ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Ministrul Muncii: Am constatat că trebuie să evacuăm sediul în 60 de zile. La Casa de Pensii modul de lucru s-a oprit undeva la anii 1960

07 Noiembrie 2019   |   MEDIAFAX

Alexandru a precizat că a avut câteva semne de întrebare şi a cerut direcţiilor de specialitate din minister informaţii cu privire la licitaţia care a fost făcută în perioada lunilor anterioare.

 
 
Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a declarat, joi, că este foart îngrijorată, deoarece a constatat că trebuie evacuat sediul în termen de 60 de zile şi nu există o soluţie pentru momentul când sediul va trebui predat.

„Am o serie de îngrijorări pe care vreau să vi le împărtăşesc. În primul rând v-aş spune faptul că la nivelul ministerului, tocmai ce am constatat (...) că trebuie să evacuăm acest sediu în mai puţin de 60 de zile, în considerentul unei solicitări de evacuare din partea Ministerului de Interne şi faţă de care noi ar fi trebuit să găsim soluţii din timp util”, a spus Alexandru.

Alexandru a precizat că a avut câteva semne de întrebare şi a cerut direcţiilor de specialitate din minister informaţii cu privire la licitaţia care a fost făcută în perioada lunilor anterioare.


„Cred că aceste lucruri ar fi trebuit rezolvate din timp, cu o bună planificare, astfel încât să nu ajungem la un minister extrem de dificil şi care are o serie de responsabilităţi cu doar două luni înainte de termenul limită, să fim în situaţia de a avea semne de întrebare cu privire la licitaţie şi în considerentul anulării acesteia, lucru la care mă gândesc, urmând să iau decizia în baza raportului Structurii de Specialitate, să avem în situaţia de a nu avea nicio opţiune de funcţionare de la începutul anului viitor. Sunt îngrijorată de faptul că infrastructura, softurile ministerului care gestionează sistemele de calcul pentru pensii, pentru salarii, tot ce înseamnă infrastructură pe baza căreia iei decizii cu privire la politicile salariale şi de pensii în acest minister”, a afirmat Violeta Alexandru.

