ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Accace România a înregistrat afaceri de 15 mil. lei în 2021 și continuă investițiile în tehnologie

24 Martie 2022   |   BizLawyer

Potrivit datelor furnizate de companie, în topul celor mai solicitate servicii de către clienți anul trecut s-au aflat cele de consultanță și serviciile de salarizare și

 
 
Accace România, una dintre principalele companii de consultanță de afaceri și externalizare servicii din Europa Centrală și de Est, a înregistrat în 2021 o cifră de afaceri de 15 milioane lei, în creștere cu 5% față de anul precedent. Pentru anul în curs, compania își propune o creștere de 15% a veniturilor, diversificarea serviciilor oferite prin magazinul online de teleconsultanță și lansarea serviciilor de consultanță juridică prin societatea de avocatură asociată.

Pe parcursul anului trecut, principalele investiții făcute de Accace România au vizat zona de tehnologie, susținând activități precum migrarea în cloud Microsoft Azure a datelor și documentelor, dar și implementarea unor instrumente software pentru automatizarea proceselor de contabilitate și de salarizare. De asemenea, investițiile în dezvoltarea tehnologică vor fi principala direcție a companiei și în 2022.


În ceea ce privește obiectivele de business pe care Accace România și le propune pentru anul acesta se numără creșterea și diversificarea serviciilor companiei, dezvoltarea continuă a competențelor tehnice ale membrilor echipei prin noi certificări, cursuri sau workshop-uri, precum și atragerea de noi membri în echipa Accace, a cărei cultură organizațională este bazată pe inovare, autonomie și performanță, inclusiv în contextul modelului de lucru hibrid.  

„Anul acesta mizăm pe o creștere de 15% a cifrei de afaceri susținută în principal de diversificarea portofoliului de servicii al companiei și de creșterea impactului acestora, prin implicarea în proiecte care să aducă valoare adăugată companiilor. De asemenea, ne propunem să dezvoltăm echipe noi în cadrul companiei, orientate către consultanță, automatizarea și eficientizarea proceselor de business, precum și implementarea unui sistem de încurajare a inovării și experimentării ideilor noi”, a declarat Laura Ștefan, Managing Director Accace România.

Potrivit datelor furnizate de companie, în topul celor mai solicitate servicii de către clienți anul trecut s-au aflat cele de consultanță și serviciile de salarizare și administrare de personal. Totodată, la începutul acestui an reprezentanții Accace au observat o creștere a solicitărilor pentru serviciile de înființare de noi companii.

Tot din datele Accace România, serviciile cu cea mai mare creștere a cererii în 2021 comparativ cu anul anterior au fost cele legate de salarizare, administrare de personal, dar și consultanță corporate și fiscală. Pentru 2022, compania estimează o creștere a solicitărilor în rândul serviciilor de consultanță.

În topul industriilor care au solicitat cel mai mult serviciile Accace România anul trecut s-au numărat: retail, IT, producție, eCommerce sau servicii.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2070 / 7917
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...