ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Românii încep să prefere administrarea şi plata online a asigurărilor

11 Septembrie 2019   |   BizLawyer

Reprezentanții Aegon România susțin că această evoluție a fost impulsionată și de creșterea nivelului de digitalizare a pieței locale, precum și de faptul că românii, în special cei care locuiesc în marile orașe, s-au familiarizat mai bine cu gestionarea și plata online a utilităților, a ratelor și asigurărilor, precum și cu achiziționarea online de bunuri de larg consum.

 
 
24Aegon.ro, platforma de administrare a asigurărilor dedicată clienţilor Aegon România, a înregistrat o creştere a numărului de utilizatori de 30% în primele şapte luni ale acestui an. Platforma a fost îmbunătățită și relansată în luna iulie a anului trecut. Astfel, clienții companiei au acces rapid la toate informațiile legate de asigurarea lor de viață și își pot plăti prima lunară, fără să mai fie nevoiți să meargă la bancă. Pot face acest lucru la orice oră, de oriunde, rapid şi în siguranţă.

Reprezentanții Aegon România susțin că această evoluție a fost impulsionată și de creșterea nivelului de digitalizare a pieței locale, precum și de faptul că românii, în special cei care locuiesc în marile orașe, s-au familiarizat mai bine cu gestionarea și plata online a utilităților, a ratelor și asigurărilor, precum și cu achiziționarea online de bunuri de larg consum.


“Am observat că atât la nivelul pieței, cât și al portofoliului de clienți Aegon, tot mai mulți oameni aleg să își administreze asigurările și să își plătească primele online. Motivele sunt evidente și țin de simplitatea și rapiditatea procesului, care te scutește de drumurile la bancă. Noi lucrăm constant la îmbunătățirea comunicării și vrem să le ușurăm cât mai mult viața clienților noștri. De aceea, noua platformă 24Aegon.ro este gândită pentru a fi folosită cât mai facil, de la crearea contului, până la modul de organizare și prezentare a informațiilor, care sunt în permanenţă actualizate, până la efectuarea plății. Creșterea numărului de utilizatori și sondajele pe care le-am efectuat printre clienți ne arată că acest sistem este apreciat și aduce beneficii reale oamenilor, care pot avea, astfel, mai mult timp pentru ei și pentru familie“, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

Tendinţa de a alege online-ul atunci când vine vorba de asigurări este confirmată inclusiv de ceea ce se întâmplă pe cea mai mare piaţă de profil din lume, în SUA. Aici, online-ul joacă un rol tot mai important în ceea ce priveşte informarea despre asigurări cât şi achiziţia lor. Studiile arată că peste 50% dintre americani se informează online despre asigurări înainte de a face achiziţia. O parte dintre aceştia iau inclusiv decizia de a cumpăra asigurarea online. O analiză de piaţă realizată de unul dintre site-urile comparatoare de preţuri de asigurări din SUA, noexam.com, arată faptul că numărul celor care cumpără asigurări online creşte semnificativ de la un an la altul. Un astfel de comportament se regăseşte mai ales în rândul celor din generaţia Millennials, dar şi a celor din Generaţia X. Astfel, dacă în 2016, 19% dintre Millennials şi 26% dintre Generaţia X preferau cumpărarea de asigurări online, în 2018, cifrele au crescut la 28%, respectiv 32%.

Platforma 24Aegon.ro, funcțională din 2015, a fost optimizată și relansată în iulie 2018, iar în primele șapte luni ale anului curent a crescut constant, în medie cu 400 de utilizatori pe lună. Pe 24Aegon.ro clienții companiei pot găsi toate detaliile despre polițele lor de asigurare, de la evenimentele și sumele asigurate, la valoarea primei, perioada contractuală, beneficiari, documentația de care au nevoie în procesul de despăgubire, condițiile de asigurare și informații despre bonusuri și campaniile de care beneficiază. Pot avea acces la toate aceste informaţii fie de pe desktop, fie de pe un device  mobil. Clasamentul orașelor de unde provin cei mai mulți utilizatori ai acestei platforme este condus de București, urmat de Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța și Oradea. Platforma este folosită și de românii stabiliți în Marea Britanie, SUA, Italia, Germania sau Spania.

În acest context, Aegon România continuă să îşi concentreze eforturile pe îmbunătăţirea experienţei pe care o oferă clienţilor săi în mediul online. Pentru a se asigura că platforma 24Aegon.ro funcționează optim după ultimele îmbunătățiri, Aegon România a inclus într-un studiu realizat la finalul anului 2018 întrebări legate de utilitatea acestei platforme. Rezultatele au arătat un grad ridicat de mulţumire în ceea ce priveşte modul de funcţionare al platformei, dar şi în ceea ce priveşte oferirea informaţiilor într-un limbaj accesibil sau uşurinţa în utilizare. Compania va include acest tip de întrebări şi în studiul pe care îl va realiza în 2019 pentru a se asigura că actualizează în permanenţă platforma pornind de la feedback-ul primit de la clienţi.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 11 / 10439
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mandat de creștere substanțială pentru biroul CMS din București | Firma de avocatură are drept obiectiv o creștere de 50% în următorii 4 ani, ce urmează a se realiza prin mărirea echipei. Gabriel Sidere, Managing Partner, vorbește despre planurile firmei în România
Nouă avocați români intră în liga celor mai apreciați specialiști, la nivel global, în domeniul mărcilor. Cine apare în WTR Global Leaders
Instituțiile statului sunt implicate în mii de litigii în instanțele naționale și în zeci de dosare arbitrale. Sumele bugetate și onorariile plătite pentru consultanță și reprezentare juridică
LegiTeam: VASS Lawyers is looking for a Junior Attorney
GDPR, după primul an | Mai mult de 60% din proiectele în care avocații Mușat & Asociații au activat pe partea de protecție a datelor au vizat multiple jurisdicții. Iulian Popescu, Deputy Managing Partner: Ne propunem să investim în continuare în domenii de drept emergente ce vizează tehnologii precum IoT, MssA, Blockchain, agregând cunoștințele juridice cu cele tehnice
Alina Leoveanu, unul dintre cei mai buni experți români în arbitraje internaționale, intră în echipa Mayer Brown. Va lucra cu avocații care l-au asistat pe Hassan Awdi în arbitrajul ICSID împotriva României
LegiTeam: Alătură-te echipei de avocați Mitel & Asociații!
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocați stagiari pentru departamentul Litigii
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv pentru departamentul Litigii
LegiTeam: CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for junior lawyers
LegiTeam: Mușat & Asociații is looking for Junior Associates
LegiTeam: Biroul din Cluj-Napoca al Societății Civile de Avocați Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen recrutează avocați
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...