ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

DocProcess își aduce doi executivi în roluri cheie pentru consolidarea poziției companiei în România

29 Iunie 2021   |   BizLawyer

Andreea Anton a fost numită Director al departamentului de vânzări, iar Ștefania Ivanciu, Director de Marketing.

 
 
DocProcess, lider în automatizarea proceselor de business în România, anunță consolidarea departamentelor de vânzări și marketing prin atragerea a doi executivi cu experiență în companii de top în domeniul tehnologiei. Andreea Anton a fost numită Director al departamentului de vânzări, iar Ștefania Ivanciu, Director de Marketing. Andreea va fi responsabilă de dezvoltarea relațiilor de afaceri cu clienții și potențialii clienți din România, iar Ștefania de coordonarea strategiei de marketing end-to-end și creșterea cotei de piață a companiei la nivel național.

„De la intrarea fondului de private equity, Morphosis Capital în acționariatul companiei, DocProcess a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare. Ne dorim să ne extindem la nivel internațional într-un ritm rapid, dar în același timp să ne consolidăm poziția de lideri în automatizarea proceselor de business în România. Pentru a realiza acest obiectiv, avem nevoie de construirea și întărirea departamentelor de vânzări și marketing, piloni cheie în acest proces de consolidare. Andreea și Ștefania dețin o expertiză remarcabilă în domeniile lor de activitate, având peste 16 ani de experiență profesională în companii globale de tehnologie. Suntem convinși că ne vor sprijini în modelarea strategiei și a operațiunilor DocProcess astfel încât clienții și potențialii clienți să beneficieze de cele mai bune servicii din partea noastră,” a declarat Daniela Apolozan, CEO DocProcess Romania.


Andreea Anton, noul Director de Vânzări pentru piața din România are o experiență de peste 18 ani dobândită în Vodafone România. În cadrul DocProcess, Andreea va fi responsabilă de dezvoltarea relațiilor de afaceri cu clienții și potențialii clienți din România prin remodelarea strategiei locale de vânzări. De-a lungul carierei sale, Andreea a lucrat cu peste sute de clienți din România, dar și cu companii prezente pe diverse piețe internaționale, fiind recunoscută pentru abordarea sa dinamică și orientată spre rezultate.

„Sunt încântată să mă alătur echipei DocProcess și sunt și mai entuziasmată de inovațiile continue pe care compania le aduce în domeniul automatizării proceselor de afaceri către mii de clienți. Aștept cu nerăbdare să îmi aduc contribuția la dezvoltarea continuă a companiei, precum și a clienților și partenerilor noștri”, a menționat Andreea Anton, noul Director de Vânzări al DocProcess.

Ștefania Ivanciu, numită Director Marketing pentru România, are o experiență de peste 16 ani în diferite roluri de marketing la nivel local și regional pentru companii de tehnologie de top, precum Oracle și IBM. În cadrul DocProcess, Ștefania va fi responsabilă de dezvoltarea strategiei de marketing end-to-end și creșterea cotei de piață a companiei la nivel național prin realizarea de parteneriate și sprijinirea echipelor de vânzări în atingerea obiectivelor propuse. Datorită strânsei colaborări cu o multitudine de agenții, de parteneri și clienți internaționali și implementării de strategii de marketing de succes în cadrul companiilor în care a activat, Ștefania este recunoscută pentru ușurința cu care construiește, comunică și coordonează diferite echipe.

„Mă bucur că mă alătur companiei în această etapă a călătoriei sale de transformare. Abia aștept să îmi aduc aportul la dezvoltarea afacerii în România prin atragerea unei noi baze de clienți și consolidarea celei existente. Este impresionant că pot spune povestea DocProcess având alături de mine o echipă cu o viziune orientată spre viitor, dedicată clienților și dezvoltării continue a companiei,” a declarat Ștefania Ivanciu, noul Director de Marketing al DocProcess.

În septembrie 2019, DocProcess anunța intrarea în acționariatul său a fondului de private equity, Morphosis Capital. De atunci și până astăzi, compania a trecut și continuă să treacă printr-un proces de transformare a afacerii, concentrându-se, în special, pe extinderea serviciilor la nivel global. În aprilie 2020, DocProcess a deschis un birou comercial în Paris, Franța având în vedere contextul favorabil adus de publicarea Loi de Finances 2020, conform căreia până în 2025, toate facturile de tip business-to-business trebuie să fie emise în format electronic. În aprilie 2021, compania a deschis un birou comercial în SUA în orașul Austin, Texas și l-a numit CEO la nivelul grupului pe Salim Sunderji, care este responsabil de dezvoltarea de parteneriate globale și extinderea serviciilor DocProcess în SUA, Marea Britanie, Orientul Mijlociu și India.

