
Compania de outsourcing Optima a deschis al doilea sediu din Iaşi; afacerile au crescut cu 10% în primele 9 luni
18 Octombrie 2019
BizLawyerPe lângă dezvoltarea companiei la nivelul resurselor umane, implementarea tehnologiilor bazate pe pe automatizare şi AI este o preocupare strategică constantă.
Optima, companie de outsourcing cu capital majoritar românesc, a deschis un nou sediu la Iaşi, cu echipă şi management separat faţă de structura deja existentă, conform unui comunicat remis, vineri, spre publicare.
"Recent am semnat un contract foarte important pentru noi, cu unul dintre liderii de telecomunicaţii de pe piaţa locală şi am inaugurat cel de-al doilea birou din Iaşi, care devine astfel un nou motor de creştere în Iaşi, dar şi pentru întreaga companie. În cele două sedii din Iaşi activăm cu peste 200 de oameni, 40 dintre aceştia fiind angajaţi în această vară. De asemenea, continuăm extinderea locală şi la Braşov, unde plănuim ca până la finalul anul să mai creăm 20-30 de locuri de muncă. Dezvoltarea companiei vine pe fondul creşterii proiectelor existente, dar şi pe adăugarea de clienţi noi", a declarat Daniel Mereuţă, director Optima.
"Recent am semnat un contract foarte important pentru noi, cu unul dintre liderii de telecomunicaţii de pe piaţa locală şi am inaugurat cel de-al doilea birou din Iaşi, care devine astfel un nou motor de creştere în Iaşi, dar şi pentru întreaga companie. În cele două sedii din Iaşi activăm cu peste 200 de oameni, 40 dintre aceştia fiind angajaţi în această vară. De asemenea, continuăm extinderea locală şi la Braşov, unde plănuim ca până la finalul anul să mai creăm 20-30 de locuri de muncă. Dezvoltarea companiei vine pe fondul creşterii proiectelor existente, dar şi pe adăugarea de clienţi noi", a declarat Daniel Mereuţă, director Optima.
Pe lângă dezvoltarea companiei la nivelul resurselor umane, implementarea tehnologiilor bazate pe pe automatizare şi AI este o preocupare strategică constantă. Astfel, după un proiect pilot ce a durat aproximativ 4 luni de zile, compania a implementat primul Bot care, care a preluat task-uri din zona proceselor de "back-office" ale companiei, se menţionează în comunicat.
"Adoptarea primului coleg robot în cadrul echipei Optima este doar unul dintre paşii făcuţi de companie într-un proces mai amplu de automatizare a activităţilor. Creat cu tehnologia Uipath, Adam deja lucrează zilnic alături de colegii noştri, primeşte e-mail-uri, prelucrează date, accesează diverse sisteme. A fost foarte uşor integrat de către colegi, chiar ne amuzam zilele trecute când un coleg mai nou se plângea că nu-i răspunde Adam la un anume e-mail. Adam a învăţat rapid şi va prelua curând noi task-uri, deja am început să lucrăm la automatizarea unor procese din zona de financiar şi resurse umane, vrem să-l ţinem cât mai ocupat" , explică Daniel Mereuţă.
Compania Optima a înregistrat în primele nouă luni ale acestui an o creştere de 10% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
"La sfârşitul lunii septembrie ne-am încadrat într-o creştere de 10%, la un nivel al business-ului de 17 milioane lei. Am reuşit să atingem acest nivel datorită atragerii de noi clienţi, creşterii performanţelor echipelor, dar şi în urma optimizării proceselor interne. Aşteptările noastre până la finalul anului sunt să păstrăm creşterea business-ului în aceleaşi coordonate procentuale şi să ne situăm cu afacerile undeva în jurul la 25 de milioane de lei", a precizat Mereuţă.
Compania Optima a fost înfiinţată în 2010 şi are sediul în Bucureşti, fiind membră în Association of Business Service Leaders (ABSL). În prezent, în Optima activează 400 de angajaţi în centrele din Bucureşti, Iaşi şi Braşov. Optima face parte din Grupul Next Capital cu afaceri în factoring, cumpărare şi recuperare de creanţe, cu o valoare anuală a finanţărilor de peste 50 de milioane de euro.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 7683 / 8943 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Țuca Zbârcea & Asociații, la finalizarea proiectului în care a asistat Vodafone România la achiziția Telekom România Mobile Communications: O tranzacție de durată, sofisticată, care a necesitat multă dedicare, pricepere și inspirație
Filip & Company asistă DIGI Romania la achiziția unei părți din Telekom România Mobile Communications | Echipa implicată în proiect a fost coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner)
CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for junior lawyers
Lexology Competition Rankings 2025 | Cine sunt avocații români care modelează practica de concurență pe piața locală: Cătălin Suliman (Filip & Company) și Georgiana Bădescu (Schoenherr), printre avocații considerați Thought Leaders. Manuela Guia (GNP Guia Naghi & Partners), Georgeta Dinu (NNDKP), Andreea Oprișan și Raluca Vasilache (Țuca Zbârcea & Asociații), în nucleul de forță al practicii pe piața locală
KPMG Legal - Toncescu și Asociații îl recrutează pe Alexandru Slujitoru de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener. Ramona Jurubiță, reconfirmată pentru al treilea mandat în funcția de Country Managing Partner al KPMG în România și Moldova
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocati stagiari promoția septembrie 2025 | Litigii
Decizie ÎCCJ: O victorie fiscală de referință în materia cheltuielilor intra-grup internațional și a reciclării deșeurilor de ambalaje, obținută de avocații Mușat & Asociații | Echipă interdisciplinară, coordonată de partenerii Angela Porumb și Răzvan Graure
Avocații PNSA au stat alături de compania locală Bit Soft în tranzacția prin care grupul canadian Volaris a intrat pe piața românească a tehnologiei pentru ospitalitate. Echipa pluridisciplinară a fost coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica
Instanța de judecată a constatat deductibilitatea serviciilor intra-grup de marketing și negociere, respectiv a serviciilor de cercetare și dezvoltare fără posibilitatea organelor fiscale de a evalua oportunitatea acestor servicii | Echipa Băncilă, Diaconu și Asociații, condusă de Emanuel Băncilă, a obținut victoria
Practica de M&A de la Volciuc-Ionescu accelerează într-o piață mai activă, unde conformarea multiplă și mecanismele sofisticate de preț ̸ structurare ridică miza juridică. “O tranzacție este cu adevărat de succes dacă, după closing, integrarea noii afaceri decurge fluent, sinergiile preconizate se realizează efectiv și nu apar probleme majore care să-i erodeze valoarea”, spun avocații | În spatele fiecărui mandat finalizat se află o combinație atent dozată de expertiză, colaborare și reziliență
Radiografia unui an intens în practica de Employment la KPMG Legal – Toncescu și Asociații | Arhitectura normelor de dreptul muncii arată ca un șantier în lucru: reglementări noi, intenții bune, dar și intersecții nerezolvate între acte normative, zone fără busolă și practici care alunecă în interpretări divergente. De vorbă cu membrii echipei despre provocările perioadei, proiectele cheie și prioritățile clienților, în linie cu valul normativ
Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner ZRVP) va susține un curs de arbitraj la INPPA: “Noțiuni introductive de arbitraj comercial – un ghid practic pentru începători”, desfășurat în cinci ateliere | Înscrierile se fac până pe 7 octombrie
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...