ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Studiu Ascendis: Șase din zece angajați spun că primesc zilnic sarcini de la mai mulți șefi sau colegi

27 Aprilie 2023   |   BizLawyer

• Un procent de 58% dintre angajații români spun că primesc zilnic sarcini de lucru pe mai multe canale- mesaje, telefoane, e-mailuri etc.- de la mai multe persoane din organizație, arată rezultatele studiului Ascendis ”Agile la puterea Ro”. • Sorin Sfîrlogea, Ascendis Agile: ”Transmiterea sarcinilor de la un angajat la altul este o rețetă pentru eșec, pentru că se pierd informații pe traseu și de multe ori nimeni nu urmărește progresul și rezultatele”.

 
 
Șase din zece angajați din corporațiile din România susțin că primesc zilnic sarcini de la mai mulți șefi sau colegi, pe diverse canale de comunicare, arată rezultatele celei de-a treia ediții a studiului de piață ”Agile la puterea RO”, realizat de grupul Ascendis, liderul pieței de training și consultanță în domeniul dezvoltării organizaționale. Cercetarea a fost realizată pe un eșantion de peste 250 de de lideri din companiile din România în perioada decembrie 2022 - martie 2023.

”Companiile au nevoie urgentă de o structurare corectă a sarcinilor pe care le primesc angajații pe diverse canale. Transmiterea sarcinilor de la un angajat la altul este o rețetă pentru eșec, pentru că se pierd informații pe traseu și de multe ori nimeni nu urmărește progresul și rezultatele. Atunci când cerințele vin de la mai multe persoane din organizație, de multe ori echipele îl vor deservi pe , iar acest lucru nu este mereu în interesul companiei”, a declarat Sorin Sfîrlogea, consultant Agile în cadrul Ascendis.


O altă problemă identificată în cadrul studiului este legată de constrângerile pe care le au angajații atunci când vor să-și îndeplinească sarcinile de serviciu. Un procent de 34% dintre respondenți spun că efectuarea sarcinilor de lucru depinde foarte des sau chiar zilnic de munca efectuată de alți colegi, ceea ce are un impact negativ asupra rezultatelor muncii, astfel că valoarea generată de eforturile lor este foarte scăzută.

Alocarea unui angajat pe mai multe proiecte este o altă problemă întâlnită în companii, pentru că poate duce la epuizare și la reducerea productivității.  Un procent de 45% dintre respondenți susțin că, în organizația lor, un angajat este implicat, în medie, în 2-3 proiecte simultan, iar 24% dintre respondenți susțin că numărul de proiecte per angajat variază între 3 și 5, mai arată rezultatele studiului Ascendis.

”Liderii ar trebui să ia în considerare impactul atât asupra angajatului, cât și asupra clientului. Aceștia ar trebui să recunoască faptul că supraîncărcarea unui angajat cu mai multe proiecte poate duce la consecințe negative, inclusiv la o satisfacție mai scăzută a angajatului și la o calitate redusă a muncii, ceea ce, în cele din urmă, poate avea un impact direct asupra experienței clientului”, a mai explicat Sorin Sfîrlogea.

O abordare mai concentrată, în care angajații sunt repartizați pe unul sau două proiecte simultan, le va permite să se concentreze și să livreze o muncă de înaltă calitate, într-un cadru optim. Angajații suprasolicitați sunt mai predispuși la stres, nemulțumire și implicare redusă, ceea ce duce la scăderea moralului și la creșterea fluctuației de personal.

Grupul Ascendis, fondat în 1997, a avut venituri de peste 10 milioane de euro în 2022, în creștere cu 35% față de anul 2021. Grupul este format din companiile Ascendis Consulting (training, team building și evenimente corporate, consultanță, servicii de evaluare, coaching, studii de piață), Code of Talent (programe de microlearning în parteneriat cu compania Co-Factor), Ascendis Moldova, Ascendis Ucraina și Ascendis Serbia. Divizia de consultanță Agile a fost înființată în cadrul Ascendis în urmă cu cinci ani.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3252 / 16832
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
D&B David şi Baias o cooptează în echipă pe Adina Guțiu, care va coordona departamentul de Energie și Resurse Naturale
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Provocarile legislative actuale ale companiilor într-un mediu de afaceri dinamic și inovator | De vorbă cu cu Alexandra Pădurariu, Head of Legal, Compliance and Public Affairs – Samsung Electronics România & Bulgaria, despre cum reușește compania să implementeze practicile și politicile care sprijină guvernanța corporativă responsabilă și adaptarea la tendințele ESG
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...