ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Spătaru: Planul de restructurare operaţională a ROMAERO, aprobat astăzi în Guvern, vizează stabilizarea societăţii

10 August 2022   |   Agerpres

Potrivit ministrului, implementarea acestor măsuri va asigura repoziţionarea societăţii ROMAERO S.A. în industria aerospaţială naţională şi globală şi menţinerea capabilităţilor naţionale necesare, în situaţii de criză sau conflict, pentru structurile de ordine publică, apărare şi siguranţă naţională.

 
 
Executivul a aprobat, în şedinţa de miercuri, planul de restructurare operaţională a ROMAERO pentru perioada 2022-2031, un plan ambiţios, ce vizează stabilizarea societăţii, a anunţat Florin Spătaru, ministrul Economiei.
 
"Industria de apărare din România poate fi revitalizată, dar pentru acest lucru trebuie să avem o strategie, un plan, fie că vorbim de investiţii sau de reorganizarea activităţii. ROMAERO este cea mai mare companie din industria aerospaţială şi de apărare românească, fiind şi unul dintre cei mai importanţi furnizori de produse şi servicii pentru Forţele Aeriene Române, dar dificultăţile întâmpinate în pandemie, precum şi refuzurile repetate ale consiliilor de administraţie de a aproba planurile de redresare, reorganizare şi restructurare a societăţii propuse de-a lungul timpului, începând cu anul 2015, au avut ca efect scăderea rapidă a cifrei de afaceri şi degradarea continuă a tuturor indicatorilor de performanţă. Nu îmi doresc să arăt cu degetul vinovaţii, vreau ca în mandatul meu să fac lucrurile corect. Planul de restructurare operaţională a Societăţii ROMAERO SA aprobat astăzi în Guvern este un demers ambiţios, care vizează stabilizarea societăţii, prin restructurarea datoriilor către stat şi creditori, însoţită de un program de investiţii necesare retehnologizării fluxurilor de producţie şi mentenanţă, în scopul creşterii productivităţii muncii şi extinderii portofoliului de clienţi", a declarat Florin Spătaru, conform unui comunicat al ministerului de resort remis AGERPRES.
 
Potrivit ministrului, implementarea acestor măsuri va asigura repoziţionarea societăţii ROMAERO S.A. în industria aerospaţială naţională şi globală şi menţinerea capabilităţilor naţionale necesare, în situaţii de criză sau conflict, pentru structurile de ordine publică, apărare şi siguranţă naţională.
 
Planul de reorganizare al ROMAERO stabileşte paşii de urmat pe termen scurt, mediu şi lung, având ca scop revitalizarea societăţii, eficientizarea economico - financiară şi îndeplinirea unor obiective operaţionale ce vor permite societăţii să devină atractivă pentru realizarea unor parteneriate strategice.
 
Măsurile propuse vor avea un impact pozitiv atât în ceea ce priveşte păstrarea şi creşterea locurilor de muncă, cât şi în ceea ce priveşte cooptarea în circuitul productiv a specialiştilor în domeniu. De asemenea, implementarea Planului de restructurare operaţională a Societăţii ROMAERO S.A. asigură funcţionarea acestei societăţi la standardele optime, pentru satisfacerea cerinţelor Forţelor Sistemului Naţional de Apărare, astfel încât să fie asigurate toate condiţiile specifice necesare pentru îndeplinirea angajamentelor asumate de România prin participarea Armatei Române, cu forţe în teatrele de operaţii şi la misiunile de menţinere a păcii, alături de forţele NATO şi cele ale Uniunii Europene.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2676 / 8632
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Reff & Asociații și Deloitte România au asistat proprietarii Expo Market Doraly în vânzarea integrală a parcului comercial către dezvoltatorul imobiliar WDP
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
MPR|Partners asistă cu succes Verde Magnesium într-un important proiect minier. Trei parteneri în echipa de proiect coordonată de Dana Rădulescu
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează avocați definitivi pentru Departamentul de Real Estate & Construction
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Clifford Chance Badea a asistat PIB Group Europa în tranzacția care marchează debutul companiei britanice pe piața de brokeraj de asigurări din România. Ce avocați au făcut parte din echipa coordonată de Nadia Badea, Partener Clifford Chance
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează asistent ̸ ă | secretar ̸ ă recepție
Zamfirescu Racoți Vasile & Partners primește la Londra premiul Firma Anului în România pentru litigii de brevete, acordat de Managing IP. Alina Tugearu (partener): “Suntem mândri că proiectele pe care le-am derulat sunt remarcate de comunitatea internațională a profesioniștilor în proprietate intelectuală și că munca noastră primește o recunoaștere de un asemenea calibru. Premiul aparține în primul rând echipei care stă în spatele acestor rezultate remarcabile”
SIMION & BACIU câștigă distincțiile Firma Anului în Domeniul Mărcilor și Firma Anului în Domeniul Drepturilor de Autor și Desene în România în cadrul prestigioasei gale Managing IP EMEA. Ana-Maria Baciu (managing partner) a fost desemnată Practicianul Anului în România
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...