ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Românii încep să prefere administrarea şi plata online a asigurărilor

11 Septembrie 2019   |   BizLawyer

Reprezentanții Aegon România susțin că această evoluție a fost impulsionată și de creșterea nivelului de digitalizare a pieței locale, precum și de faptul că românii, în special cei care locuiesc în marile orașe, s-au familiarizat mai bine cu gestionarea și plata online a utilităților, a ratelor și asigurărilor, precum și cu achiziționarea online de bunuri de larg consum.

 
 
24Aegon.ro, platforma de administrare a asigurărilor dedicată clienţilor Aegon România, a înregistrat o creştere a numărului de utilizatori de 30% în primele şapte luni ale acestui an. Platforma a fost îmbunătățită și relansată în luna iulie a anului trecut. Astfel, clienții companiei au acces rapid la toate informațiile legate de asigurarea lor de viață și își pot plăti prima lunară, fără să mai fie nevoiți să meargă la bancă. Pot face acest lucru la orice oră, de oriunde, rapid şi în siguranţă.

Reprezentanții Aegon România susțin că această evoluție a fost impulsionată și de creșterea nivelului de digitalizare a pieței locale, precum și de faptul că românii, în special cei care locuiesc în marile orașe, s-au familiarizat mai bine cu gestionarea și plata online a utilităților, a ratelor și asigurărilor, precum și cu achiziționarea online de bunuri de larg consum.


“Am observat că atât la nivelul pieței, cât și al portofoliului de clienți Aegon, tot mai mulți oameni aleg să își administreze asigurările și să își plătească primele online. Motivele sunt evidente și țin de simplitatea și rapiditatea procesului, care te scutește de drumurile la bancă. Noi lucrăm constant la îmbunătățirea comunicării și vrem să le ușurăm cât mai mult viața clienților noștri. De aceea, noua platformă 24Aegon.ro este gândită pentru a fi folosită cât mai facil, de la crearea contului, până la modul de organizare și prezentare a informațiilor, care sunt în permanenţă actualizate, până la efectuarea plății. Creșterea numărului de utilizatori și sondajele pe care le-am efectuat printre clienți ne arată că acest sistem este apreciat și aduce beneficii reale oamenilor, care pot avea, astfel, mai mult timp pentru ei și pentru familie“, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

Tendinţa de a alege online-ul atunci când vine vorba de asigurări este confirmată inclusiv de ceea ce se întâmplă pe cea mai mare piaţă de profil din lume, în SUA. Aici, online-ul joacă un rol tot mai important în ceea ce priveşte informarea despre asigurări cât şi achiziţia lor. Studiile arată că peste 50% dintre americani se informează online despre asigurări înainte de a face achiziţia. O parte dintre aceştia iau inclusiv decizia de a cumpăra asigurarea online. O analiză de piaţă realizată de unul dintre site-urile comparatoare de preţuri de asigurări din SUA, noexam.com, arată faptul că numărul celor care cumpără asigurări online creşte semnificativ de la un an la altul. Un astfel de comportament se regăseşte mai ales în rândul celor din generaţia Millennials, dar şi a celor din Generaţia X. Astfel, dacă în 2016, 19% dintre Millennials şi 26% dintre Generaţia X preferau cumpărarea de asigurări online, în 2018, cifrele au crescut la 28%, respectiv 32%.

Platforma 24Aegon.ro, funcțională din 2015, a fost optimizată și relansată în iulie 2018, iar în primele șapte luni ale anului curent a crescut constant, în medie cu 400 de utilizatori pe lună. Pe 24Aegon.ro clienții companiei pot găsi toate detaliile despre polițele lor de asigurare, de la evenimentele și sumele asigurate, la valoarea primei, perioada contractuală, beneficiari, documentația de care au nevoie în procesul de despăgubire, condițiile de asigurare și informații despre bonusuri și campaniile de care beneficiază. Pot avea acces la toate aceste informaţii fie de pe desktop, fie de pe un device  mobil. Clasamentul orașelor de unde provin cei mai mulți utilizatori ai acestei platforme este condus de București, urmat de Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța și Oradea. Platforma este folosită și de românii stabiliți în Marea Britanie, SUA, Italia, Germania sau Spania.

În acest context, Aegon România continuă să îşi concentreze eforturile pe îmbunătăţirea experienţei pe care o oferă clienţilor săi în mediul online. Pentru a se asigura că platforma 24Aegon.ro funcționează optim după ultimele îmbunătățiri, Aegon România a inclus într-un studiu realizat la finalul anului 2018 întrebări legate de utilitatea acestei platforme. Rezultatele au arătat un grad ridicat de mulţumire în ceea ce priveşte modul de funcţionare al platformei, dar şi în ceea ce priveşte oferirea informaţiilor într-un limbaj accesibil sau uşurinţa în utilizare. Compania va include acest tip de întrebări şi în studiul pe care îl va realiza în 2019 pentru a se asigura că actualizează în permanenţă platforma pornind de la feedback-ul primit de la clienţi.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 15777 / 16802
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ONV LAW își extinde echipa de avocați și își mărește portofoliul de proiecte cu 20%, în primele 3 luni ale anului. Afaceri de 1,5 mil E, anul trecut
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
Studiu Refinitiv | Piața tranzacțiilor de M&A s-a redresat în Q1 ̸ 2024, dar nu înregistrează creșteri pe piețele emergente. DLA Piper și CMS își mențin pozițiile fruntașe la nivel global, Schoenherr se remarcă în Europa, iar Filip & Company întră în topul consultanților din Europa Estică
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Dorsey & Whitney (Europe) LLP și Schoenherr România, alături de cumpărator în tranzacția prin care Eleco plc, firmă listată pe bursa londoneză, preia două companii de software locale. Ce consultanți au lucrat pentru vânzător
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
BONDOC ȘI ASOCIAȚII anunță 5 noi promovări în cadrul echipei sale de avocați, inclusiv un nou partener | Lucian Bondoc, Managing Partner: Continuă recunoașterea meritocratică și echitabilă a atingerii unor praguri de experiență și a unor contribuții speciale la succesul nostru comun
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Alexia Rizoiu, 85 de puncte la examenul organizat de Facultatea de Drept în anul 2022: ”Cuvântul-cheie în jurul căruia îmi concentrez activitatea de student este echilibrul. Satisfacția pe care o obții după ce ai reușit să înțelegi încă un concept sau o instituție a dreptului nu se compară cu nimic altceva; simți că ai mai făcut un pas spre a deveni profesionistul care îți dorești să fii”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...