
Dentons infiinteaza Echipa Operativa, pentru a indruma clientii in noul context economic
30 Aprilie 2020
BizLawyerEchipa Operativă Dentons, formată din patru parteneri și trei counseli, este pregătită să ofere consultanță afacerilor din perspectivă locală și internațională:
Pandemia COVID-19 a generat un impact profund asupra mediului de afaceri. Companiile, indiferent de dimensiuni, au nevoie de sprijin și consultanță în diverse arii de expertiză, inclusiv juridic. Echipa Operativă a Dentons, înființată recent, este formată din specialiști din diverse discipline, pentru a îndruma clienții în noul context. Echipa Operativă Dentons analizează impactul COVID-19 asupra piețelor, operațiunilor de afaceri, aranjamentelor financiare, precum și asupra forței de muncă, și dezvoltă soluții legale menite să prevină falimentul și riscurile insolvenței tehnice.
“Îi asistăm pe clienți și pe consultanții acestora să dezvolte și să implementeze strategii de evitare a pericolelor să maximizeze oportunitățile care pot apărea”, a declarat Simon Dayes, Partener al biroului Dentons, aflat la conducerea noii Echipe Operative. “Managerii au nevoie de asistență în identificarea și atenuarea riscurilor, pentru a ușura dialogul cu partenerii de afaceri și pentru a definitiva modul în care vor își vor derula activitatea mai departe”, a adăugat Simon Dayes.
“Îi asistăm pe clienți și pe consultanții acestora să dezvolte și să implementeze strategii de evitare a pericolelor să maximizeze oportunitățile care pot apărea”, a declarat Simon Dayes, Partener al biroului Dentons, aflat la conducerea noii Echipe Operative. “Managerii au nevoie de asistență în identificarea și atenuarea riscurilor, pentru a ușura dialogul cu partenerii de afaceri și pentru a definitiva modul în care vor își vor derula activitatea mai departe”, a adăugat Simon Dayes.
Dentons a stabilit un set de priorități pentru companiile care vor naviga în noua normalitate:
• Scutiri de plată și alte opțiuni legislative – acestea nu pot oferi soluții solide pe termen mediu. Trebuie luate în considerare urmărirea ajustărilor și optimizărilor (împreună cu creditori si alte entități) care sunt necesare pentru pregătirea întoarcerii la o activitate normală de afaceri.
• Aranjamente comerciale și financiare – identificarea potențialelor încălcări contractuale în avans (în special în cazul rapoartelor financiare sensibile din contractele de credit). Partenerii de afaceri vor aprecia o atitudine proactivă cu soluții care să evite situațiile de neîndeplinire a obligațiilor contractuale.
• Planificarea abordării partenerilor de afaceri importanți – poate fi riscant să așteptați apariția unei soluții cuprinzătoare, având în vedere că va fi dificil de anticipat nivelul activităților în viitor. Poate fi mai bine să acționați acum și să aveți în vedere ajutări ulterioare ale soluțiilor.
• Grupuri cu facilități de credit multiple – acționați pentru a evita clauzele de non-plată și orice sugestie privind situații de neîndeplinire a obligațiilor de plată, în timp ce păstrați facilitățile de credit de tip revolving. Termenele necesare aprobărilor părților se măresc, astfel încât este de dorit o abordare coordonată a partenerilor de afaceri.
• Administrați activele cheie ale afacerii în mod proactiv – protejați forța de muncă și aveți în vedere acordarea de scutiri de plată clienților. Acest lucru păstrează valoarea, flexibilitatea și predictibilitatea pentru viitor.
• Luați inițiativa în pregătirea documentației – optați pentru propuneri clare în formă documentară care promovează dialogul și duc la o rezolvare mai rapidă și mai temeinică.
Echipa Operativă Dentons, formată din patru parteneri și trei counseli, este pregătită să ofere consultanță afacerilor din perspectivă locală și internațională:
Simon Dayes, Partener, conduce Echipa Operativă Dentons în domeniul Restructurării și Insolvenței. Este specializat în finanțări de proiecte, restructurare financiară și vânzarea și cumpărarea de active de credit. În calitate de avocat specializat în drept englez, a oferit asistență băncilor, instituțiilor financiare internaționale și sponsorilor de proiect în tranzacții de credit transfrontaliere în Europa Centrală, coordonând aceste tranzacții din București de mai bine de 15 ani.
Simona Marin, Partener, are peste 15 ani experiență în oferirea de asistență în cadrul unor tranzacții financiare și proiecte de calibru în Europa Centrală și Sud-Est. Specializată în finanțări de proiecte imobiliare și restructurări de pasive, portofoliul său de clienți include atât instituții de credit, cât și debitori. Avocat specializat în drept englez și membră a baroului din New York, și-a concentrat atenția (atât în ceea ce privește construcția dar și finanțarea investițiilor) către retail, logistică, spații de birouri, hoteluri și industria de agrement.
