ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Avocatura în provincie | Cum au trecut prin criză avocații firmei SAUCĂ & PARTNERS (Timișoara). Cel mai greu și mai interesant proiect a vizat asistarea unui client aflat într-o inspecție fiscală

12 Mai 2020   |   Bogdan Alexandru

Consultanța juridică în domeniul dreptului muncii a predominat, întrucât clienții au dorit să aleagă cele mai bune soluții juridice pe timpul pandemiei, au vrut ca toate documentele juridice să fie întocmite de un specialist de dreptul muncii, de la simplele acte adiționale de telemuncă sau muncă la domiciliu, la elaborarea deciziilor de concediere pentru motive economice, până la asistarea la negocierile colective.

Adriana Gabriela Saucă, fondator al Cabinetului de avocatură SAUCĂ & PARTNERS

 
 
SAUCĂ & PARTNERS, cabinet de avocatură din Timișoara, a păstrat o legătură permanentă cu clienții săi, chiar dacă și-a desfășurat activitatea în această perioadă preponderent prin intermediul emailului sau oferind consultanță juridică la telefon.

”Având în vedere că cetățenii străini nu au venit în Romania, începând cu luna martie 2020, pentru desfășurarea activităților pe care le  aveau aici - de exemplu clienții din Italia sau Germania -  iar cea mai mare parte a clienților și-a mutat activitatea comercială remote, am decis ca toți avocații din birou să își desfășoare activitatea acasă, evitând riscul de îmbolnăvire”, a declarat Adriana Gabriela Saucă, fondator al Cabinetului de avocatură SAUCĂ & PARTNERS.


Serviciile juridice au fost prestate în aceeași manieră profesionistă, chiar dacă au fost realizate în afara spațiului profesional în care sunt întâmpinați clienți, de regulă.

”În această perioadă, am asistat clienți atât pentru negocierea și semnarea unor promisiuni de vânzare-cumpărare, cât și pentru înființarea de asociați sau societăți comerciale, întâlnindu-ne cu clienții în incinta biroului doar pentru semnarea documentelor necesare. Ca birou de avocatură, suntem bucuroși că cea mai mare parte a clienților a dorit să își finalizeze proiectele începute înainte de pandemie sau să își dezvolte proiectele începute în lunile precedente”, a adăugat Adriana Gabriela Saucă.

Chiar dacă activitatea instanțelor de judecată a fost redusă, avocații au preluat dosare noi, iar cererile de chemare în judecată împreună cu anexele în probațiune au fost transmise pe email.

Fondatoarea cabinetului de avocatură spune că a existat o diminuare a activităților juridice față de luna februarie 2020, din cauza schimbărilor decise în România, însă activitatea echipei de avocați nu a fost afectată în mod grav, pe agenda fiecărui membru al echipei existând în fiecare zi proiecte de finalizat.

”Am încercat să ținem aproape clienții existenți, să le transmitem toate noutățile legislative apărute, să îi consiliem să facă cele mai bune alegeri din punct de vedere juridic și să le pregătim documentele juridice de care aveau nevoie în funcție de obiectul lor de activitate”, a mai spus Adriana Gabriela Saucă.

Consultanța juridică în domeniul dreptului muncii a predominat, întrucât clienții au dorit să aleagă cele mai bune soluții juridice pe timpul pandemiei, au vrut ca toate documentele juridice să fie întocmite de un specialist de dreptul muncii, de la simplele acte adiționale de telemuncă sau muncă la domiciliu, la  elaborarea deciziilor de concediere pentru motive economice, până la asistarea la negocierile colective.

Au existat și solicitări de asistență și în privința negocierii contractelor pe care clienții le aveau în derulare,  de la acordarea amânărilor la plată, la obținerea suspendării de la plata chiriei până la reducerea sau modificarea prețului contractual.

