ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Lidl a facilitat exportul de produse româneşti în valoare de 59 milioane de euro în 2019

19 Noiembrie 2020   |   Agerpres

Totodată, Lidl a colectat şi a trimis către centrele de reciclare, în 2019, peste 37.000 de tone de deşeuri, cu 21% mai mult decât în 2018, se menţionează într-un comunicat al companiei.

 
 
Lidl a facilitat în 2019 exportul de produse româneşti în valoare de 59 milioane de euro, de două ori mai mult faţă de anul anterior, conform celui de-al treilea raport de sustenabilitate lansat de retailer, care acoperă perioada 1 martie 2019 - 29 februarie 2020.
 
Totodată, Lidl a colectat şi a trimis către centrele de reciclare, în 2019, peste 37.000 de tone de deşeuri, cu 21% mai mult decât în 2018, se menţionează într-un comunicat al companiei.
 
Raportul semnalează că anul trecut numărul furnizorilor locali de bunuri şi servicii a crescut cu 11% faţă de anul 2018, iar cantitatea de fructe şi legume româneşti a fost cu 23% mai mare.
 
"Chiar dacă anul acesta este influenţat de schimbări aduse de declanşarea pandemiei, evaluarea anuală a impactului pe care îl avem ca business rămâne în continuare o prioritate pentru noi, fiind şi mai importantă în acest context. Lansarea celui de-al treilea raport de sustenabilitate reprezintă parcursul unui an 2019 de succes pentru noi, marcat de creşteri înregistrate pe toate segmentele activităţii de business, de la angajaţi, clienţi şi produse până la consolidarea unor parteneriate de încredere. Raportul înscrie rezultatele noastre, măsurile pe care le-am luat şi ce putem îmbunătăţi la ele, precum şi obiectivele de dezvoltare durabilă a business-ului Lidl România. Sustenabilitatea face parte din ADN-ul Lidl, iar măsurile noastre nu sunt doar nişte indicatori într-un raport, ci fapte pentru un viitor mai bun", a spus Frank Wagner, CEO Lidl România.
 
Raportul include şi o serie de angajamente pe termen mediu şi lung. Astfel, ca parte a strategiei globale ReSet Plastic, Lidl s-a angajat ca până în anul 2025, toate ambalajele produselor marcă proprie să fie reciclabile în proporţie maximă posibilă, iar cantitatea de plastic utilizată pentru aceste produse să fie redusă cu 20%. În plus, pentru reducerea amprentei de carbon şi eficientizarea consumului de energie pentru perioada următoare de raportare, Lidl are în vedere instalarea de panouri fotovoltaice pe acoperişurile magazinelor. Totodată, în procesul de evaluare a calităţii produselor marcă proprie, obiectivul principal Lidl este ca, până în 2025, să reducă cu 20% cantitatea de sare şi zahăr adăugate în produsele marcă proprie.
 
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piaţa de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de ţări din întreaga lume şi în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine şi peste 200 de centre logistice în 29 de ţări la nivel mondial.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 9 / 87
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mihai Popa, Deputy Managing Partner și Coordonator al Departamentului de Restructurare și Insolvență din cadrul Mușat & Asociații, lector în cadrul Conferinței Naționale de Insolvență
Încă un ‘chinese wall’: Stratulat Albulescu a asistat dezvoltatorul de solutii software Cyscale si fondul de investitii GapMinder cu privire la runda de finantare de tip Seed in valoare de 3 mil. E
Cum să-ți împlinești visul de a practica avocatura în propria firmă, înființată în afara granițelor | Rețeta succesului, în varianta Florentinei Marin, fondatoarea Marin & Pasalodos, din Barcelona. ‘Planul nostru este să ne dezvoltăm și să deschidem cabinete în alte orașe din Spania, România și în alte țări’, spune avocata
LMG Life Sciences Awards EMEA 2022: Mușat & Asociații, desemnată la Londra „Firma de avocatură a anului în Europa de Est”
Tendințele ultimelelor luni pe piața muncii, analizate de avocații firmei Băncilă, Diaconu și Asociații. De vorbă cu Anca Atanasiu (Managing Associate), depre marile provocări ale anului și mandatele primite de echipa de Dreptul muncii, pe care o coordonează. Volumul, diversitatea și complexitatea proiectelor au crescut continuu
Avocații ZRVP analizează proiectul de lege, aflat pe agenda Parlamentului, care transpune în legislația națională Directiva (UE) 2019 ̸ 1023 privind restructurarea și insolvența. De vorbă cu Andreea Macașoi (Managing Associate) și Stan Tîrnoveanu (Senior Partner), numit de Legal 500 ”un guru al insolvenței”, despre legislație și proiecte, conduita juridică inovativă a echipei și riscul crescut de insolvență în această perioadă
Șansa de a lucra într-o firmă ce oferă oportunități profesionale și instruire ”fără limite” | Cristina Tudoran, numită recent Counsel la Filip & Company: Acesta este, fără doar și poate, locul potrivit pentru dezvoltare profesională la nivel înalt. Tinerii au acces la educație continuă, iar cei care și-au început deja cariera își pot dezvolta rapid și armonios atuurile profesionale. Ce ne distinge însă cu adevărat este mediul de lucru relaxat, buna dispoziție din cadrul echipei și calitatea relațiilor interumane
BizLawyer îi prezintă pe cei mai buni absolvenți din generația lor | Cosmin-Teodor Cotos a finalizat acum trei ani studiile de licență cu media 9,79 și are azi propriul cabinet de avocatură. ”Esența și particularitățile dreptului m-au fascinat, iar profesorii și persoanele pe care le-am întâlnit în mediul universitar mi-au schimbat complet cursul vieții”, spune azi avocatul
POPESCU & ASOCIAȚII obține în instanță o soluție fără precedent, relevantă pentru economia circulară. Echipa de avocați a fost coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner) și Dana BIVOL (Partner)
MPR Partners câștigă, pentru clienții săi, două dispute cu pretenții de cca. 26 mil. €. Cum au lucrat avocații și ce soluții au obținut în dosarele Municipiul Bacău vs. CET și Getica vs. grupul Auchan
Tendințe noi și multiple provocări în piața muncii | Avocații RTPR au mandate multe, variate și complexe în practica de Employment, de la „stock option” plan-uri cu scheme simplificate ori cu adevărate tranzacții în care angajații devin co-investitori împreună cu acționarii majoritari, până la integrarea în activitate a refugiaților din Ucraina. Despre modul de lucru și factorii care diferențiază RTPR de ceilalți consultanți, într-o discuție cu partenerul Alina Stăvaru
LegiTeam | Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv (Litigii)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...