Bogdan Papandopol, Partener, are peste 18 ani de experiență pe zona de imobiliare, în insolvențe și litigiilor. Bogdan oferă consultanță instituțiilor de credit și dezvoltatorilor, în cadrul unor proceduri complexe de insolvență și restructurare din sectorul imobiliar, cereri de insolvență și modalități de apărare, precum și reprezentări în proceduri formale și adunări ale creditorilor. În prezent își concentrează atenția pe managementul situațiilor de criză în cadrul tranzacțiilor imobiliare și al restructurărilor din sectorul corporativ/financiar.
Tiberiu Csaki, Partener, are peste 30 de ani de practică juridică, cu accent pe soluționarea disputelor, inclusiv arbitraj internațional. Are experiență vastă în proceduri de insolvență și faliment, inclusiv în cazul insolvenței transfrontaliere, reorganizarea afacerii și vânzarea activelor în dificultate. Este membru al INSOL, importantă organizație europeană a practicienilor în insolvență, reorganizarea și recuperarea afacerilor.
Pe lângă cei patru parteneri seniori, Echipa Operativă Dentons include trei counseli cu experiență: Maria Tomescu (peste 13 ani de experiență în consultanță pentru bănci, instituții financiare internaționale și împrumutați în finanțări structurate în România și în întreaga Europă Centrală), Magdalena Răducanu (peste 13 ani de experiență în împrumuturi și restructurări, oferind asistență atât creditorilor, cât și debitorilor) și Oana Ionașcu (peste 14 ani de experiență în finanțare imobiliară, finanțare de proiecte și alte structuri de finanțare, atât sindicalizate, cât și bilaterale).
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 63 / 75 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Practica de Banking & Finance de la Bondoc & Asociații rămâne calibrată pe proiecte de mare anvergură, execuție la standarde internaționale și expunere transfrontalieră constantă | De vorbă cu partenerele Simona Petrișor și Diana Ispas despre tendințe, tipuri de finanțări, structuri inovatoare și provocările anului din acest sector. Portofoliul de proiecte îmbină ”verdele”, infrastructura și consolidarea bancară, repere clare ale unui an încărcat
Legal500 a desemnat Clifford Chance Badea drept Casa de Avocatură a Anului în România în 2025 | Daniel Badea, Managing Partner: Premiile primite încununează aproape 20 de ani de excelență profesională, de-a lungul cărora ne-am consolidat poziția de lider pe piața de avocatură din România și din regiune, câștigând în paralel aprecierea întregii rețele globale Clifford Chance
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Achiziții & Corporate| Consultanță
D&B David și Baias confirmă reziliența M&A: achiziții strategice dominante, mecanisme flexibile, grafic de lucru modelat de conformare și componenta tehnică. Echipa livrează soluții prompte în proiecte cu arhitectură complexă, aliniind interesele vânzătorilor cu obiectivele investitorilor și orchestrând integrarea post-closing | Anda Rojanschi (Partener): „Tranzacția de succes este aceea în care cele două afaceri se integrează după finalizarea deal-ului”. O regulă care devine rutină operațională prin rigoare, colaborare și coordonare interdisciplinară
Schoenherr lansează a cincea ediție a concursului de eseuri „law, sweet law‟, cu premii totale de 21.000 lei
Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei investiții de capital grupului Dental Elite Clinics. Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel) au coordonat echipa
ZRVP aniversează în 2025 trei decenii de avocatură | Cosmin Vasile, Managing Partner: “Am crescut organic, am construit fără grabă și fără artificii, și am ajuns aici pentru că am rămas fideli profesiei și valorilor ei. Rămânem, după 30 de ani, cu aceleași ținte primordiale: perfecțiunea juridică și formarea de avocați care să ne împărtășească pasiunea, valorile și viziunea”
Mitel & Asociații se remarcă în practica de Concurență prin rigoare și sincronizare, oferind clienților remedii țintite, viteză procedurală și certitudine în calendarul de closing | Sub coordonarea partenerului Șerban Suchea, firma asigură trasee clare de conformare, maximizează predictibilitatea autorizărilor și păstrează direcția tranzacțiilor într-un peisaj normativ exigent și bine articulat
CMS, implicată în proiectul câștigător al premiului „Investiția Anului” în cadrul SEE Property Forum Awards 2025 pentru al doilea an consecutiv
Bohâlțeanu & Asociații a stat alături de asociații Auto Brand SRL în tranzacția prin care BPW Group a intrat pe piața locală. Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) și Anda Călin (Managing Associate), în prim plan
LegiTeam: Junior lawyers 0-1 years - Dispute Resolution Practice | GNP Guia Naghi and Partners
CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for junior lawyers
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...