Aceasta a precizat că sunt probleme şi la AJOFM, şi la Casa de Pensii în ceea ce priveşte programele şi logistica.
„La AJOFM, de exemplu, există două aplicaţii pentru care s-au plătit milioane de euro, în ultimii ani. Prima soluţia este în cercetare, la organele de specialitate ale statului român cu serioase suspiciuni. A două aplicaţie este cu mult mai slabă decât prima şi nu oferă toate facilităţile pentru a avea o privire corectă asupra sistemului cursuri şi pregătire profesională pentru toţi cei care se află în situaţia vulnerabilă din punct de vedere al locului de muncă. La Casa de Pensii informaţiile sunt şi ele precare. Calculul şi modul de lucru s-au oprit undeva la anii 1960, sunt într-un mod de lucru profund incompatibil cu vremurile moderne. Sunt foarte multe situaţii pe care le accesez greu de la Inspectoratul Teritorial de Muncă, pentru ce am nevoie că să îmi fac o imagine corectă asupra situaţie din acest moment. Pe scurt, greu acces la informaţii. Nu pun la îndoială, deşi aş avea motive să o fac, reaua credinţă, cât mă îngrijorează situaţia logistică a infrastructurii cu care s-a lucrat în minister şi cred că acesta trebuie să fie unul dintre obiective. Şi anume să fac lumina şi să eficientizez, în toate zonele sensibile, activitatea acestor structuri deosebit de importante ca să poţi să faci politici publice la nivel profesionist”, a mai spus ministrul Muncii.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3293 / 4699
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | De vorbă cu Andrei Cosma (BACIU PARTNERS), revenit în avocatura locală după ce a activat ca general counsel pentru o firmă de tehnologie din Malta: ”Cred că succesul în avocatură apare atunci când un avocat înțelege cu adevărat distincția - și îmbinarea - dintre profesia de avocat și avocatura ca business. Ambele concepte au o importanță de sine stătătoare și trebuie creată o simbioză pentru a tinde spre succes”
Women Lawyers | Pentru Mateea Codreanu, apartenența la echipa Mușat & Asociații, în care a evoluat până la poziția de Partener, a fost decisivă în formarea sa: ”Este o provocare să începi parcursul avocațial ca avocat stagiar într-o firmă de avocatură lider, dar totodată și o premisă pentru o dezvoltare profesională rapidă”
Liviu Togan părăsește Dentons, unde coordona practica de drept penal și investigații și se alătură din nou firmei Mușat & Asociații, pe poziția de Partner: “Revin în cadrul unei echipe pe care o cunosc și în care am încredere”
LMG Life Sciences Awards EMEA 2025 | Kinstellar, Muşat & Asociaţii, NNDKP și Popescu & Asociații, pe lista scurtă din care va fi aleasă peste câteva zile ”South East Europe Firm of the Year”. Popescu & Asociații concurează cu patru firme internaționale de top pentru titlul de ”White Collar Crime Firm of the Year”, iar unul dintre partenerii săi, Mirel Rădescu, este printre cei patru finaliști la categoria ”White Collar Crime Lawyer of the Year”
Avocații Kinstellar spun că semnalul cel mai pregnant din ultima perioadă e dat de proiectele de reorganizare și apreciază că anul acesta va crește numărul companiilor care fac disponibilizări masive. Clienții sunt interesați de consolidarea politicilor privind prevenirea și combaterea hărțuirii la locul de muncă, precum și de regândirea modului de organizare a muncii, pe fondul unei tendințe de creștere a volumului de cauze privind litigiile de muncă | Activitate intensă în practica de Employment, evidențiată de ghidurile juridice internaționale, cu mandate diverse și o echipă expusă la proiecte cu un caracter multidisciplinar
GNP obține o soluție favorabilă pentru un operator de platformă, ce ar putea să contureze o practică constantă și predictibilă, în baza căreia autoritățile de reglementare naționale vor analiza întinderea răspunderii furnizorilor de servicii intermediare. Problemele juridice ridicate în acest litigiu vizează în principal modul de interpretare și aplicare a reglementărilor din Regimul eCommerce și DSA | Avocații Octavian Adam (Partener), Cristina Badea (Senior Associate) și Alice Moisac (Associate), în prim plan
Rising Stars | Eduard Morariu, unul dintre cei mai buni absolvenți ai generației 2022, a ales să profeseze ca avocat la Filip & Company, unde urmărește să se dezvolte în câteva dintre ramurile mai „nișate” ale Dreptului: „Parcursul meu a presupus implicarea în multe dosare de instanță și arbitraj, unele chiar de importanță națională, cu probleme de drept sensibile, dar și cu echipe de avocați excepționali, care le-au făcut față cu o măiestrie la care nu pot decât să aspir”
Cum lucrează echipele Băncilă, Diaconu și Asociații (EY Law) și Grants & Incentives Avisory (EY), în proiectele care vizează accesarea ajutoarelor de stat, în care au o rată de succes mai mare de 90% | Ramificarea multidisciplinară a expertizei permite echipei să ofere clienților o viziune completă asupra pașilor de parcurs și modului în care pot implementa soluțiile propuse, astfel încât să obțină cele mai mari beneficii. Ce servicii integrate asigură clienților și care sunt strategiile pentru maximizarea șanselor de obținere a fondurilor
OMV Aktiengesellschaft a mers pe mâna avocaților de la ZRVP într-un alt arbitraj ICC cu statul român și a câștigat încă 47 mil. €, plus dobânzi. Pretenții de alte 50 mil. € la orizont, într-o procedură nouă, inițiată în decembrie 2024, în care lucrează deja aceeași echipă de avocați
PNSA susține juridic Turneul Internațional Stradivarius
Premieră juridică în România | Popescu & Asociații obține prima despăgubire integrală pentru expropriere: peste 60 mil. lei pentru Viorelo International. Succesul este rezultatul unei strategii juridice riguroase, elaborate și implementate de o echipă interdisciplinară de specialiști
Premieră pe piața avocaturii din România: NNDKP, desemnată pentru a șaptea oară „Firma de avocatură a anului în România” la gala premiilor Chambers Europe 2025. | Ion Nestor, Co-Managing Partner: ” Această recunoaștere, care vine în anul în care sărbătorim 35 de ani de activitate, reprezintă încă o confirmare a poziției de top pe care NNDKP o ocupă pe piața avocaturii din România și validează munca, performanța și rezultatele excelente obținute de întreaga echipă”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...