ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Grupul Floria, afaceri consolidate de 22 mil. lei în 2018. Floria.ro generează 30% din total, divizia B2B urcă la 57%

19 Martie 2019   |   T. S.

Grupul Floria are operațiuni în online, prin Floria.ro, în retail, prin cele 6 florării Floria, precum și distribuție angro și amenajări peisagere.

Marina Popescu, Director General Floria.ro

 
 
Grupul Floria, unul dintre cele mai importante grupuri de firme ce activează în domeniul floristic în România, a crescut anul trecut cu 35% și a înregistrat o cifra de afaceri consolidată la nivel de Grup de 22 milioane de lei.

Grupul Floria are operațiuni în online, prin Floria.ro, în retail, prin cele 6 florării Floria, precum și distribuție angro și amenajări peisagere.

Divizia B2B cuprinde vânzări engros către clienți tip key account (hypermarketuri și supermarketuri) și IMM (floriști, florării și depozite de flori) și a generat 57% din veniturile grupului, respectiv 12.5 milioane de lei.

Dinamica pozitivă a diviziei B2B a fost susținută de evoluția vânzărilor depozitului de flori și plante și concentrarea pe distribuția către clienții cu volume mari, unde Grupul Floria lucrează deja cu lanțuri internaționale precum Carrefour, BricoDepot, Selgros și Mega Image.


”Anul trecut ne-am propus să ne focalizăm pe dezvoltarea către segmentul B2B, iar astăzi suntem principalul furnizor local de plante și flori pentru hypermarketuri și supermarketuri cu prezență în București și alte 25 orașe ale țării”, declară Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.

Începând cu 2018, Grupul Floria acționează ca broker de flori activ la nivel național pe segmentul B2B și a devenit alternativă locală la brokerii de flori din Olanda.

Vânzările B2B către clienții key account se desfășoară prin echipa de vânzări dedicată, în timp ce vânzările către IMM se realizează prin intermediul platformei online de comenzi, în care floriștii și reprezentanții florăriilor din toată țara pot comanda florile direct în florărie sau atelier.

”Sutele de mii de comenzi, preluate online de la clienți din toată țara și offline în cele șase florării Floria din portofoliul nostru, ne asigură know how valoros privind preferințele românilor în materie de flori și obiceiurile de consum. Această cunoaștere în profunzime a pieței locale ne permite să fim un partener eficient în relația cu marile lanțuri de retail”, adaugă Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.

Floria.ro își menține ponderea de 30%, cu vânzări de 6.5 milioane de lei

Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, și-a menținut ponderea în total la 30%, cu afaceri de 6.5 milioane de lei. Traficul pe dispozitive mobile a ajuns la 66%, în timp ce vânzările înregistrate pe mobile au crescut cu 33%.

”Anul acesta ne îndreptăm și mai mult atenția către optimizare site-ului și creștere sustenabilă. Lucrăm deja la îmbunătățirea fluxului de achiziție și avem în plan schimbări ale versiunii de mobil, pentru adaptarea acesteia la comportamentul actual de consum. Promptitudinea serviciilor, alături de design-ul buchetelor, calitatea și prospețimea florilor sunt punctele pe care alocăm resurse permanent, astfel încât experiența clienților și a destinatarilor florilor să rămână foarte specială”, declară Marina Popescu, Director General Floria.ro.

În ceea ce privește preferințele clienților, aceștia și-au îndreptat atenția către buchetele cu volum considerabil și diametru de 25-30 cm, care combina flori de sezon diverse. Cele mai vândute au fost buchetele Vise colorate, Pasiune inocentă și Dragoste Nemărginită, topul fiind identic cu cel înregistrat în 2017. 

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 57 / 66
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Voicu & Asociații is looking for Junior level Business Lawyers
BSMP - Bohâlțeanu și Asociații a asistat UNIGEA România în contractarea unei finanțări de 30,25 milioane EUR pentru dezvoltarea unui proiect solar de referință de 85 MW în Arad. Echipă pluridisciplinară, coordonată de partenerii Daniela Milculescu și Ionuț Bohâlțeanu, într-un efort multijurisdicțional ce a reunit investitori și consultanți cheie din patru țări
Schoenherr transformă internship-ul într-o veritabilă rampă de lansare pentru tinerii aflați la început de drum: program plătit, cu acces direct la proiecte internaționale și integrare într-o cultură bazată pe colaborare, diversitate și formarea continuă a talentelor, cu impact direct asupra recrutării viitoare | Ana Lupșor, People & Culture Manager: „Țintim să asigurăm expunere reală la proiecte și la modul de lucru specific unei firme internaționale, dar și să îi descoperim pe cei care pot deveni colegii noștri pe termen lung”
Summer Internship-ul Mușat & Asociații, mai mult decât un stagiu de vară: program strategic de formare și recrutare, care le oferă studenților experiență practică autentică, mentorat direct de la parteneri și acces la Fellowship, cu șanse reale de a deveni parte din echipa firmei | De vorbă cu Ștefan Diaconescu (Partner) despre experiență completă a cursanților, cu expunere directă la multiple arii de practică și la cultura organizațională a uneia dintre cele mai mari firme de avocatură din România
Reff & Asociații | Deloitte Legal a asistat dezvoltatorul şi investitorul imobiliar Prime Kapital în emisiunea de obligațiuni de 100 mil. €. Partenerii Andrei Burz-Pînzaru și Irina Dimitriu, în prim plan
League Tables of Legal Advisors (H1 2025) | Piața globală a fuziunilor și achizițiilor a atins 2 trilioane USD – cel mai bun semestru pentru mega-deal-uri din 2020, dar cu cel mai mic număr de tranzacții din ultimele două decenii. CMS și Clifford Chance, printre primele în clasamentul global. Schoenherr are un avans impresionant în Europa și a asistat cele mai multe tranzacții în CEE
Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei noi runde de finanțare rețelei de clinici veterinare PartnerVet. Echipa, coordonată de Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Clifford Chance își consolidează practica de Litigii prin recrutarea lui Remus Codreanu ca partener în echipa din București
Kinstellar are un nou Office Managing Partner în București | Iustinian Captariu a preluat managementul biroului de la Victor Constantinescu, cel care a condus echipa locală timp de șase ani, cu rezultate remarcabile. Kristóf Ferenczi, Firm Managing Partner: ”Numirea lui Iustinian face parte din programul nostru de planificare a succesiunii, un element esențial pentru a asigura creșterea și succesul continuu al Kinstellar”
ANALIZĂ | Gabriel Resources a deschis o procedură de anulare a hotărârii ICSID prin care Tribunalul arbitral a respins cererea de peste 3 mld. USD privind controversatul proiect minier de la Roșia Montană, iar România a răspuns cu un Contramemoriu care demontează acuzațiile și atacă frontal strategia reclamanților. Dacă statul ar pierde, impactul ar fi devastator pentru finanțele publice și ar compromite rezultatele măsurilor pe care guvernul Bolojan încearcă să le implementeze
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Ana-Maria Baciu, avocatul din România cu cele mai multe nominalizări la gala Legal 500 CEE Awards 2025: Intellectual Property Lawyer of the Year, Romania Lawyer of the Year și CEE Partner of the Year. Astfel de validări contribuie nu doar la consolidarea brandului său personal, ci și la repoziționarea avocaturii de business din România ca un partener credibil, capabil să ofere consultanță sofisticată clienților internaționali
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...