ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Proiect: 1% din sumele colectate în urma taxării sălilor de jocuri de noroc şi pariuri - către Comitetul Olimpic

11 Mai 2021   |   Agerpres

"Astăzi am depus o iniţiativă legislativă prin care 1% din sumele colectate în urma taxării sălilor de păcănele şi sălilor de pariuri sportive merge către Comitetul Olimpic Sportiv Român, pentru că COSR este unul din veritabilii ambasadori ai României pe toate meleagurile. Cred că o naţiune trebuie să fie educată şi sănătoasă. O naţiune trebuie să aibă grijă de cultura, spiritul şi tradiţia ei", afirmă Ştirbu într-o postare pe Facebook.

 
 
Deputatul PNL Gigel Ştirbu anunţă că a depus, marţi, la Parlament, o propunere legislativă privind unele măsuri de sprijin financiar acordate Comitetului Olimpic Sportiv Român (COSR).
 
"Astăzi am depus o iniţiativă legislativă prin care 1% din sumele colectate în urma taxării sălilor de păcănele şi sălilor de pariuri sportive merge către Comitetul Olimpic Sportiv Român, pentru că COSR este unul din veritabilii ambasadori ai României pe toate meleagurile. Cred că o naţiune trebuie să fie educată şi sănătoasă. O naţiune trebuie să aibă grijă de cultura, spiritul şi tradiţia ei", afirmă Ştirbu într-o postare pe Facebook.
 
Potrivit proiectului, care vizează OUG nr. 77/2009 privind organizarea şi exploatarea jocurilor de noroc, "un procent de 99% din taxele percepute pentru obţinerea licenţei de organizare a jocurilor de noroc şi a autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc, taxa de acces prevăzută la alin. (4), precum şi din celelalte taxe prevăzute în prezenta ordonanţă de urgenţă se constituie venit la bugetul de stat, iar un procent de 1% din aceste taxe se constituie ca venit al Comitetului Olimpic şi Sportiv Român".
 
"Suma datorată COSR (...) se calculează de către plătitorii de taxe şi se declară în declaraţia fiscală depusă la ANAF, pe un rând distinct, iar plata acesteia se realizează într-un cont de venituri deschis în trezoreria statului pe seama COSR. Creanţele COSR reprezentând 1% din taxele de licenţiere, autorizare, acces şi celelalte taxe prevăzute de prezenta ordonanţa de urgenţă reprezintă creanţe bugetare şi se administrează de către ANAF. Procedura de administrare a creanţelor, inclusiv schimbul de informaţii necesar, se stabileşte prin Ordin comun al Ministerului Finanţelor şi Ministerului Tineretului şi Sportului", se arată în proiect.
 
Legea ar urma să intre în vigoare la 1 ianuarie 2022. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2062 / 5122
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...