
Studiu: 67% dintre români plănuiesc să cumpere articole de modă, de Black Friday; în 2021, ponderea era de 75 %
24 Octombrie 2022
AgerpresPotrivit sursei citate, 48% dintre români spun că nu îşi vor planifica achiziţiile în avans, dar vor căuta cele mai bune oferte în această "vânătoare" a reducerilor.
Şase din zece români (60%) vor cheltui până la 1.000 de lei pentru comenzile online, cu ocazia ediţiei din acest an a evenimentului Black Friday, iar ponderea celor care au în plan să-şi cumpere articole de modă nou la preţ redus este de 67%, faţă de 75% în 2021, arată rezultatele unui studiu realizat de o platformă online.
"Dacă în 2021 procentul oamenilor care plănuiau să cumpere articole de modă cu ocazia Black Friday era de 75%, anul acesta a adus o scădere de remarcat. Cu alte cuvinte, 67% dintre consumatori mai doresc să-şi îmbogăţească garderoba cu articole la preţ redus. În plus, s-a modificat şi ponderea persoanelor care nu au încă idee dacă îşi vor cumpăra haine sau nu cu acest prilej: de la 16% la 25%. Situaţia expusă reprezintă o oportunitate pentru magazinele online de a convinge cumpărătorii prin promoţii relevante", menţionează datele procesate de Glami România.
Potrivit sursei citate, 48% dintre români spun că nu îşi vor planifica achiziţiile în avans, dar vor căuta cele mai bune oferte în această "vânătoare" a reducerilor.
În ceea ce priveşte bugetul alocat pentru Black Friday 2022, rezultatele relevă faptul că 38% dintre respondenţi vor cheltui între 250 şi 500 de lei, 22% vor avea un interval de 500 - 1.000 de lei, iar 19% nu s-au hotărât încă.
"Această sumă de până la 500 de lei pentru achiziţiile online de Black Friday ne plasează pe locul doi în Europa. 40% dintre unguri nu vor depăşi pragul de 100 de euro pentru comenzile de Black Friday, românii ocupă locul secund, iar pe poziţia următoare se află bulgarii (32% vor cheltui până la 100 de euro pentru cumpărăturile lor de Black Friday)", notează studiul.
Peste jumătate dintre persoanele chestionate (54%) susţin că nu s-ar simţi confortabil la cumpărături în magazinele fizice în perioada Black Friday şi că, dacă ar observa o supraaglomerare, ar pleca.
Studiul Glami face parte din Fashion (Re)search, un proiect ce analizează periodic tendinţele pieţei. Datele au fost colectate printr-un chestionar, în perioada 4 - 18 septembrie, deschis tuturor vizitatorilor platformei, cu peste 4.900 de respondenţi din nouă ţări.
Glami România, lansată în iunie 2017, este cea mai importantă platformă online europeană de descoperire a modei, cu peste 300 de magazine partenere şi mai mult de un milion de produse de la aproape 12.000 de branduri.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 8265 / 19721 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc & Asociații acordă asistență pentru 5 proiecte eoliene și solare în cadrul celei de-a doua licitații CfD din România | Echipa a fost coordonată de Cosmin Stăvaru (Partener), susținut de Raluca Catargiu (Senior Associate)
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
CMS asistă Rezolv Energy în obținerea finanțării suplimentare de 331 milioane euro pentru parcul eolian VIFOR din România. Echipa, coordonată de Ana Radnev (Head of Banking and Finance) și Varinia Radu (Head of Energy and Projects) | Prin adoptarea în premieră a schemei de sprijin Contracte pentru Diferență, proiectul stabilește un precedent pentru viitoarele dezvoltări în domeniul energiei verzi din România
Bulboacă & Asociatii caută avocați apecializați în Drept Bancar & Finanțări | Practica Noastră de Referinţă
ITR EMEA Tax Awards 2025 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații, CMS și Schoenherr concurează pentru titlul ”Firma anului în România în domeniul taxelor”. Popescu & Asociații are două nominalizări în jurisdicția locală și este, alături de NNDKP, pe lista scurtă pentru distincția ”Firma anului în dispute fiscale”. TZA, printre finaliste în competitia pentru ”Transfer Pricing Firm of the Year”
Bulboacă & Asociatii caută un Avocat Colaborator pentru Echipa de Tranzacții de Elită (Corporate ̸ M&A)
Women Lawyers | Pentru Irina Văleanu, Counsel în cadrul firmei BACIU PARTNERS, nucleul comun de valori fundamentale a fost esențial în alegerea echipei în care se dezvoltă profesional acum: ”Reputația firmei în piața avocaturii de business din România a fost un factor decisiv, iar întâlnirea cu Ana-Maria Baciu a consolidat această alegere; am rezonat imediat, iar decizia de a colabora a venit în mod firesc”
Popovici Nițu Stoica & Asociații asistă PPC în procesul de consolidare a afacerilor din domeniul energiei regenerabile
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...