ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Răzvan Cuc pune condiţii, altfel va rezilia contractul pentru lotul doi al autostrăzii Sebeş-Turda

13 Iunie 2019   |   Mediafax

Ministrul Transporturilor a cerut pe 20 mai rezilierea contractului pentru modernizarea DN 73 Braşov-Piteşti, deoarece a găsit pe şantier doar 11 utilaşe şi 20 de muncitori, la numai o zi după ce a rupt contractul cu asocierea de firme care ar fi trebuit să finalizeze centura ocolitoare a oraşului Tecuci.

 
 
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, s-a arătat nemulţumit, joi, de lotul doi al autostrăzii Sebeş-Turda, declarând că va rezilia contractul cu firma care se ocupă de construcţie, dacă până la sfârşitul lunii iunie nu vine cu contractele de subcontractare sau cu dovada utilajelor în şantier.

„Cel de al doilea lot, după cum aţi văzut am avut o discuţie cu constructorul, foarte serioasă, în sensul că dacă în două săptămâni de zile nu vine cu contractele şi cu utilajele necesare pentru lucru la lotul doi, vom rezilia contractul”, a declarat ministrul Transporturilor, referitor la lotul doi al autostrăzii Sebeş-Turda.

Răzvan Cuc a adăugat că de la momentul preluării mandatului, la sfârşitul lunii februarie al acestui an, a avertizat că va rezilia contractul cu constructorii străini.


„Eu, de altfel, de la începutul acestui mandat, de când am preluat mandatul la sfârşitul lunii februarie, am venit pe acest lot de autostradă şi am spus că la sfârşitul lunii iunie voi spune exact pe ce contracte vom merge şi pe care le vom rezilia, pentru că nu trebuie să stăm să ne rugăm de aceşti constructori străini care trebuiau să vină de la bun început cu utilaje şi să lucreze, nu să încerce tot felul de tertipuri ca să primeze lucrările. Sunt contracte încheiate din 2014 care trebuiau să avanseze în 36 de luni, nu trebuiau terminate de execuţie şi proiectare, iată că ne aflăm în 2019 şi la cum am văzut că evoluează lucrurile pe lotul doi al acestei autostrăzi, dacă până la sfârşitul lunii iunie nu vine cu firmele, cu contractele de subcontractare pe care el trebuie să şi le aleagă să le facă, dar mare atenţie şi foarte important, cei care vor alege să lucreze cu această firmă trebuie să insiste să fie declaraţi ca subcontractori oficiali la CNAIR ca Compania de Autostrăzi să poată face plăţile direct către subcontractori şi să nu existe impedimente”, a mai declarat Cuc.

Ministrul Transporturilor a cerut pe 20 mai rezilierea contractului pentru modernizarea DN 73 Braşov-Piteşti, deoarece a găsit pe şantier doar 11 utilaşe şi 20 de muncitori, la numai o zi după ce a rupt contractul cu asocierea de firme care ar fi trebuit să finalizeze centura ocolitoare a oraşului Tecuci.

Constructorul susţine că Lotul II Sebeş - Turda progresează

Încă un segment al Autostrăzii A10 Sebeş – Turda, şi anume Lotul II Sântimbru - Aiud - Rădeşti (km 17 + 000 - km 41 + 250), va fi deschis traficului până la sfârşitul acestui an, informează construtorul, compania Aktor.

Aktor, contractorul lotului de autostrăzi Sântimbru - Aiud - Rădeşti, accelerează lucrările pe acest segment, pe baza unui calendar foarte specific, susţine comunicatul. În prezent, se lucrează intens la rambleele de poduri, la ridicarea şi aşezarea grinzilor pe toate podurile, turnarea straturilor de balast stabilizat, precum şi la structurile din beton, rigolele şi zidurile de sprijin. De asemenea, lucrările de asfaltare sunt planificate să înceapă cu primii 7 km din totalul de 24,25 km al lotului II, în perioada 25-30 iunie 2019. Aceste lucrări se realizează cu un efectiv de peste 350 de persoane, cu 120 de camioane şi peste 80 de maşini mecanizate.

