ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Lidl a facilitat exportul de produse româneşti în valoare de 59 milioane de euro în 2019

19 Noiembrie 2020   |   Agerpres

Totodată, Lidl a colectat şi a trimis către centrele de reciclare, în 2019, peste 37.000 de tone de deşeuri, cu 21% mai mult decât în 2018, se menţionează într-un comunicat al companiei.

 
 
Lidl a facilitat în 2019 exportul de produse româneşti în valoare de 59 milioane de euro, de două ori mai mult faţă de anul anterior, conform celui de-al treilea raport de sustenabilitate lansat de retailer, care acoperă perioada 1 martie 2019 - 29 februarie 2020.
 
Totodată, Lidl a colectat şi a trimis către centrele de reciclare, în 2019, peste 37.000 de tone de deşeuri, cu 21% mai mult decât în 2018, se menţionează într-un comunicat al companiei.
 
Raportul semnalează că anul trecut numărul furnizorilor locali de bunuri şi servicii a crescut cu 11% faţă de anul 2018, iar cantitatea de fructe şi legume româneşti a fost cu 23% mai mare.
 
"Chiar dacă anul acesta este influenţat de schimbări aduse de declanşarea pandemiei, evaluarea anuală a impactului pe care îl avem ca business rămâne în continuare o prioritate pentru noi, fiind şi mai importantă în acest context. Lansarea celui de-al treilea raport de sustenabilitate reprezintă parcursul unui an 2019 de succes pentru noi, marcat de creşteri înregistrate pe toate segmentele activităţii de business, de la angajaţi, clienţi şi produse până la consolidarea unor parteneriate de încredere. Raportul înscrie rezultatele noastre, măsurile pe care le-am luat şi ce putem îmbunătăţi la ele, precum şi obiectivele de dezvoltare durabilă a business-ului Lidl România. Sustenabilitatea face parte din ADN-ul Lidl, iar măsurile noastre nu sunt doar nişte indicatori într-un raport, ci fapte pentru un viitor mai bun", a spus Frank Wagner, CEO Lidl România.
 
Raportul include şi o serie de angajamente pe termen mediu şi lung. Astfel, ca parte a strategiei globale ReSet Plastic, Lidl s-a angajat ca până în anul 2025, toate ambalajele produselor marcă proprie să fie reciclabile în proporţie maximă posibilă, iar cantitatea de plastic utilizată pentru aceste produse să fie redusă cu 20%. În plus, pentru reducerea amprentei de carbon şi eficientizarea consumului de energie pentru perioada următoare de raportare, Lidl are în vedere instalarea de panouri fotovoltaice pe acoperişurile magazinelor. Totodată, în procesul de evaluare a calităţii produselor marcă proprie, obiectivul principal Lidl este ca, până în 2025, să reducă cu 20% cantitatea de sare şi zahăr adăugate în produsele marcă proprie.
 
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piaţa de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de ţări din întreaga lume şi în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine şi peste 200 de centre logistice în 29 de ţări la nivel mondial.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 9 / 66
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
PNSA, alături de ROCA Energy în achiziția unei participații de 20% în Adrem Group. Silviu Stoica (partener) și Vlad Ambrozie (managing associate), în prim plan
Bondoc & Asociații acordă asistență pentru 5 proiecte eoliene și solare în cadrul celei de-a doua licitații CfD din România | Echipa a fost coordonată de Cosmin Stăvaru (Partener), susținut de Raluca Catargiu (Senior Associate)
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
CMS asistă Rezolv Energy în obținerea finanțării suplimentare de 331 milioane euro pentru parcul eolian VIFOR din România. Echipa, coordonată de Ana Radnev (Head of Banking and Finance) și Varinia Radu (Head of Energy and Projects) | Prin adoptarea în premieră a schemei de sprijin Contracte pentru Diferență, proiectul stabilește un precedent pentru viitoarele dezvoltări în domeniul energiei verzi din România
Bulboacă & Asociatii caută avocați apecializați în Drept Bancar & Finanțări | Practica Noastră de Referinţă
ITR EMEA Tax Awards 2025 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații, CMS și Schoenherr concurează pentru titlul ”Firma anului în România în domeniul taxelor”. Popescu & Asociații are două nominalizări în jurisdicția locală și este, alături de NNDKP, pe lista scurtă pentru distincția ”Firma anului în dispute fiscale”. TZA, printre finaliste în competitia pentru ”Transfer Pricing Firm of the Year”
Bulboacă & Asociatii caută un Avocat Colaborator pentru Echipa de Tranzacții de Elită (Corporate ̸ M&A)
Women Lawyers | Pentru Irina Văleanu, Counsel în cadrul firmei BACIU PARTNERS, nucleul comun de valori fundamentale a fost esențial în alegerea echipei în care se dezvoltă profesional acum: ”Reputația firmei în piața avocaturii de business din România a fost un factor decisiv, iar întâlnirea cu Ana-Maria Baciu a consolidat această alegere; am rezonat imediat, iar decizia de a colabora a venit în mod firesc”
Popovici Nițu Stoica & Asociații asistă PPC în procesul de consolidare a afacerilor din domeniul energiei regenerabile
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...