ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Avocatura în provincie | Cum au trecut prin criză avocații firmei SAUCĂ & PARTNERS (Timișoara). Cel mai greu și mai interesant proiect a vizat asistarea unui client aflat într-o inspecție fiscală

12 Mai 2020   |   Bogdan Alexandru

Consultanța juridică în domeniul dreptului muncii a predominat, întrucât clienții au dorit să aleagă cele mai bune soluții juridice pe timpul pandemiei, au vrut ca toate documentele juridice să fie întocmite de un specialist de dreptul muncii, de la simplele acte adiționale de telemuncă sau muncă la domiciliu, la elaborarea deciziilor de concediere pentru motive economice, până la asistarea la negocierile colective.

Adriana Gabriela Saucă, fondator al Cabinetului de avocatură SAUCĂ & PARTNERS

 
 
SAUCĂ & PARTNERS, cabinet de avocatură din Timișoara, a păstrat o legătură permanentă cu clienții săi, chiar dacă și-a desfășurat activitatea în această perioadă preponderent prin intermediul emailului sau oferind consultanță juridică la telefon.

”Având în vedere că cetățenii străini nu au venit în Romania, începând cu luna martie 2020, pentru desfășurarea activităților pe care le  aveau aici - de exemplu clienții din Italia sau Germania -  iar cea mai mare parte a clienților și-a mutat activitatea comercială remote, am decis ca toți avocații din birou să își desfășoare activitatea acasă, evitând riscul de îmbolnăvire”, a declarat Adriana Gabriela Saucă, fondator al Cabinetului de avocatură SAUCĂ & PARTNERS.


Serviciile juridice au fost prestate în aceeași manieră profesionistă, chiar dacă au fost realizate în afara spațiului profesional în care sunt întâmpinați clienți, de regulă.

”În această perioadă, am asistat clienți atât pentru negocierea și semnarea unor promisiuni de vânzare-cumpărare, cât și pentru înființarea de asociați sau societăți comerciale, întâlnindu-ne cu clienții în incinta biroului doar pentru semnarea documentelor necesare. Ca birou de avocatură, suntem bucuroși că cea mai mare parte a clienților a dorit să își finalizeze proiectele începute înainte de pandemie sau să își dezvolte proiectele începute în lunile precedente”, a adăugat Adriana Gabriela Saucă.

Chiar dacă activitatea instanțelor de judecată a fost redusă, avocații au preluat dosare noi, iar cererile de chemare în judecată împreună cu anexele în probațiune au fost transmise pe email.

Fondatoarea cabinetului de avocatură spune că a existat o diminuare a activităților juridice față de luna februarie 2020, din cauza schimbărilor decise în România, însă activitatea echipei de avocați nu a fost afectată în mod grav, pe agenda fiecărui membru al echipei existând în fiecare zi proiecte de finalizat.

”Am încercat să ținem aproape clienții existenți, să le transmitem toate noutățile legislative apărute, să îi consiliem să facă cele mai bune alegeri din punct de vedere juridic și să le pregătim documentele juridice de care aveau nevoie în funcție de obiectul lor de activitate”, a mai spus Adriana Gabriela Saucă.

Consultanța juridică în domeniul dreptului muncii a predominat, întrucât clienții au dorit să aleagă cele mai bune soluții juridice pe timpul pandemiei, au vrut ca toate documentele juridice să fie întocmite de un specialist de dreptul muncii, de la simplele acte adiționale de telemuncă sau muncă la domiciliu, la  elaborarea deciziilor de concediere pentru motive economice, până la asistarea la negocierile colective.

Au existat și solicitări de asistență și în privința negocierii contractelor pe care clienții le aveau în derulare,  de la acordarea amânărilor la plată, la obținerea suspendării de la plata chiriei până la reducerea sau modificarea prețului contractual.

Cel mai greu și mai interesant proiect juridic a vizat acordarea asistenței juridice de drept fiscal unui client aflat într-o inspecție fiscală, a cărui activitate a fost blocată ca urmare a emiterii unei Decizii de instituire a măsurilor asigurătorii, într-un domeniu de activitate unde opiniile fiscale sunt contraversate chiar de la un județ la altul.

Cabinetul SAUCĂ & PARTNERS este coordonat de Adriana Gabriela Saucă, avocat cu o experiență de peste 12 ani în domeniul juridic în una din cele mai mari case de avocatură din Timișoara.
Serviciile juridice sunt adresate atât cetățenilor români, cât și clienților străini, limbile italiană și engleză fiind vorbite în mod fluent în cadrul cabinetului de avocatura și sunt prestate în principal în Timișoara, unde se află biroul, dar și în celelalte orașe din România.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 10 / 13
     

    Ascunde Reclama
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
    PNSA a asistat una dintre cele mai mari finanțări acordate în ultimii ani | Grupul Ameropa, client tradițional al casei de avocatură, semnează o facilitate de refinanțare de 1,35 miliarde USD cu un sindicat format din trei bănci. Partenerul Bogdan C. Stoica a coordonat echipa, cu contribuția Ioanei Lazăr (Senior Associate) și a Crinei Stan (Associate)
    LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
    Kinstellar a asistat cumpărătorul East Grain într-una dintre cele mai mari tranzacții din agrobusiness din ultimii ani. Vânzătorii au fost asistatați de avocați italieni, care au coordonat și echipa din București a unei firme internaționale
    WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
    CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
    Bondoc si Asociații asistă un consorțiu de bănci și instituții financiare în finanțarea de 331 milioane EUR pentru faza a doua a parcului eolian Vifor din Buzău. Echipa, coordonată de partenerii Simona Petrișor, Diana Ispas și Monica Iancu, cu suportul partenerului Cosmin Stăvaru
    LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
    Kinstellar își consolidează practica de Energie din București prin recrutarea Ralucăi Gabor (Counsel) | Iustinian Captariu, coordonatorul practicii regionale de Energie a Kinstellar: ”Alăturarea Ralucăi ne întărește angajamentul de a excela într-unul dintre cele mai dinamice și strategice sectoare din România”
    Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
    Țuca Zbârcea & Asociații stabilește un precedent important în domeniul serviciilor digitale și comerțului electronic | Reprezentarea, asigurată de o echipă coordonată de Alina Ungureanu (partner) și Cătălina Ionescu (senior associate)
    Schoenherr și Asociații promovează trei avocați în pozițiile managing attorney at law și senior attorney at law | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Schoenherr continuă să se extindă în România, unde echipa noastră numără în prezent peste 75 de avocați și avem planuri mari pentru perioada următoare”
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...