută reflectă importanța strategică a soluțiilor PriceFlux în ajutarea magazinelor online să navigheze și să se dezvolte în aceste sectoare intense din punct de vedere al prețurilor.", a declarat Mihai Bisnel, Managing Partner în cadrul PriceFlux. “Când competiția în lumea online atinge cote maxime, o platformă de analiză și automatizare a prețurilor precum PriceFlux poate fi un aliat esențial pentru magazinele online, având capacitatea de a monitoriza și adapta automat prețurile în timp real.", a explicat Mihai Bisnel.
Startup-ul românesc de analiză a prețurilor PriceFlux monitorizează între 4 și 6 milioane de produse zilnic și lucrează cu magazine online din 8 țări europene. Într-o perioadă în care industria de e-commerce este într-o continuă transformare și dezvoltare, PriceFlux a reușit să își consolideze poziția de lider în furnizarea de servicii inteligente de monitorizare și automatizare a prețurilor online, marcând un an de progres și realizări semnificative.
Cu o creștere de 100% a numărului de piețe monitorizate în ultimul an, PriceFlux își propune să-și consolideze prezența în țările în care activează și să exploreze noi oportunități pe piețele europene în viitor.
Astfel, PriceFlux și-a atins scopul de a se dezvolta regional si a reușit să atragă 31 de clienți, distribuiți în 8 țări distincte, printre care se numără România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria și Grecia. Pe parcursul ultimului an, PriceFlux a atras 12 noi clienți mari de retail în portofoliul companiei.
În plus, PriceFlux a lansat recent divizia de servicii personalizate, extinzându-și oferta pentru producători și furnizori de servicii, precum și pentru companiile de retail din domenii diverse, de la închirieri auto la turism și transporturi aeriene. Această mișcare strategică demonstrează angajamentul PriceFlux de a oferi valoare adăugată companiilor din retailul online și din diferite sectoare industriale.
Serviciul principal al activității desfășurate de PriceFlux este monitorizarea prețurilor online și automatizarea strategiei de prețuri în timp real, în funcție de o varietate de parametri. În total, au fost procesate de către platforma PriceFlux peste 14.000.000 de produse unice.
Despre PriceFlux
PriceFlux este o companiei românească, al cărei scop este să ofere un avantaj competitiv companiilor de eCommerce prin automatizarea procesului de monitorizare a prețurilor competiției și generarea unui preț nou pentru produse în timp real.
Cu o prezență extinsă în 8 țări și o gamă diversificată de site-uri monitorizate, PriceFlux este recunoscută ca o sursă de încredere pentru date și informații valoroase în industria comerțului electronic.
PriceFlux este o companiei românească, al cărei scop este să ofere un avantaj competitiv companiilor de eCommerce prin automatizarea procesului de monitorizare a prețurilor competiției și generarea unui preț nou pentru produse în timp real.
Cu o prezență extinsă în 8 țări și o gamă diversificată de site-uri monitorizate, PriceFlux este recunoscută ca o sursă de încredere pentru date și informații valoroase în industria comerțului electronic.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 4560 / 19303 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat definitiv (Real Estate)
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat definitiv (Drept Societar și Comercial)
Filip & Company asistă NextUp Solutions în procesul de vânzare către Symfonia. Andreea Bănică (counsel): ”Tranzacția confirmă încă o dată că ecosistemul tech românesc este suficient de matur pentru a atrage interesul unor jucători internaționali serioși”
LegiTeam | Mitel & Asociații caută avocat stagiar pentru practica de Drept Societar și Comercial
bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ a oferit consultanță companiei germane de tehnologie cbs în achiziția diviziei SAP a SkyConsult | Cristina Daianu (Partener): ”A fost o tranzacție deosebit de dificilă. Proiectul a combinat elemente brownfield și greenfield”
Women Lawyers | Să fii femeie în lumea avocaturii de business de astăzi înseamnă atât provocări, cât și oportunități semnificative. Dana Bivol (Partener): ”Alături de ceilalți colegi parteneri am reușit să creăm o firmă cu un brand puternic, recunoscut pentru expertiza sa, atât pe plan local, cât și internațional. Popescu & Asociații oferă un mix ideal de oportunități profesionale, mediu de lucru pozitiv și resurse pentru dezvoltare personală și profesională”
Proiectul eșuat de lobby, prin care liderii Alianței pentru Unirea Românilor ar fi beneficiat de o întâlnire și o ședință foto cu Donald Trump la reședința din Mar-a-Lago (Florida) se lasă cu un proces în SUA. Pretenții de 4,6 mil. USD pentru că șefii partidului AUR nu s-au întâlnit cu înalți oficiali americani, peste Ocean
Activitate intensă în practica de Employment de la NNDKP, firmă cu una dintre cele mai mari și performante echipe de avocați specializați în oferirea de asistență juridică pe întregul spectru de aspecte de Dreptul Muncii, într-o perioadă în care solicitările clienților s-au diversificat | Roxana Abrașu (Partener): ”Avem situații care presupun complexitate prin anvergura și impactul global adus, dar și situații unde se ridică subiecte diverse sau sensibile ce trebuie gestionate cu prudență pentru a asigura că sunt abordate ținând cont de numeroasele reglementări aplicabile și se finalizează cu luarea măsurilor corespunzătoare”
Rising Stars | Raluca Biță, unul dintre cei mai buni studenți ai generației sale, a ales să profeseze în sfera Dreptului financiar-bancar în echipa Filip & Company: ” Una dintre principalele mele așteptări a fost să găsesc un mediu care să mă stimuleze intelectual și să-mi ofere ocazia de a rezolva probleme complexe și am întâlnit exact asta. Fiecare caz aduce provocări unice, care necesită o combinație de cunoștințe juridice, gândire critică și creativitate în găsirea celor mai bune soluții pentru clienți”
OMV Aktiengesellschaft a mers pe mâna avocaților de la ZRVP într-un alt arbitraj ICC cu statul român și a câștigat încă 47 mil. €, plus dobânzi. Pretenții de alte 50 mil. € la orizont, într-o procedură nouă, inițiată în decembrie 2024, în care lucrează deja aceeași echipă de avocați
Filip & Company asistă Conversion Marketing, parte a grupului eMAG, la transferul activității Profitshare către 2Performant
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | De vorbă cu Andrei Cosma (BACIU PARTNERS), revenit în avocatura locală după ce a activat ca general counsel pentru o firmă de tehnologie din Malta: ”Cred că succesul în avocatură apare atunci când un avocat înțelege cu adevărat distincția - și îmbinarea - dintre profesia de avocat și avocatura ca business. Ambele concepte au o importanță de sine stătătoare și trebuie creată o simbioză pentru a tinde spre succes”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...