ANAR a acordat prin licitaţie publică trei perimetre din spaţiul maritim; pentru alte 25 se reia licitaţia
05 Noiembrie 2024 Agerpres
Reprezentanţii ANAR precizează că, în cadrul procedurii desfăşurate, au fost depuse 20 de oferte pentru aproximativ 40% dintre perimetrele scoase la închiriere.
Trei perimetre din spaţiul maritim, dintre cele 28 scoase la licitaţie, au fost adjudecate, a anunţat, marţi, într-un comunicat de presă transmis AGERPRES, Administraţia Naţională "Apele Române" (ANAR).
Potrivit sursei citate, pentru cele 25 de perimetre neadjudecate va fi reluată procedura de licitaţie publică.
"În urma derulării procedurii de licitaţie publică reprezentând scoaterea la închiriere a 28 de perimetre din mediul marin (prima etapă), au fost adjudecate trei perimetre, respectiv 30% dintre cele pentru care s-au depus oferte. Pentru fiecare perimetru scos la închiriere a fost nevoie de cel puţin două oferte valabile, conform legislaţiei în vigoare. Astfel, au fost declaraţi trei câştigători care au închiriat pentru o perioadă de 20 de ani, trei perimetre (3,12,13) în total de 17,5 hectare, cu un preţ de pornire de 0,04 lei/mp/lună, respectiv de 0,06 lei/mp/lună, reprezentând activităţi pentru cultivarea resurselor acvatice în regim natural (1 perimetru - nr. 13), respectiv furajat convenţional (2 perimetre- 3,12) conform "Anunţului de atribuire"", se arată în comunicat.
Potrivit sursei citate, pentru cele 25 de perimetre neadjudecate va fi reluată procedura de licitaţie publică.
"În urma derulării procedurii de licitaţie publică reprezentând scoaterea la închiriere a 28 de perimetre din mediul marin (prima etapă), au fost adjudecate trei perimetre, respectiv 30% dintre cele pentru care s-au depus oferte. Pentru fiecare perimetru scos la închiriere a fost nevoie de cel puţin două oferte valabile, conform legislaţiei în vigoare. Astfel, au fost declaraţi trei câştigători care au închiriat pentru o perioadă de 20 de ani, trei perimetre (3,12,13) în total de 17,5 hectare, cu un preţ de pornire de 0,04 lei/mp/lună, respectiv de 0,06 lei/mp/lună, reprezentând activităţi pentru cultivarea resurselor acvatice în regim natural (1 perimetru - nr. 13), respectiv furajat convenţional (2 perimetre- 3,12) conform "Anunţului de atribuire"", se arată în comunicat.
Reprezentanţii ANAR precizează că, în cadrul procedurii desfăşurate, au fost depuse 20 de oferte pentru aproximativ 40% dintre perimetrele scoase la închiriere.
"Având în vedere faptul că, pentru o parte dintre ofertele depuse documentaţia a fost incompletă, autoritatea contractantă, respectiv Administraţia Naţională "Apele Române", a oferit clarificări asupra inadvertenţelor din cadrul documentaţiilor depuse spre evaluare. Pentru perimetrele care au fost adjudecate, Administraţia Naţională "Apele Române" reia procedura de licitaţie publică, detaliile de participare fiind comunicate prin "Anunţul de participare". Astfel, în această a doua etapă, sunt scoase la închiriere un număr de 25 de perimetre (rămase disponibile după prima etapă), echivalentul a 148,5 de hectare", notează instituţia.
Toate cele 25 de perimetre pot fi vizualizate pe site-ul ANAR, la secţiunea "Activitatea Instituţiei- Licitaţii- Mediu Marin- 2. Perimetre Mediu Marin (arhiva.ZIP). Ofertele pot fi depuse până în data de 26 noiembrie, la ora 16:30, în original, la sediul Administraţiei Naţionale "Apele Române".
"Autoritatea contractantă, Administraţia Naţională "Apele Române" (ANAR), asigură accesul direct, nerestricţionat şi deplin prin mijloace electronice la conţinutul documentaţiei de atribuire. Astfel, operatorii economici pot solicita şi obţine gratuit documentaţia aferentă fiecărui perimetru la adresa de e-mail: licitatii-mediumarin@rowater.ro. Orice solicitare de clarificări privind documentaţia de atribuire poate fi transmisă la adresa de e-mail: licitatii-mediumarin@rowater.ro până în 12 noiembrie, ora 16:30 (data-limită). Răspunsurile vor fi comunicate tuturor solicitanţilor în perioada 13-18 noiembrie, ora 14:00, fiind ulterior publicate şi pe site-ul www.rowater.ro, în secţiunea "Licitaţii - Mediu Marin"", menţionează sursa citată.