Cel mai greu și mai interesant proiect juridic a vizat acordarea asistenței juridice de drept fiscal unui client aflat într-o inspecție fiscală, a cărui activitate a fost blocată ca urmare a emiterii unei Decizii de instituire a măsurilor asigurătorii, într-un domeniu de activitate unde opiniile fiscale sunt contraversate chiar de la un județ la altul.

Cabinetul SAUCĂ & PARTNERS este coordonat de Adriana Gabriela Saucă, avocat cu o experiență de peste 12 ani în domeniul juridic în una din cele mai mari case de avocatură din Timișoara.
Serviciile juridice sunt adresate atât cetățenilor români, cât și clienților străini, limbile italiană și engleză fiind vorbite în mod fluent în cadrul cabinetului de avocatura și sunt prestate în principal în Timișoara, unde se află biroul, dar și în celelalte orașe din România.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 6 / 9
     

    Ascunde Reclama
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    PwC și D&B David și Baias au asistat compania Public Power Corporation (PPC) din Grecia în tranzacția de preluare a activelor din România ale grupului Enel
    LadyLawyer | Doamnele avocat dau forță echipei Stratulat Albulescu & Asociații, firmă în care dedicarea, creativitatea, perseverența, mediul de lucru și expunerea la proiecte de anvergură clădesc cariere solide. De vorbă cu avocatele firmei despre valori, decizii înțelepte și calități care pavează drumul spre succes
    LadyLawyer | Lavinia Nucu, Head of Legal pentru România în cadrul CPI Property Group, avocat cu o carte de vizită impresionantă, trail-blazer pe piața din România în multe tranzacții high-profile din industria de real estate: Orice problemă, indiferent de anvergură, surmontată prin alinierea sinergiilor echipei, este un motiv de satisfacție profesională și întărește sentimentul de apartenență la o organizație de succes
    Filip & Company a asistat grupul Digi la încheierea unui contract cu abrdn pentru finanțarea dezvoltării unei rețele de comunicații în sudul Spaniei. Ce avocați au lucrat în proiect
    Proprietarii Balvanyos Resort au cumpărat hotelul K+K Elisabeta din centrul Capitalei. Avocații Wolf Theiss au asistat vânzătorul
    LegiTeam | Bulboacă & Asociații recrutează avocat (Finance & Banking)
    Despre protecția avertizorilor în interes public, garanții și sprijin împotriva represaliilor, dar și despre obligațiile mediului public și privat, pentru efectuarea corectă și rapidă a raportărilor, într-o discuție cu avocații firmei Popescu & Asociații | Circumstanțele în care poate fi clasată o raportare în procedura internă lasă suficient loc de interpretare subiectivă, poate chiar discreționară. Puncte forte și vulnerabilități ale legii
    LegiTeam | Voicu & Filipescu is looking for junior lawyers
    Corporate & Commercial - Powered by CMS | Impactul factorilor ESG asupra proiectelor de fuziuni și achiziții (M&A)
    SIMION & BACIU, reconfirmată ca o firmă-reper în domeniul Proprietății Intelectuale și TMT în ediția 2023 a Chambers and Partners Europe
    Legea avertizorilor, jalon în PNRR și un punct central de atenție în perioada următoare, radiografiată de avocații NNDKP | George Trandafir (Managing Associate): Noua lege a avertizorilor se înscrie, din păcate, sub aspectul tehnicii legislative și al suficienței reglementării, într-un trend regresiv al actelor normative. Textul este redactat într-o manieră care face dificilă stabilirea domeniului său de aplicare
    Popescu & Asociații intenționează să crească și să consolideze echipa din practica Dreptului Concurenței, care acoperă un volum de 30-35% din activitatea firmei | De vorbă cu partenerele Loredana Popescu și Dana Bivol despre modul în care se lucrează și proiectele de referință din această arie. Activitate preponderent preventivă, prin semnalarea potențialelor probleme de risc și găsirea celor mai bune soluții pentru evitarea sancțiunilor. Avocații cu o vastă experiență formează adevărate echipe cu reprezentanții fiecărui client
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...