ZRP Schoenherr
Tuca Zbarcea & Asociatii

Visa lansează o platformă integrată cu informații, soluții și oferte speciale pentru a sprijini digitalizarea afacerilor mici și mijlocii din România

23 Martie 2021   |   BizLawyer

Inițiativa face parte din strategia Visa la nivel global de a susține afacerile mici să treacă la economia digitală și să beneficieze de avantajele plăților electronice.

 
 
Visa lansează în România o platformă integrată destinată întreprinderilor mici și mijlocii, prin care acestea pot accesa atât informații despre soluțiile de digitalizare disponibile pentru afacerile lor, cât și oferte speciale, cu scopul de a oferi ajutor pentru adaptarea la noua realitate economică, generată de impactul pandemic.

Prin accesarea platformei integrată pe www.visa.ro/marileafacerimici, deținătorii de afaceri mici și mijlocii au la dispoziție informații practice pentru dezvoltarea afacerii în mediul online. Astfel, antreprenorii pot afla cum să creeze un website pentru afacerea lor, ce trebuie să facă pentru a-și putea vinde online produsele sau serviciile și cum să își promoveze afacerea pe internet astfel încât să atragă noi clienți. Platforma oferă și informații despre avantajele plăților digitale pentru comercianți și contribuția acestora la dezvoltarea afacerii în general, precum și detalii despre soluțiile de acceptare a plăților cu cardul în magazine și online.


Platforma pune la dispoziția IMM-urilor oferte Visa avantajoase și reduceri de până la 85% pentru optimizarea  afacerii lor, precum: oferte de conectivitate mobilă și de date sau opțiuni prietenoase pentru crearea unui website sau a unui magazine online în parteneriat cu Vodafone Romania; servicii de curierat prin Fan Courier; programe de e-learning, training, coaching și consultanță, atât pentru lideri, cât și pentru echipele lor prin Trend Consult; certificate digitale calificate pentru semnătură electronică și solutii de management a documentelor “EasyStream” în parteneriat cu Trans Sped; servicii medicale prin Rețeaua de sănătate REGINA MARIA; servicii de facturare și gestiune a stocurilor prin SmartBill; soluții de vânzare rapidă și administrarea afacerii prin Ebriza; soluții de optimizare a producției prin KFactory. Special pentru platformă, Google a pus la dispoziție un playbook în care antreprenorii vor găsi sfaturi pentru a-și dezvolta afacerea în mediul online, iar parteneri internaționali precum Canva, Shopify, Wix, Squarespace, Wordpress, Facebook Blueprint, Sprout Social, Tailor Brands oferă soluții, discount-uri sau o perioadă limitată de testare gratuită pentru serviciile lor.  

România are aproximativ 486.000 de IMM-uri în industrie, construcții, comerț și servicii, care reprezintă 99,7% din totalul firmelor din economie și oferă locuri de muncă pentru aproape două treimi din totalul salariaților, potrivit datelor de la Comisia Europeană . Nevoia de transformare digitală este critică pentru afacerile mici și mijlocii din România, care se află pe ultimele locuri în Europa în privința integrării tehnologiilor digitale, conform Indicelui economiei și societății digitale (DESI) 2020 al Comisiei Europene.

“Impactul pandemiei asupra afacerilor mici și mijlocii este semnificativ, în special în turism, servicii și comertul cu amanuntul, dar unele companii au reușit să se adapteze la schimbările rapide din piață cu ajutorul solutiilor digitale. Însă tranziția la noile tehnologii nu este întotdeauna un proces usor. Inițiativa de a lansa o platformă care vine în ajutorul IMM-urilor din România face parte din strategia Visa la nivel global de a sprijini afacerile mici să dobândească competențe digitale, să adopte soluții de marketing și vânzări online și să beneficieze de avantajele plăților electronice. Revenirea economiei locale este corelată puternic cu evoluția afacerilor mici, de aceea ne propunem să cooperăm îndeaproape cu toți partenerii noștri și instituțiile competente pentru a susține economia în această perioadă plină de provocări”, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa în România.