Datele deschiderii ofertelor sunt următoarele: 27 noiembrie 2024 - pentru perimetrele 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8,16,17,18,19 şi 20, respectiv 28 noiembrie 2024 - pentru perimetrele: 9, 10, 11, 14, 15, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 şi 28.
Ofertantul trebuie să constituie garanţia pentru participare la licitaţia de închiriere care reprezintă 10% din valoarea de pornire a chiriei anuale, fără TVA, pentru perimetrul care face obiectul licitaţiei. Garanţia de participare la licitaţie poate fi constituită sub forma unei scrisori de garanţie bancară eliberată de o bancă din România în favoarea unităţii locatoare sau a unui ordin de plată în contul autorităţii contractante - Administraţia Naţională "Apele Române", confirmat prin extras de cont.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 645 / 8984 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company, consultant juridic în noua emisiune de obligațiuni prin care Agroserv Măriuța atrage 3 mil. €
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Dreptul muncii | Consultanță
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Real Estate | Consultanță
Cum lucrează una dintre cele mai performante echipe de Concurență de pe piața locală și care sunt particularitățile ce o diferențiază | O discuție cu Manuela Guia (Managing Partener GNP Guia Naghi & Partners) și Otilia Vîlcu (Partener), despre munca avocaților pe toată plaja serviciilor de concurență, standarde înalte și modul în care operează astfel încat să asigure clienților siguranță, claritate, robustețe probatorie și soluții care trec testul autorităților și al instanțelor
România solicită despăgubiri de 2 miliarde de euro la Curtea Internațională de Arbitraj din Londra pentru blocarea proiectului „Casa Radio” din București, dezvoltat de Plaza Centers NV | Statul și investitorii se înfruntă pe două planuri, comercial și investițional, cu seturi de remedii și probatoriu diferite, dar și cu potențiale efecte de interferență
Țuca Zbârcea & Asociații obține o soluție favorabilă într-un important litigiu de drept fiscal și vamal | Ionuț Șerban (Partener): „Este o victorie importantă pentru clientul nostru și un precedent valoros în disputele de drept vamal”
Avocații PNSA au stat alături de M Plus Croatia d.o.o, lider european în outsourcing-ul proceselor de afaceri și tehnologie, în tranzacția prin care a achiziționat Valoris Group - jucător local care deservește proiecte multilingve pentru clienți internaționali | Echipa pluridisciplinară a fost coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica
Piața de Real Estate, radiografiată de NNDKP, firmă despre care ghidurile juridice internaționale spun că este “probabil cea mai bună din România” în această practică: industrial-logistic în viteză, office cu accent pe retenție și eficiență, rezidențial cu presiune pe preț | De vorbă cu Vlad Tănase (partener) despre dinamica pieței, apetitul investitorilor, tranzacționarea proiectelor și blocajele de pe acest segment
Biroul Kinstellar din București a fost alături de Repono AB în achiziția unui sistem de stocare pe bază de baterii în județul Argeș | Karim Nils Grueber (CEO Repono): ”Echipa Kinstellar a fost un partener excepțional pe parcursul acestei tranzacții. Expertiza lor în sectorul energetic, abordarea pragmatică și capacitatea de a răspunde rapid și eficient au fost esențiale pentru a ne ghida prin reglementările complexe ale României”
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Microfruits SA în achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni emise de Armătura SA, cu o echipă coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) | Proiectul a presupus o analiză juridică amplă și o coordonare atentă între toate părțile implicate
ITR World Tax 2026 | Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. NNDKP, CMS, PNSA, TZA, Schoenherr, Băncilă, Diaconu și Asociații, Mușat & Asociații sau Popescu & Asociații, printre cele mai bune firme locale evidențiate pe palierele de General corporate tax, Transfer pricing și Tax controversy
Baciu Partners și coordonatoarea sa au urcat pe primul loc pe podium la gala inaugurală Legal 500 - CEE Awards | Ana-Maria Baciu, după ce a primit distincția „Romania Lawyer of the Year”, iar BACIU PARTNERS a fost desemnată „CEE IP Firm of the Year”: ”Încrederea nu se câștigă printr-o conjunctură, ci prin consistență, prezență și prin convingerea că lucrurile pot fi mereu făcute altfel, în beneficiul direct al echipei și clienților. Standardul pe care îl impune este clar: să livrezi claritate și rigoare în permanență și să ai curajul să gândești diferit, înțelegând miza reală”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