Până la sfârşitul anului, lotul II al autostrăzii Sebeş-Turda de 24,25 km va fi deschis traficului, permiţând legătura rutieră între Coridorul IV, autostrăzile "A1 Sibiu - Deva" şi "A3 Câmpia Turzii - Gilau". În acelaşi timp, municipalităţile Alba-Iulia, Teiuş şi Aiud vor fi conectate cu o serie de beneficii semnificative pentru comunităţile locale înconjurătoare, cum ar fi degrevarea de traficul de tranzit, reducerea poluării fonice şi a aerului, precum şi, cel mai important, îmbunătăţirea siguranţei rutiere.

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, s-a arătat nemulţumit, joi, de lotul doi al autostrăzii Sebeş-Turda, declarând că va rezilia contractul cu firma care se ocupă de construcţie, dacă până la sfârşitul lunii iunie nu vine cu contractele de subcontractare sau cu dovada utilajelor în şantier. „Cel de al doilea lot, după cum aţi văzut am avut o discuţie cu constructorul, foarte serioasă, în sensul că dacă în două săptămâni de zile nu vine cu contractele şi cu utilajele necesare pentru lucru la lotul doi, vom rezilia contractul”, a declarat ministrul Transporturilor, referitor la lotul doi al autostrăzii Sebeş-Turda.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 277 / 32163
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Romgaz are nevoie de avocați pentru o achiziție în Grecia. Producătorul de gaze naturale vrea să preia 20% din Gastrade, promotorul proiectului pentru operarea terminalului de LNG de lângă Alexandoupolis
Refinitiv | Cinci societăți de avocați cu prezență la București, în topul consultaților juridici din tranzacțiile derulate în Europa Estică, în primele șapte luni. CMS își păstrează primul loc în regiunea EMEA
Echipa de M&A a D&B David și Baias este implicată în 15 tranzacții aflate în diferite faze | Sorin David, Managing Partner: Activitatea societății noastre poate fi văzută ca un barometru al pieței. Pe baza proiectelor aflate în derulare, suntem optimiști și pentru perioada următoare
De vorbă cu Manuela Guia, despre proiectul GNP Guia Naghi and Partners | Nu am mutat portofolii de clienți, dar experiența avocaților implicați în acest proiect și recunoașterea de care ei se bucură au făcut ca, încă din prima zi, să avem atât de multe proiecte, încât să ne prindă cam des noaptea sau week-endul la birou
INTERVIU | Ligia Cecilia Popescu, Partener Wolf Theiss, Coordonator al Departamentului Litigii și Arbitraj: Profilul standard al clienților constanți include, cu preponderență, societăți multinaționale, instituții de credit și fonduri de investiții. Gestionăm un număr în creștere de dosare de criminalitate economică astfel încât dezvoltarea acestui domeniu se află printre prioritățile noastre
Filip & Company apără România în ultimul arbitraj ICSID, cerut de un grup controlat de magnatul rus Iakov Goldovski. Cine sunt coordonatorii echipelor de avocați
Cum poți ajunge să lucrezi printre ”zeii” arbitrajului internațional și să interacționezi cu unii dintre cei mai cunoscuți arbitri din lume. Traseul remarcabil parcurs de Ștefan Dudaș, avocatul român din echipa pariziană a firmei Derains & Gharavi International
Cum poți intra în echipa Reff & Asociații și ce te așteaptă după | ”Oferim tinerilor tot sprijinul de care au nevoie pentru a-și atinge potențialul. Nu sunt singuri în această călătorie”, spun reprezentanții firmei
Deloitte România și Reff & Asociații au asistat grupul austriac Rondo Ganahl în achiziția Transilvania Pack & Print
Fundația Baylor Marea Neagră poate continua programul național de donații de medicamente. O victorie obținută de avocații NNDKP
Cum se pot deschide porțile unui traseu profesional aproape perfect | Cine i-a „arătat drumul” Georgianei Evi, Senior Associate în cadrul Clifford Chance Badea. Despre chimia dintre mentor și mentee și dorința amândurora de a învăța și a crește împreună, profesional și personal
Cum poți dezvolta o carieră internațională în avocatură | Studii în Timișoara, concursuri tip „moot court”, masterat la Londra și un loc în echipa Debevoise & Plimpton LLP. Rețeta succesului, în varianta Dianei Moise
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...