ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Românii încep să prefere administrarea şi plata online a asigurărilor

11 Septembrie 2019   |   BizLawyer

Reprezentanții Aegon România susțin că această evoluție a fost impulsionată și de creșterea nivelului de digitalizare a pieței locale, precum și de faptul că românii, în special cei care locuiesc în marile orașe, s-au familiarizat mai bine cu gestionarea și plata online a utilităților, a ratelor și asigurărilor, precum și cu achiziționarea online de bunuri de larg consum.

 
 
24Aegon.ro, platforma de administrare a asigurărilor dedicată clienţilor Aegon România, a înregistrat o creştere a numărului de utilizatori de 30% în primele şapte luni ale acestui an. Platforma a fost îmbunătățită și relansată în luna iulie a anului trecut. Astfel, clienții companiei au acces rapid la toate informațiile legate de asigurarea lor de viață și își pot plăti prima lunară, fără să mai fie nevoiți să meargă la bancă. Pot face acest lucru la orice oră, de oriunde, rapid şi în siguranţă.

Reprezentanții Aegon România susțin că această evoluție a fost impulsionată și de creșterea nivelului de digitalizare a pieței locale, precum și de faptul că românii, în special cei care locuiesc în marile orașe, s-au familiarizat mai bine cu gestionarea și plata online a utilităților, a ratelor și asigurărilor, precum și cu achiziționarea online de bunuri de larg consum.


“Am observat că atât la nivelul pieței, cât și al portofoliului de clienți Aegon, tot mai mulți oameni aleg să își administreze asigurările și să își plătească primele online. Motivele sunt evidente și țin de simplitatea și rapiditatea procesului, care te scutește de drumurile la bancă. Noi lucrăm constant la îmbunătățirea comunicării și vrem să le ușurăm cât mai mult viața clienților noștri. De aceea, noua platformă 24Aegon.ro este gândită pentru a fi folosită cât mai facil, de la crearea contului, până la modul de organizare și prezentare a informațiilor, care sunt în permanenţă actualizate, până la efectuarea plății. Creșterea numărului de utilizatori și sondajele pe care le-am efectuat printre clienți ne arată că acest sistem este apreciat și aduce beneficii reale oamenilor, care pot avea, astfel, mai mult timp pentru ei și pentru familie“, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

Tendinţa de a alege online-ul atunci când vine vorba de asigurări este confirmată inclusiv de ceea ce se întâmplă pe cea mai mare piaţă de profil din lume, în SUA. Aici, online-ul joacă un rol tot mai important în ceea ce priveşte informarea despre asigurări cât şi achiziţia lor. Studiile arată că peste 50% dintre americani se informează online despre asigurări înainte de a face achiziţia. O parte dintre aceştia iau inclusiv decizia de a cumpăra asigurarea online. O analiză de piaţă realizată de unul dintre site-urile comparatoare de preţuri de asigurări din SUA, noexam.com, arată faptul că numărul celor care cumpără asigurări online creşte semnificativ de la un an la altul. Un astfel de comportament se regăseşte mai ales în rândul celor din generaţia Millennials, dar şi a celor din Generaţia X. Astfel, dacă în 2016, 19% dintre Millennials şi 26% dintre Generaţia X preferau cumpărarea de asigurări online, în 2018, cifrele au crescut la 28%, respectiv 32%.

Platforma 24Aegon.ro, funcțională din 2015, a fost optimizată și relansată în iulie 2018, iar în primele șapte luni ale anului curent a crescut constant, în medie cu 400 de utilizatori pe lună. Pe 24Aegon.ro clienții companiei pot găsi toate detaliile despre polițele lor de asigurare, de la evenimentele și sumele asigurate, la valoarea primei, perioada contractuală, beneficiari, documentația de care au nevoie în procesul de despăgubire, condițiile de asigurare și informații despre bonusuri și campaniile de care beneficiază. Pot avea acces la toate aceste informaţii fie de pe desktop, fie de pe un device  mobil. Clasamentul orașelor de unde provin cei mai mulți utilizatori ai acestei platforme este condus de București, urmat de Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța și Oradea. Platforma este folosită și de românii stabiliți în Marea Britanie, SUA, Italia, Germania sau Spania.

În acest context, Aegon România continuă să îşi concentreze eforturile pe îmbunătăţirea experienţei pe care o oferă clienţilor săi în mediul online. Pentru a se asigura că platforma 24Aegon.ro funcționează optim după ultimele îmbunătățiri, Aegon România a inclus într-un studiu realizat la finalul anului 2018 întrebări legate de utilitatea acestei platforme. Rezultatele au arătat un grad ridicat de mulţumire în ceea ce priveşte modul de funcţionare al platformei, dar şi în ceea ce priveşte oferirea informaţiilor într-un limbaj accesibil sau uşurinţa în utilizare. Compania va include acest tip de întrebări şi în studiul pe care îl va realiza în 2019 pentru a se asigura că actualizează în permanenţă platforma pornind de la feedback-ul primit de la clienţi.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 575 / 11003
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Ce firme de avocați au lucrat în cele mai mari tranzacții din 2019 | Reff & Asociații și Wolf Theiss au asistat cele mai multe fuziuni și achiziții din Top 10. Echipele care au gestionat juridic fiecare proiect
Dentons își întărește practica de Banking & Finance la nivel regional
Noerr își întărește echipa corporate ̸ M&A, real estate și litigii. Iulian Sorescu devine Partener
RIL. Hotărârea ICCJ 1 ̸2020 | AVRAM LAW a asistat Asociația Română a Băncilor la redactarea memoriului în vederea soluționării chestiunii privind poprirea asupra conturilor instituțiilor publice
Cum lucrează și ce mandate primește echipa axată pe Fiscalitate ̸Taxe de la Țuca Zbârcea & Asociații. Alianța cu Andersen Global oferă acces la know-how și competențe globale, dar și la proiecte transfrontaliere și clienți internaționali
Anda Todor, fost coordonator al biroului Dentons, se alătură firmei Istocescu & Vintilă ca Managing Partner. Todor, Istocescu & Vintilă – TIV Legal vrea să imprime o nouă tendință pe piața locală de avocatură
Mitel & Asociații a asistat fondul ACCESSION II în vânzarea companiilor Lipomin SA şi Carpatina SA. Ce avocați a avut Prodal 94, firma lui Jabbar Kanani, în această achiziție
Din vorbă-n vorbă cu Lavinia Aftodor, Senior Legal Counsel la BCR, singurul In-House Counsel desemnat Rising Star în România de către Euromoney. “Munca de in-house lawyer nu este rutinantă, sarea și piperul sunt prezente zi de zi. E o plăcere să îmi regăsesc vechi colegi de breaslă, din case de avocatură de prestigiu, cu care să fac echipă în cadrul unui proiect complex”
Cum lucrează avocații de IP de la bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ. Activitatea intensă în 2019, cu numeroase elemente de inovație, prin soluții aplicate pentru protecția drepturilor clienților. Anul acesta va fi extinsă interconectarea domeniului IP cu domeniile TMT
act | Botezatu Estrade Partners face o primă rundă de promovări și recrutare sub noul brand. Mihaela Poșircă devine partener, alți avocați fac un pas înainte în carieră
CJUE: Confiscarea sumelor nedeclarate la frontiera României este contrară dreptului UE. Țuca Zbârcea & Asociații a sesizat Curtea europeană
Filip & Company a asistat BT Leasing în cadrul unei emisiuni de obligaţiuni de 40 de milioane euro
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...