ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Avoteca lansează o platformă online cu servicii juridice

20 Mai 2020   |   BizLawyer

Înrolarea în platforma Avoteca.com se face gratuit, însă pentru a beneficia de toate avantajele expunerii în platformă avocații pot alege un abonament premium, care are la bază costuri fixe de administrare, accesibile și transparente de la bun început.

 
 
Start-up-ul juridic Avoteca lansează astăzi platforma digitală avoteca.com, care reunește avocații colaboratori, titulari și cei din societățile civile de avocați mici și mijlocii, într-o comunitate online de servicii cu profil juridic. Avocații își prezintă profilul, specializarea și experiența într-o platformă profesională ușor de gestionat, au acces la o rețea de peste 3500 de potențiali clienți și parteneri, beneficiază de vizibilitate online și apartenența la o comunitate în creștere, cu peste 190 de avocați din 40 de orașe ale României, se arată într-un comunicat remis spre difuzare.

Având în vedere noul context socio-economic și consumul în creștere pentru serviciile online, tot mai mulți avocați își mută o parte dintre activități în mediul digital. Accesarea unei noi piețe aduce cu sine provocări, iar avocații au nevoie de soluții care să le acopere nevoile principale de vizibilitate, pentru a se putea concentra pe activitatea de bază a profesiei lor.


Avoteca își propune să vină în întâmpinarea acestora, oferindu-le o alternativă la contractarea serviciilor juridice. Platforma permite crearea unui profil profesional, în care avocatul își poate selecta ariile de specialitate, orașul în care activează, precum și datele de contact, putând să-și individualizeze pagina cu elementele de branding ale cabinetului. Potențialii clienți sau colaboratori vor putea să ajungă cu ușurință la avocatul dorit, după o simplă căutare în baza criteriilor de selectare sau în funcție de problema juridică. Comunicarea cu avocatul se va face direct prin platformă sau prin datele de contact puse la dispoziție pe profilul acestuia.

Cu un design intuitiv și adaptat oricărui tip de dispozitiv, avocatul se poate înregistra cu ușurință și își poate coordona prezența sa online fără a avea nevoie de cunoștințe tehnice avansate. În același timp, prin simpla completare a unor câmpuri, fiecare avocat își poate prezenta activitatea, în mod personalizat și axat pe ariile de expertiză care îl pasionează.

„Am vrut să dăm o șansă reală tuturor avocaților de a avea o prezență profesională online, chiar și celor tineri care se află la început de drum și cărora le este cel mai dificil să-și construiască un renume pe piață și să atragă noi clienți. Astfel, sarcinile administrative vor fi preluate de noi, în timp ce avocații pot aloca timpul economisit către chestiunile juridice. Cu alte cuvinte, le oferim avocaților oportunitatea de a economisi timp pentru a oferi, la rândul lor, servicii juridice performante”, subliniază Ana-Maria Drăgănuță Briard, avocat și fondator al Avoteca. „Credem că doar printr-un efort comun și cu o comunitate de profesioniști foarte bine pregătiți putem avea un impact asupra profesiei de avocat, arătând astfel și latura empatică și mai aproape de oameni a avocatului, deseori mai puțin cunoscută în societate”, completează Ana-Maria Drăgănuță Briard.

Designul și funcționalitățile sunt gândite din perspectiva unui avocat, plecând de la opiniile utilizatorilor Avoteca. Acestea sunt preluate și testate  timp de un an, aducând o valoare reală activității profesionale a avocatului. Prin apartenența la o comunitate de profesioniști, avocații sunt stimulați să împărtășească din cunoștințele și experiența lor cu cei mai tineri, să lege colaborări pe cazuri complexe care presupun specializări în arii diferite și să ofere acoperire geografică națională.

Înrolarea în platforma Avoteca.com se face gratuit, însă pentru a beneficia de toate avantajele expunerii în platformă avocații pot alege un abonament premium, care are la bază costuri fixe de administrare, accesibile și transparente de la bun început. Avocații au libertatea să-și seteze propriile onorarii în relația cu clienții, stabilirea acestora fiind independentă de platformă.

Noi  funcționalități vor fi lansate până la finalul anului 2020, care vor ajuta avocații să aloce și mai mult timp activităților juridice, lăsând în grija platformei Avoteca chestiunile administrative.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7 / 11
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Kinstellar is recruiting a junior to mid-level Litigation Lawyer
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
Women in Business Law Awards 2024 | Două firme locale independente și două birouri ale unor firme internaționale, pe lista scurtă pentru premiul ”Firma anului în Europa de Est”. Popescu & Asociații, câștigătoarea de anul trecut, listată în trei categorii
Kinstellar a acordat consultanță ING Bank N.V. cu privire la o nouă facilitate de credit senior de 150 de milioane de euro acordată furnizorului român de servicii de telecomunicații DIGI România. Magdalena Răducanu (Special Counsel) a coordonat echipa
Raport IT&C: Oportunități de cooperare între Marea Britanie ̸ România | Mircea Moraru, Counsel la CMS România: Pentru investitorii britanici care iau în considerare scena dinamică de IT&C din România, este esențial să înțeleagă și să navigheze printre complexitățile juridice
Vasile Țiple, fostul Consilier General al UiPath și fondatorul Goodlegal, se alătură KPMG Legal - Toncescu și Asociații
PNSA a consiliat Grupul Orange în fuziunea post-achiziție dintre Orange România și Orange România Communications. Partenerii Bogdan C. Stoica și Irina Ivanciu au coordonat echipele din mai multe arii de practică
Bondoc și Asociații obține un nou succes în materia litigiilor de achiziții publice. Ce avocați au fost în echipa de proiect
Cererea de inițiere a procedurii de arbitraj cerută de Eurohold și EIG a fost înregistrată la ICSID | Reclamanții se pregătesc să conteste restricțiile impuse de Uniunea Europeană în privința acordurilor de investiții încheiate între statele membre și spun că un astfel de arbitraj va crea un precedent pentru alte întreprinderi din UE. Ce avocați fac parte din echipa care consiliază asigurătorul
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Norris Alexandru Mircescu, al cincilea cel mai bun punctaj din anul 2022: ” Mi-am rezervat ultimii doi ani de facultate pentru a descoperi lumea avocaturii. Cel puțin momentan, îmi doresc să progresez și să mă dezvolt în România. Îmi iubesc țara și familia, nu văd cum aș putea sta departe prea mult timp de lucrurile care sunt cele mai importante pentru mine”
Avocații Wolf Theiss văd o creștere de 20-30%, anul acesta, în practica de Dispute Resolution | Ligia Cecilia Popescu, Partenerul Wolf Theiss care coordonează Departamentul de Litigii şi Arbitraj, al doilea ca volum de activitate și ca încasări al biroului din București: “Avem o echipă foarte puternică. O parte semnificativă a portofoliului de clienţi ai practicii provine din recomandări provenite de la firme internaţionale de avocatură”
Mergermarket - League Tables of Legal Advisors (Q1 2024) | Piața de M&A își revine în primul trimestru și crește cu o treime, la nivel global și cu 42% în Europa. CMS, printre primele în clasamentul global și în Europa. Wolf Theiss și DLA Piper, pe podium în Europa Centrală și de Est
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...