„Ne aduce o satisfacție enormă faptul că Andreea și Stefania, care dețin o experiență de top acumulată în companii multinaționale de tehnologie, s-au alăturat echipei DocProcess în călătoria de dezvoltare a companiei. Atragerea unor talente de calibru în echipă este o dovadă a credibilității DocProcess pe piață și suntem încrezători că vor conduce compania spre rezultate remarcabile,” a adăugat Simona Gemeneanu, cofondator Morphosis Capital.

Soluțiile de automatizare puse la dispoziție de DocProcess prin platforma sa de Business Ecosystem Automation sprijină companiile să economisească sute de ore în fiecare lună în procesarea facturilor și reducerea ratei de eroare a documentelor până la 0,1%. În funcție de structura echipei financiare, între 30% și 90% dintre angajații care înainte de implementarea soluției DocProcess erau dedicați sarcinilor manuale repetitive au fost redirecționați către activități cu valoare adăugată precum prelucrarea datelor, analiză, gestionarea tranzacțiilor complexe sau îmbunătățirea proceselor existente.

Peste 3,500 de furnizori și parteneri ai companiilor care au implementat platforma DocProcess, au fost integrați și interacționează 100% digital cu ecosistemul lor încă din prima zi. Clienții care utilizează soluții DocProcess de automatizare a proceselor de business sunt multinaționale precum Carrefour, Cora, Lactalis, Mondelez, Strauss, E-mag, precum și companii antreprenoriale de tipul E-Boda, Altex și Flanco.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4433 / 8888
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ANALIZĂ | Gabriel Resources a deschis o procedură de anulare a hotărârii ICSID prin care Tribunalul arbitral a respins cererea de peste 3 mld. USD privind controversatul proiect minier de la Roșia Montană, iar România a răspuns cu un Contramemoriu care demontează acuzațiile și atacă frontal strategia reclamanților. Dacă statul ar pierde, impactul ar fi devastator pentru finanțele publice și ar compromite rezultatele măsurilor pe care guvernul Bolojan încearcă să le implementeze
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Ana-Maria Baciu, avocatul din România cu cele mai multe nominalizări la gala Legal 500 CEE Awards 2025: Intellectual Property Lawyer of the Year, Romania Lawyer of the Year și CEE Partner of the Year. Astfel de validări contribuie nu doar la consolidarea brandului său personal, ci și la repoziționarea avocaturii de business din România ca un partener credibil, capabil să ofere consultanță sofisticată clienților internaționali
Filip & Company a asistat statul român prin Ministerul Finanțelor în contractarea unor plasamente private sub forma de împrumuturi în valoare de peste 2 miliarde de euro | Echipa, coordonată de Alexandra Manciulea (partener)
Ce case de avocatură se bat pentru titlul de Law Firm of the Year în România la gala Benchmark Litigation Europe Awards 2025 | Sorina Olaru, Octavian Popescu, Dan Cristea și Cosmin Vasile, printre avocații aflați pe lista scurtă pentru titlul de titlul de Litigator of the Year. Emil Bivolaru (partener NNDKP), nominalizat și la categoria Central & Eastern Europe Litigator of the Year
Finanțele caută avocați pentru litigii arbitrale investiționale internaționale judecate potrivit regulilor de arbitraj UNCITRAL și ICSID | Acorduri-cadru de reprezentare juridică a României semnate, pentru 4 ani, cu cel mult 4 firme pentru fiecare lot
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
ITR EMEA Tax Awards 2025 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații, CMS și Schoenherr concurează pentru titlul ”Firma anului în România în domeniul taxelor”. Popescu & Asociații are două nominalizări în jurisdicția locală și este, alături de NNDKP, pe lista scurtă pentru distincția ”Firma anului în dispute fiscale”. TZA, printre finaliste în competitia pentru ”Transfer Pricing Firm of the Year”
Bondoc & Asociații acordă asistență pentru 5 proiecte eoliene și solare în cadrul celei de-a doua licitații CfD din România | Echipa a fost coordonată de Cosmin Stăvaru (Partener), susținut de Raluca Catargiu (Senior Associate)
Bulboacă & Asociatii caută un Avocat Colaborator pentru Echipa de Tranzacții de Elită (Corporate ̸ M&A)
Bulboacă & Asociatii caută avocați apecializați în Drept Bancar & Finanțări | Practica Noastră de Referinţă
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...