Studiul Visa “Back to Business, 2020” arată că, la nivel global, proprietarii de afaceri mici estimează că perioada necesară pentru ca afacerea lor sa își revină pe deplin va fi cel puțin între 6 și 10 luni, iar 86% dintre aceștia sunt în general îngrijorați cu privire la evoluția din perioada următoare. Totodată, comportamentul consumatorilor s-a schimbat semnificativ pe fondul pandemiei și a accelerat adoptarea soluțiilor digitale. În acest moment, proprietarii afacerilor mici au ca prioritate adaptarea la un mediu aflat în continuă schimbare, însă mai puțin de jumătate din IMM-urile din Europa au capacitatea de a accepta plăți online.

Potrivit studiului Visa, opt din zece afaceri mici și mijlocii pe plan internațional au schimbat modul în care își desfășoară activitatea de business pentru a se adapta la noul context, accesând piața de comerț digital prin: vânzarea de produse și servicii online (43%), acceptarea plăților contactless (39%), publicitatea targetată pe rețelele de socializare (38%) și digitalizarea anumitor operațiuni, în special cele legate de încasarea plăților (30%).

La nivel global, România este poziționată pe un loc fruntaș în ceea ce privește adoptarea inovațiilor și tehnologiilor noi pentru plățile digitale. Infrastructura de acceptare a plăților digitale la nivel național este aproape în totalitate modernizată pentru plăți contactless, permițând efectuarea de plăți rapide și sigure prin simpla apropiere a cardului sau a telefonului mobil de terminalul de plată. În plus, Visa a lansat în România la sfârșitul anului trecut soluția Tap to Phone - o aplicație mobilă simplă care transformă telefoanele și tabletele Android în terminale de plată, fără să fie nevoie de echipamente suplimentare. În acest moment, tehnologia Tap to Phone este oferită în România de Alpha Bank, BCR împreună cu Global Payments, CEC Bank și OTP Bank, iar interesul comercianților și al afacerilor mici pentru această soluție este în continuă creștere datorită costurilor reduse și a simplității în utilizare.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 242 / 14336
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc și Asociații a acordat asistență BFS Molecular într-o tranzacție privind vânzarea activelor către o societate lider în domeniul medical de precizie
Mariana Signeanu, promovată Partener al firmei Biriș Goran
Cum au reușit studenții Facultății de Drept din București să câștige locul I și mențiune pe echipe la Willem Vis (Hong Kong), cel mai mare și mai prestigios concurs de drept privat din lume. Cine sunt cei șase tineri care au obținut acest rezultat remarcabil și ce spun despre motivație, experiența acumulată, oportunități. De vorbă cu antrenorii despre selecția și pregătirea echipei
CEE Attorneys ̸ Boanță, Gîdei și Asociații a consiliat compania farmaceutică USP la intrarea pe piața din România
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv (Consultanță)
Clifford Chance a asistat băncile intermediare la listarea CTP pe bursa Euronext Amsterdam
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a Lawyer | Corporate and M&A Practice
Echipa BSMP lucrează într-un proiect ce vizează implementarea unui sistem de vot electronic în AGA societăților listate prin utilizarea tehnologiei blockchain, urmată de digitalizarea procedurii de deschidere a conturilor de tranzacționare. Tot mai multe solicitări privind finanțarea prin emisiuni de obligațiuni vin de la clienți din diverse industrii, spun avocații departamentului de Capital Markets
Despre tinerii avocați care au intrat în rândul partenerilor din firmele mari | Azi, Andra Mihalache (Mușat & Asociații): A fi un avocat bun nu te califică automat pentru a fi partener în cadrul unei firme de avocați. În plus față de nivelul profesional, este nevoie de viziune, strategii de succes, capacitatea de a anticipa domeniile în dezvoltare cu impact juridic, expertiza în industrie
D&B obține încă o soluție de referință într-un litigiu fiscal: ÎCCJ dispune obligarea ANAF la stabilirea în minus a TVA auto-colectată inițial de contribuabil, precum și a contribuțiilor sociale
Pentru echipa de M&A din cadrul KPMG, anul 2021 a debutat în forță, cu mandate pentru tranzacții în IT, energie, real-estate, lifestyle, FMCG și servicii financiare. Laura Toncescu, Head of KPMG Legal: Vedem cereri de consultanță din partea unor noi investitori care optează în contextul actual să investească în România datorită fragmentării ridicate a sectoarelor, reflectată în bariere de intrare reduse și oportunități sporite de diferențiere
LegiTeam | Radu și Asociații SPRL is recruiting a senior lawyer for the banking and finance practice
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...