ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Edenred Digital Center angajează 50 de specialişti IT în centrul de inovaţie digitală din Bucureşti

18 Mai 2020   |   AGERPRES

În centrul de la Bucureşti, echipele IT dezvoltă proiecte precum aplicaţii mobile de plăţi digitale pentru zeci de milioane de beneficiari ai soluţiilor Edenred din cele 46 de ţări în care grupul este prezent.

 
 
Edenred Digital Center, hub internaţional pentru inovaţie şi proiecte strategice în IT în cadrul grupului Edenred, deschis la Bucureşti, recrutează 50 de specialişti IT.

Conform unui comunicat remis, luni, AGERPRES, posturile sunt disponibile în departamente precum Mobile Development, API Development, Data Science & Business Inteligence, Infrastructură şi Operaţiuni, E-payment Solutions Developement, Network Security şi Cloud. În prezent, Edenred Digital Center (EDC) dezvoltă soluţii pentru tranzacţii online pentru subsidiarele Edenred din întreaga lume.

EDC continuă astfel strategia de extindere a echipei, în acord cu planurile anunţate, pentru a răspunde nevoilor de eficientizare şi digitalizare ale grupului. Edenred Digital Center a fost deschis în luna mai 2019, în Bucureşti, şi are, în acest moment, 72 de angajaţi.


"Echipa EDC lucrează cu cele mai noi tehnologii pentru dezvoltarea soluţiilor şi produselor grupului şi beneficiază de un mediu de lucru flexibil, orientat pe rezultate şi profesionalism. Lucrăm Agile, iar printre tehnologiile folosite aş aminti: Xamarin, Mulesoft, Azure şi Python. Avem proiecte complexe, cu impact asupra zecilor de milioane de utilizatori ai cardurilor şi aplicaţiilor mobile Edenred, iar, pe lângă acestea, oferim echipei un pachet generos de beneficii, cu 80% peste media pieţei muncii din România. În EDC, ne dorim colegi care să îmbine pasiunea pentru tehnologie cu dorinţa de a conduce proiecte şi echipe globale", a declarat Răzvan Popescu, HR director Edenred Digital Center.

În centrul de la Bucureşti, echipele IT dezvoltă proiecte precum aplicaţii mobile de plăţi digitale pentru zeci de milioane de beneficiari ai soluţiilor Edenred din cele 46 de ţări în care grupul este prezent. EDC are un rol strategic în design-ul, implementarea şi managementul platformelor utilizate la nivel global.

Grupul Edenred este lider pe piaţa de beneficii extrasalariale pentru angajaţi şi un jucător important în soluţii pentru flote şi mobilitate, precum şi soluţii complementare, care includ plăţi corporative, incentivare şi recompensare şi programe publice sociale. Soluţiile oferite de Edenred sunt folosite zilnic de peste 50 de milioane de angajaţi din 46 de ţări. Anul trecut, grupul a gestionat tranzacţii în valoare de 31 de miliarde de euro, realizate de beneficiari, mai ales prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri, datorită platformei digitale pe care continuă să o dezvolte.

Edenred este o platformă lider de servicii şi plăţi şi conectează 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri din 46 de ţări, prin intermediul a peste 850.000 de clienţi corporativi.

Compania oferă soluţii de plată pentru situaţii specifice, precum alimente (vouchere de masă), flote şi mobilitate (carduri de combustibil, vouchere pentru transport), stimulente (vouchere cadou, platforme de incentivare a angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri virtuale).

În 2019, grupul a gestionat un volum de afaceri de 31 de milioane de euro, din tranzacţii realizate, în primul rând, prin intermediul aplicaţiilor mobile, a platformelor online şi cardurilor.

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, FTSE4Good, DJSI Europe şi MSCI Europe.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6705 / 8854
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Schoenherr i-a asistat pe fondatorii Purcari Wineries în legătură cu oferta publică de preluare voluntară de acțiuni ale companiei de către Maspex. Narcisa Oprea (partener) a coordonat echipa
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ și Andronic and Partners au gestionat juridic, în plan local, achiziția startup-ului Planable, fondat în Moldova și România, de către SE Ranking. Firme de avocatură din SUA și Moldova, în tranzacție
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
Kinstellar a asistat cumpărătorul East Grain într-una dintre cele mai mari tranzacții din agrobusiness din ultimii ani. Vânzătorii au fost asistatați de avocați italieni, care au coordonat și echipa din București a unei firme internaționale
Filip & Company a asistat OLX în vânzarea Kiwi Finance | Alina Stancu Bîrsan, partener: ”Această tranzacție reflectă dinamica accelerată a pieței locale de servicii financiare și interesul în creștere pentru tranzacții în segmente-cheie”
Bondoc si Asociații asistă un consorțiu de bănci și instituții financiare în finanțarea de 331 milioane EUR pentru faza a doua a parcului eolian Vifor din Buzău. Echipa, coordonată de partenerii Simona Petrișor, Diana Ispas și Monica Iancu, cu suportul partenerului Cosmin Stăvaru
Schoenherr și Asociații promovează trei avocați în pozițiile managing attorney at law și senior attorney at law | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Schoenherr continuă să se extindă în România, unde echipa noastră numără în prezent peste 75 de avocați și avem planuri mari pentru perioada următoare”
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
Provocările cu care se vor confrunta companiile în anul 2025, pe segmentul de Muncă ̸ Resurse Umane, sunt multiple și complexe, depășind adesea simpla conformitate legislativă, avertizează avocații firmei D&B David și Baias | Dan Dascălu, Partener: ”Necesitatea de a anticipa modificările, de a comunica transparent cu angajații și partenerii sociali, precum și riscurile asociate nerespectării prevederilor, cresc presiunea asupra angajatorilor”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...